اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135556315930

آشنایی با قوانین مالیاتی در کارگاه آموزشی محمدرضا شهنانی

کد: 140009135556315930

https://bit.ly/3onvpPn

، (اخبار رسمی): یکی از نیازهای مبرم حوزه‌های کسب و کار در اقصی‌نقاط جهان، آشنایی کارفرمایان با زیر و بم‌های قوانینی است که جزئی لاینفک از معادله کلی قانون تجارت مربوط به کسب و کارهای بزرگ و کوچک به حساب می‌آیند.

لزوم آشنایی با قوانین تجارت در کارگاه آموزشی محمدرضا شهنانی
آشنایی با قوانین مالیاتی در کارگاه آموزشی محمدرضا شهنانی

دیده شده است که عدم آگاهی از وضعیت قوانین مطروحه در موضوعاتی کلیدی چون «قانون تجارت»، «حق بیمه‌های پرسنلی»، «حق بیمه‌های قراردادهای خدماتی»، «مالیات‌های مستقیم»، «مالیات بر ارزش افزوده» و مسائلی از این دست، گاه کارفرمایان را با مشکلاتی قانونی مواجه کرده و باعث ضرر و زیان‌هایی غیر قابل اجتناب شده است. مشکلی که به راحتی می‌توانست با مراجعه کارفرما به یک کارشناس و مشاور زبده اصولا پیش نیاید.

جلوگیری از هدر رفت هزینه

ارائه مشاوره و کارشناسی در زمینه‌های بیمه و مالیات، به جهت رشد همه‌جانبه صنعت کسب و کار، تولید، واردات، صادرات و حتی کاسبی‌های خرد؛ یکی از ضرورت‌های اقدامات تجاری جهان امروز به حساب می‌آید و صاحبان حرفه‌های گوناگون برای جلوگیری از هدر رفت هزینه و آشنایی با آخرین دستورالعمل‌های قوانین تجارت در این زمینه، نیاز به همکاری و همفکری کارشناسانی دارند که دغدغه آن‌ها کمک به چرخه فعالیت‌های گوناگون تجاری است. یکی از کارشناسان زبده با سابقه‌ای در حدود ۱۸ سال «محمدرضا شهنانی» است که باید بیشتر درباره‌اش بدانیم.

محمدرضا شهنانی کیست؟

محمدرضا شهنانی، مشاور در زمینه های بیمه و مالیات (عملکرد و ارزش افزوده) و قانون تجارت، دارای مدرک دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او سال‌ها به عنوان مشاور، معاون مالی و مدیر مالی حدود ۲۰شرکت خدماتی، بازرگانی و تولیدی فعالیت‌ داشته و دارد.

محمدرضا شهنانی با اشراف کامل بر مورادی چون «آشنایی کامل به‌ قوانین کار و تامین اجتماعی، آشنایی و دریافت مفاصا حساب های سازمان تامین اجتماعی، آشنایی کامل با قوانین مالیاتهای مستقیم و ارزش‌ افزوده، آشنایی با قوانین و امور بانکی و اعتباری دریافت ضمانتنامه‌ها و دریافت تسهیلات بانکی، آشنایی کامل با کلیه قوانین حسابداری حقوق و دستمزد، انبار و خزانه و همچنین آشنایی کامل باطراحی سیستم ها و نرم افزارهای مالی»، دارای سابقه‌ای درخشان در حوزه کارشناسی و تخصصی خود است. اضافه می‌شود که این کارشناس، یکی از اعضای فعال انجمن حسابرسان داخلی ایران نیز هست.

موضوعاتی که در کارگاه آموزشی محمدرضا شهنانی آموزش داده می‌شود

امروزه دریافت مالیات از کسب و کارها و تجارت های کوچک و بزرگ یکی از منابع درآمدی دولتهاست. پس تلاش بر این است تا هر چه بیشتر این منابع وصول گردند بنابراین وضع اصل و جرایم مالیاتی یکی از بدیهیات این منابع درآمدی است. بنابراین اگر اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به وظایف قانونی و مالیاتی خود اقدام نکنند، هزینه‌های آنها فزونی  می‌یابد. محمدرضا شهنانی در این همایش به شرکتها و اشخاص حقیقی آموزش های لازم را می‌دهد تا حتی‌الامکان به کاهش هزینه‌های قانونی این کسب و کارها و تجارتها بینجامد.

سرفصل های کارگاه آموزشی محمدرضا شهنانی

  1. آشنایی با مسائل مالیاتی مربوط به شروع فعالیت استارت آپها و کسب و کارهای نوپا
  2. آشنایی با انواع مالیاتهای مستقیم مربوط به استارت آپها و کسب و کارهای نوپا
  3. آشنایی با تحریر دفاتر قانونی
  4. هزینه های قابل قبول مالیاتی استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا
  5. آشنایی با مشوق ها و معافیت های مالیاتی
  6. بحث و بررسی و پاسخ گویی سوالات مالیاتی حاضرین در جلسه
  • زمان: سه شنبه مورخ 16/09/1400 ساعت 14:00 الی 16:00
  • مکان: تهران، میدان آزادی، اتوبان لشگری، بعد از ایستگاه مترو بیمه، پلاک ۳۱، کارخانه نوآوری آزادی فضای کاری مشترک زاویه
  • آدرس دفتر: تهران، خیابان کارگرشمالی، بالاتر از پمپ بنزین، پلاک ،۱۷۰۹ طبقه ۳ ، واحد ۷
  • ایمیل: [email protected]
  • آیدی تلگرام: mrshahnani@
  • صفحه اینستاگرام: m.r.shahnani@
  • جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش