اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135555417692

دستگیره هوشمند شیائومی نسل جدید

کد: 140009135555417692

https://bit.ly/3rEhsyv

، (اخبار رسمی): در طراحی دستگیره های هوشمند شیائومی کرادفاندینگ به کار رفته، منظور از این کلمه اینکه طراحی بسیار زیبا و مدرنی نسبت به دستیگره های قبلی دارد و باعث امنیت بیشتر برای خانه و محل کار شما می‌شه.این دستگیره ها با استفاده از اثرانگشت، قابلیت NFC و گذرواژه(گذرواژه موقت) یا فیس ایدی(تشخیص چهره) یا ...

دستگیره هوشمند شیائومی نسل جدید
دستگیره هوشمند شیائومی نسل جدید

امروزه با استفاده از دستگیره هوشمند شیائومی دیگه نگران جا گذاشتن کلید خود یا ورود غیرقانونی به منزل و محل کار نباشید.

اگه دنبال خریدن دستگیره های هوشمند شیائومی هستین و از ویژگی های این محصول اطلاعی ندارین و می‌خواهید با مدل های آن آشنا شوید، این مقاله رو تا آخر دنبال کنید.

ویژگی های کلی دستگیره هوشمند شیائومی شرکت آریا

در طراحی دستگیره های هوشمند شیائومی کرادفاندینگ به کار رفته، منظور از این کلمه اینکه طراحی بسیار زیبا و مدرنی نسبت به دستیگره های قبلی دارد و باعث امنیت بیشتر برای خانه و محل کار شما می‌شه.این دستگیره ها با استفاده از اثرانگشت، قابلیت NFC و گذرواژه(گذرواژه موقت) یا فیس ایدی(تشخیص چهره) یا با استفاده از اپلیکیشن قفل در منزل یا محل کار خودتون رو باز کنید.

یکی دیگه از ویژگی های دستگیره هوشمند شیائومی این است که می‌تواند 50 اثر انگشت و گذرواژه متفاوت ظبط کند این یعنی شما می‌توانید برای هر کارمند در محل کار اثر انگشت متفاومت یا پسورد متفاوت تعیین کنید و دیگه نیازی نیست هزینه اضافی برای ساخت کلید بکنید.

باطری این محصول شامل دو باطری قلمی می‌باشد که با پورت مخصوص خودش شما می‌تونید محصول رو شارژش کنید، درصد شارژ باطری بر روی مانیتور مخصوص محصول مشخصه و در صورت کم بودن شارژ باطری به شما گزارش خواهد شد.

ویژگی دیگه ای که میشه بهش اشاره کرد داشتن مانتیور مخصوصی است ک اعداد و ارقام رو کاملا درست و بدون خطا نشون می‌ده. سنسور مادون قرمزه که دید در شب را با کفیت بالاتر براتون فراهم می‌کند.

جنس بدنه دستگیره های هوشمند شیائومی معمولا آلیاژ روی زد زنگ است.

انواع مدل های دستگیره هوشمند شیائومی و ویژگی هاشون

به نظرتون همه دستگیره های هوشمند شیائومی این ویژگیهای بالا رو دارن ؟ خیر، الان براتون توضیح میدم کدوم دستگیره ها چه ویژگی هایی دارن باما همراه باشید.

دستگیره هوشمند شیائومی مدل Smart door look Pro

امکانات ویژه: باز و بسته کردن درب با استفاده از اپلیکیشن Mijia APP، گذرواژه، گذرواژه موقت، NFC، اثر انگشت، بلوتوث ورژن 5، تشخیص چهره، سنسور نور، سنسور حرکتی، سنسور مادون قرمز، 50 اثر انگشت و گذرواژه متفاوت.

طراحی بدنه قفل دیجیتال شیائومی مدل Smart Door Look Pro

طراحی این مدل قفل هوشمند با مدل های قدیمی تفاوت خاصی ندارد به غیر از صفحه نمایش هوشمندی که داره و  تفاوت را با مدل های قدیمی ایجاد می‌کند. قسمت های داخلی و خارجی این دستگیره کامل رنگ تیره فرا گرفته که در عین سادگی جذاب هم هست. بدنه دستگاه براقه و این باعث لکه شدن میشه ولی پاک کردنش بسیار راحت است، دست دستیگره رنگ مات دارد و زیر آن اثر انگشت تعبیه شده و محل قرار گیریش به راحتی قابل دسترس است، طراحی اثر انگشت آن کاملا شبیه موبایل های امروزی است. یک جاکلیدی زیر دستگیره قرار داده شده که در زمان های خاص از کلید اضطراری درب را باز کنید.

دوربین تشخیص چهره قفل دیجیتال شیائومی Smart Door Look Pro

این دوربین مجهز به سنسور تشخیص چهره و سنسور نور و سنسور تشخیص حرکت انسان است. در کنار زنگ در، یک سنسور مادون قرمز وجود دارد که دید در شب دوربین را تضمین می کند. این دوربین دارای وضوح 1080p، زاویه باز 161 درجه و عکاسی پرتره است. این طرح برای نمایش عمودی مخاطب از سر تا پا طراحی شده است. هنگامی که فرد برای مدت طولانی پشت در می ماند، دوربین به طور خودکار فعال می شود و شروع به ضبط فیلم می کند. ویدیوی ضبط شده توسط شیائومی Smart Door Lock Pro را به مدت سه روز به صورت رایگان در اپلیکیشن تماشا کنید. اما اگر می خواهید فیلم برای چند روز ذخیره شود و در دسترس باشد، باید سرویس Cloud را از اپلیکیشن خریداری کنید.

Mi Smart Door Lock Eدستگیره هوشمند شیائومی مدل

امکانات ویژه: باز و بسته کردن درب با استفاده از اپلیکیشن Mi home، گذرواژه، NFC، کلید اضطراری، اثر انگشت، آلارم باز ماندن درب، بلوتوث ورژن 5، 50 اثر انگشت و گذرواژه متفاوت.

طراحی بدنه دستگیره هوشمند شیائومی مدل Smart Door Look E

طراحی مانیتور این دستگاه شبیه door look pro  است با این تفاوت که سبک مینیمال  ترکیب با رنگ مشکی حرکت عالی برای ست کردن با انواع درب ها است.

دستگیره هوشمند شیائومی مدل Smart Door Lock MJZNMS03LM باز و بسته کردن درب با استفاده از اپلیکیشن Mijia APP ، گذرواژه، گذرواژه موقت، NFC اثر انگشت، بلوتوث ورژن 5،

طراحی بدنه دستگیره هوشمند شیائومی مدل Smart Door Lock MJZNMS03LM

دستگیره هوشمند شیائومی از نظر ظاهری با دستگیره های معمولی تفاوتی ندارند. اگر به آنها دقت کنید، اسکنر اثر انگشت و صفحه کلید آن را خواهید دید که متمایزترین عناصر بصری هستند. بدنه دارای طراحی یکپارچه و طراحی ساده بر روی مواد خام آلیاژ آلومینیوم است. اگر به موضوع زیبایی و طراحی مدرن دستگیره هوشمند شیائومی MJZNMS03LM بپردازیم به کیفیت متریال بدنه می رسیم که برای خرید دستگیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دستگیره قفل درب هوشمند MJZNMS03LM علاوه بر اقدامات امنیتی هوشمند، مقاومت خوبی در برابر ضربه، گرما، آب، رطوبت، سرمای بیش از حد و فشار از خود نشان داده است. به گفته سازنده، سطح دستگیره با استفاده از فرآیند IML مات و ضد خش است و حسگر اثرانگشت یاقوت به طور کامل بر روی اهرم دستگیره برای دسترسی آسان و سریع به انگشت تعبیه شده است.

سیستم هشدار دستگیره هوشمند شیائومی مدل Smart Door Lock MJZNMS03LM

قبل از خرید هر دستگیره هوشمند، داشتن سیستم alert remote خیلی مهمه  چراکه باعث افزایش امنیت در سیستم درب های منزل یا محل کارتان می‌شود. اگر مظنونی شناسایی شود یا مظنون سعی کند قفل را باز کند، این سیستم هشدار از طریق برنامه به شما اطلاع می دهد. در دستگیره هوشمند شیائومی MJZNMS03LM، سیستم هشدار Mi Home (مناسب برای اندروید و iOS) به شما اطلاع می دهد.

نتیجه گیری از خرید دستگیره های هوشمند شیائومی

استفاده از دستگیره های شیائومی ضامن حفظ امنیت منزل شما یا محل کار شما می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید