اطلاعات تماس
  • 021557***** - 021557*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145559817705

گفت­ و گو با مهندس خواجی مدیر فروش شرکت «لاران ‌صنعت»

تلاش ما بالابردن کیفیت و مدرنیزه کردن محصولات است

کد: 140009145559817705

https://bit.ly/3lDmAPz

، (اخبار رسمی): در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی که از پنجم تا هشتم آذر ماه دایر بود، فرصتی شد تا با مهندس خواجی، مدیر فروش شرکت لاران‌صنعت، تولید کننده قطعات هیدرولیک آسانسور گفتگویی داشته باشیم.

تلاش ما بالابردن کیفیت و مدرنیزه بودن محصولات است
تلاش ما بالابردن کیفیت و مدرنیزه کردن محصولات است

شرکت مهندسی بازرگانی لاران‌صنعت، فعالیت خود در زمینه محصولات هیدرولیک و خدمات این بخش، در سال 1369 آغاز کرد و تاکنون با ارائه معتبرترین برندهای جهانی در زمینه آسانسورهای هیدرولیک، عنوان بزرگترین تامین کننده، سازنده و فروشنده این بخش در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی که از پنجم تا هشتم آذر ماه دایر بود، فرصتی شد تا با مهندس خواجی، مدیر فروش شرکت لاران‌صنعت، تولید کننده قطعات هیدرولیک آسانسور گفتگویی داشته باشیم.

آقای خواجی، به عنوان سوال اول، لطفا درباره تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت توضیح مختصری دهید.

شرکت لاران‌صنعت از اوایل دهه 60 کار خود را آغاز کرده است. این شرکت در ابتدا با صنایع هیدرولیک شروع کرد و به تدریج در ردیف شرکت‌های پیشرو در صنعت آسانسور قرار گرفت. این شرکت به جهت عملکرد خوبی که داشت، نمایندگی‌های بزرگی را گرفته است و اکنون یکی از سازندگان آسانسور هیدرولیک در جهان به شمار می‌رود و می‌تواند محصولاتی که پیشتر در اروپا تولید و وارد ایران می‌شد، اکنون به طور مستقل تولید و دستگاه‌های ساخت، دستگاه‌های تست در پروژه‌های بزرگ را حمایت کند.

این شرکت همچنین تولیدات با برند مختص به خودش را نیز دارد. درحال حاضر، شرکت های بسیاری چه در ایران و حتی خارج از کشور، مشتری محصولات ما هستند. این شرکت به تدریج در صنعت آسانسور‌سازی پیشرفت کرده و اکنون نمایندگی چند برند مطرح دنیا را دارد.

محصولات تولیدی شما شامل چه محصولاتی می شود؟

  •       ساخت آسانسورهای هیدرولیک از صفر تا 100 محصول
  •       موتور آسانسور
  •      ادوات هیدرولیک صنعتی و راهسازی
  •      قطعات آسانسورهای هیدرولیک
  •       قطعات پنوماتیک
  •       شلنگ‌های هیدرولیک و پنوماتیک
  •       لوله و سیلندر‌های هیدرولیکی
  •      ریل، سیم بکسل و سیم تراول

مزیت و برتری محصولات شما در مقایسه با سایر برندها در چیست؟

ما در این شرکت، با استفاده از دانش متخصصان زبده‌ای که در اختیار داریم، در تلاش هستیم که هر روز بیش از دیروز در امر بالا بردن کیفیت و مدرنیزه کردن محصولات پیش برویم.

هدف شرکت شما از حضور در نمایشگاه چه بوده است؟

قطعا هدف ما نیز مانند دیگر شرکت‌ها، در درجه اول دیده شدن و معرفی محصولات است. این نکته باید در ذهنیت همه شرکت‌ها باشد که ما همواره موظفیم پیرامون آنچه که در دنیای صنعت مدرن اتفاق می‌افتد، شفاف‌سازی کنیم و به مردم اطلاعات بدهیم.

درحال حاضر در صنایع مختلف از روش‌های منسوخ در اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود؛ اما ما سعی می‌کنیم با استفاده از روش های نوین، بهترین محصولات را با کیفیت برتر تولید و درباره آنها اطلاعات بدهیم.

راه های ارتباطی با شرکت لاران صنعت

  •          آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل رومی، شماره 1788 ، طبقه سوم
  •          شماره تماس: 02138954
  •          شماره همراه: 09127010858
  •          آدرس سایت: http://laranmachine.com/
  •          آدرس ایمیل:  [email protected]

 

 

تلاش ما بالابردن کیفیت و مدرنیزه بودن محصولات است

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لاران

شرکت مهندسی بازرگانی لاران صنعت فعالیت خود را در زمینه محصولات هیدرولیک و خدمات در این بخش را در سال 1369 آغاز نموده است. تجربه گسترده و مشارکت مداوم با کمپانی های جهانی و کادر متخصص شرکت این امکان را فراهم ساخته تا گستره وسیعی از کاربرهای هیدرولیک بتوانند از خدمات ما استفاده کنند. لاران با تکیه بر تجربه سالیان متمادی و بکارگیری روش های نوین در صنعت هیدرولیک در سالیان اخیر بر آن شد با تمرکز بر آسانسورهای هیدرولیک بخشی از مشکلات فنی و خدمات رسانی در این بخش را مرتفع سازد. لاران صنعت با ارائه و بکارگیری معتبرترین برندهای جهانی در زمینه آسانسورهای هیدرولیک عنوان بزرگترین تأمین کننده، سازنده و فروشنده این بخش در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

اطلاعات تماس
  • 021557***** - 021557*****
[نمایش اطلاعات]