اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009165563917724

مشخصات فریزر صندوقی صنایع برودتی کولست در انواع مختلف

کد: 140009165563917724

https://bit.ly/3oxJkCF

، (اخبار رسمی): یکی پر کاربرد ترین تجهیزات در صنایع به خصوص صنایع غذایی فریزرصنعتی می باشند که دارای انواع مختلفی بوده . از جمله فریزر صندوقی که با نام فریزر خوابیده نیز شناخته می شود. که با استفاده از انها می توانیم مواد غذایی را در دمایی مناسب که باعث حفظ کیفیت و تازه ماندن انها می شود .

فریزر صندوقی صنایع برودتی کولست در انواع مختلف (خانگی-استیل-فروشگاهی)
خرید فریزر صندوقی صنایع برودتی کولست با قیمتی مناسب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

فریزر صندوقی یکی از انواع محصولات پر فروش و کاربردی بوده همچنین فریزر صندوقی های تولید شده در صنایع برودتی کولست از کیفیتی بالا برخوردار هستند.

فریزر صندوقی یکی از انواع محصولات پر فروش و کاربردی  بوده  که دارای خصوصیاتی می باشد که باعث شده تا متقاضیان زیادی را داشته باشد . همچنین فریزر صندوقی های تولید شده در صنایع برودتی کولست نه تنها از کیفیتی بالا برخوردار هستند بلکه قطعات به کار رفته در انها ، تماما از قطعات مرغوب و از بهترین برند ها بوده که این مورد باعث افزایش طول عمر فریزر شده و به بیان عامیانه فریزر ها دیر تر از زمان معمول کیفیت خود را از دست داد ه و خراب شوند . 

 یکی از پرکاربردترین وسایل سرمایشی درصنعت های مختلف است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک و فضای کوچکی که اشغال می کند بسیار محبوب می باشد این محصول با توجه به ابعاد کوچک و کمی که دارد اما قادر است حجم قابل توجهی از مواد را در خود جای دهد . فریزر های صنعتی درصنایع دامداری و دامپروری ، دارو سازی ، غذاسازی و ... جهت نگهداری طولانی مدت از مواد  مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به نوع استفاده دارای قدرت موتور ، ابعاد و اشکال مختلف می باشد.

  • فریزر صندوقی خانگی :

این فریزر صندوقی یکی از انواع فریزر های صنعتی از نوع صندوقی میباشند . فریزر های صندوقی خانگی تولید شده در صنایع کولست یخچال دارای کیفیتی بالا و همچنین دارای قطعاتی از برند های معتبر بسیار مرغوب میباشد . جنس بدنه ی این محصول از جنس استیل گالوانیزه بوده که ضد زنگ و پوسیدگی است . مجهز به ترموستات دیختیال برای کنترل دما ، و عایق بندی با تزریق فوم پلی یورتان که از هدر رفتن سرما وبرودت جلوگیری می کند . این محصول دارای انواع تک درب و دو درب بوده که ابعاد انها نیز متفاوت  میباشد و شامل 260 لیتری  و 300 لیتری میباشد .

  • فریزر صندوقی طرح قدیم :

فریزر صندوقی طرح قدیم یکی از انواع فریزر های صندوقی می باشد که کاربرد زیاد چه در زمان گذشته و که در زمان حال دارد این دستگاه کاربرد زیادی در رستوران ها ، سوپرمارکت ها ، بستنی فروشی ها دارد و در برخی از مشاغل مانند کله پزی ها و... هم این فریزر ها بکاربرده می شود . این فریزر ها دارای عایق بندی شده با تزریق فوم پلی یورتان برای اتلاف برودت و انرژی ، این محصول بدون برفک بوده ودارای انواع مختلف دو درب ، سه درب ، چهار درب و شش درب میباشد که با توجه به ظریفیت و گنجایشی که دارد  داردای تعدادی سبد نیز میباشد . 

  • فریزر صندوقی هایپری :

فریزر هایپری که به عنوان فریزر بستنی و یخچال بستنی نیز شناخته میشود برای سوپرمارکت و فروشگاه ها بیشترین کاربرد را دارد و در لیتراژ 400 ،500 ، 650 تولید می شود.
هرکدام از این لیتراژ ها فقط از نظر حجم وتعدادسبد تفاوت دارند و بقیه ویژگی ها از جمله دارای برفک زدایی دیفراست می باشد که از برفک زدن مواد داخل فریزرجلوگیری می کند
جنس بدنه گالوانیزه استیکر خور متناسب با سلیقه مشتری می باشد جنس درب  شیشه سکوریت نشکن و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است .

این فریزر اغلب به عنوان فریزر برای نگهدار بستنی کاربرد دارد و همان طور که گفته شد اغلب با نام فریزر بستنی شناخته می شود . 

  • بهترین مارک فریزر صندوقی 

فرزری صندوقی های تولید شده در صنایع برودتی کولست با لیتراز های مختلفی چون 150 لیتری، 200 لیتری، 260 لیتری، 300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 650 لیتری یکی بهترین گزینه می باشند زیرا نه انتها دارای تنوع می باشند بلکه ویژگی های ممتاز بسیاری داشته که باعث رقابت این فریزر با سایر برند های معروف و شناخته شده دنیا شده است . 

صنایع برودتی کولست نه تنها یکی از برزگ ترین تولید کنندگان فریزر صندوقی بوده بلکه یکی از عرضه کنندگان برند های معروف نیز می باشد از جمله برند های شناخته شده و قدیمی برفاب،  یخ نوش که ساخت کشور ایران بوده و سایر برند ها چون کینو، الکترواستیل، هیمالیا و.... می باشد . 

منبع : صنایع برودتی کولست 

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی