اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009155560917712

معرفی بهترین باتری برای قفل دیجیتال

کد: 140009155560917712

https://bit.ly/3rHuE5D

، (اخبار رسمی): اگر به دنبال بهترین باتری برای قفل دیجیتال هستید قطعاً تعداد آن نیز برای شما مهم است. بیشتر قفل ها نیاز به 4 عدد باتری دارند اما گاه نیز نیاز به 8 باتری خواهد بود...

معرفی بهترین باتری برای قفل دیجیتال
معرفی بهترین باتری برای قفل دیجیتال

فکر می کنید بهترین باتری برای قفل دیجیتال باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ شاید بسیاری از افراد هنوز نمی دانند از چه باتری باید برای قفل های دیجیتال استفاده کنند بنابراین می بایست این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بهترین باتری برای قفل دیجیتال در سال 1400

باتری مناسبی که در اغلب قفل های دیجیتالی استفاده می شود از نوع باتری قلیایی است. این باتری ها به نسبت باتری های لیتیومی بسیار بهتر هستند و به طور کلی کیفیت بالاتری دارند. این باتری ها معمولاً بین 8 الی 10 ماه نیاز به تعویض خواهند داشت. باتری های قلیایی دوام بیشتری به نسبت مدل های لیتیومی دارند و همینطور نیاز به مراقبت نخواهند داشت. این باتری ها به طور کلی در مقابل شارژ مقاومت خوبی دارند و همینطور میزان نگهداری شارژ در این باتری ها نیز به نسبت باتری های اسیدی بیشتر است.

باتری های قلیایی در بسیاری از قفل ها مورد استفاده قرار می گیرند و به طور کلی قفل درب دیجیتال نیاز به 4 عدد باتری برای تغذیه دارند. برخی از قفل ها که مکانیزم های بیشتری دارند تا 8 باتری نیاز خواهند داشت. اگر قفل ها به صورت دلخواه دارای کنترل از راه دور و بلوتوث مخصوص باشند می توان گفت که کیفیت بهتری داشته و قطعاً نیاز به ظرفیت باتری بالاتری خواهند داشت.

زمان تعویض باتری قفل دیجیتال

اگر از باتری های قلیایی استفاده می شود و به طور کلی مقدار ورود و خروج به منزل را به صورت متوسط 10 بار در نظر بگیریم می توان گفت که بهتر است هر 6 الی 8 ماه باتری ها تعویض شوند این رویکرد سبب می شود تا عمر دستگاه بیشتر شده و همینطور کیفیت قفل ها نیز بهبود یابند. دقت کنید که معمولاً زمان تعویض باتری ها تا 8 ماه است چون هنوز مایع داخل آن نشت نکرده است پس به این نکته دقت زیادی داشته باشید.

چرا بهترین باتری برای قفل دیجیتال از نوع حداکثر انرژی است؟

یکی از سوالاتی که بارها در خصوص بهترین باتری برای قفل دیجیتال پرسیده می شود اینکه چرا باید از نوع حداکثری باتری برای قفل دیجیتال استفاده کنیم. این محصول به طور کلی دارای صفر درصد جیوه بوده و تاثیر مخرب بسیار کمتری روی محیط می گذارد. از سوی دیگر عمر این باتری ها به نسبت سایر باتری ها به صورت میانگین بیشتر است.

چه باتری هایی برای قفل های دیجیتال مناسب نیستند؟

به هیچ عنوان از باتری های سنگین برای قفل های دیجیتال استفاده نکنید. مثلاً باتری های نوع کربن و روی از دسته باتری هایی هستند که معمولاً توصیه نمی شوند چون به طور کلی سطح انرژی آنها 3 الی 4 برابر سریع تر از باتری های قلیایی به اتمام می رسد و همینطور شرایط شارژ مجدد نخواهند داشت یعنی شما هزینه زیادی پرداخت می کنید در صورتی که نمی توان گفت نتیجه خوبی کسب کرده اید.

بهتر است از باتری های قابل شارژ استفاده شود اما به طور کلی برای قفل های دیجیتال باتری های قابل شارژ هنوز آنچنان کیفیت و دوام ندارد. برخی از افراد فکر می کنند که برای قفل های دیجیتال نیاز به باتری های لیتیومی بسیار گران قیمت دارند اما این تصور به کل اشتباه است. قفل های دیجیتال به هیچ عنوان مثل آی پد، ام پی تری و یا دوربین های دیجیتال عمل نمی کنند و نیاز به تخلیه بالا نخواهند داشت.

در این دستگاه ها از یک سری گجت استفاده شده است که بار پایینی از باتری را استفاده می کنند و این رویکرد سبب می شود که باتری دیر تخلیه شود پس برای انتخاب بهترین باتری برای قفل دیجیتال نیاز به هزینه بالایی ندارید.

تعداد مناسب باتری برای قفل های دیجیتال

وقتی به دنبال بهترین باتری برای قفل دیجیتال یا قفل کارتی هستید قطعاً تعداد آن نیز برای شما مهم است. به طور کلی بیشتر قفل ها نیاز به 4 عدد باتری دارند اما گاه نیز نیاز به 8 باتری خواهد بود. در صورتی که قفل شما به صورت اختیاری نیاز به کنترل از راه دور داشته باشد و یا گزینه بلوتوث آن فعال باشد شاید نیاز است که تعداد باتری بیشتری بخواهید. به طور کلی تعداد 4 باتری برای قفل های دیجیتال کفایت می کند.

در صورتی که باتری انتخابی شما از نوع قلیایی و قابل تعویض باشد هر 12 ماه یکبار بای تعویض شود اما بهتر است که هر 8 ماه تعویض صورت بگیرد.

برای تعویض باتری ها کار سختی در پیش ندارید. نیاز است که درب محفظه باتری را باز کنید و باتری های قدیمی را خارج نمایید. پس از آن باید از باتری های جدید استفاده کنید و بهتر است که باتری ها از نوع قلیایی 1.5 ولت AA باشند. اما نکته مهم این است که همه باتری ها باید همزمان عوض شوند.

نکات مهم در خصوص بهترین باتری برای قفل دیجیتال

یکی از نکات بسیار مهمی که بسیاری از افراد توجه نمی کنند این است که نباید باتری های قدیمی و جدید را در کنار هم استفاده کرد. باتری های قدیمی و جدید نباید در کنار هم قرار بگیرند چون دچار مشکل می شوند و باتری های جدید از کیفیت می افتند. مورد مهم دیگر این است که هر 8 الی 10 ماه نیاز به تعویض باتری است و نباید بگذارید این زمان بیشتر شود. دقت کنید که به طور کلی باتری های سنگین برای قفل دیجیتال مناسب نیستند و سبب عدم کارکرد درست آنها می شوند. یکی از مواردی که شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشند این است که بسیاری از باتری هایی که برای قفل های دیجیتال استفاده می شوند دارای تاریخ مصرف هستند پس به تاریخ مصرف آنها دقت داشته باشید.

کلام آخر

حتی اگر بهترین باتری برای قفل دیجیتال 2021 را انتخاب کرده باشید عواملی مانند وای فای، بلوتوث و سایر متغیرها روی دوام آن تاثیر می گذارند و عمر بهترین باتری برای قفل دیجیتال وابسته به فاکتورهای مختلفی است. دقت داشته باشید که یک سری پروتکل های بی سیم اجرا شده است که سبب می شود عملکرد اتوماسیون های خانگی به درستی اجرا شوند. در سال های اخیر به طور کلی باتری ها دسته بندی های خاص خود را دارند و میزان مصرف باتری ها نیز مشخص هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی