کد: 140009165564217678

معرفی لباس مجلسی، مدل لباس مجلسی شیک و لباس عروس

کد: 140009165564217678

https://bit.ly/3rJ1rHM

، تهران , (اخبار رسمی): لباس مجلسی یکی از لباس های مورد علاقه ی بانوان است و مدل لباس مجلسی شیک استایل شمارا زیبا و متفاوت میکند. مدل لباس مجلسی های زیادی وجود دارد. ترجیحا برای مراسم های عروسی از لباس مجلسی سفید استفاده نکنید زیرا لباس عروس باید سفید و متفاوت باشد.

لباس مجلسی ،مدل لباس مجلسی شیک ، لباس عروس
معرفی لباس مجلسی، مدل لباس مجلسی شیک و لباس عروس

پیراهن مجلسی پف دار بلند

یکی از لباس‌های مورد علاقه‌ی خانم‌ها، لباس مجلسی پف دار بلند است. این دسته از لباس‌ها معمولا در مراسم‌های بسیار مهم و عروسی‌ها، توسط عروس پوشیده می‌شود. دلیل این امر جذابیت و گیرایی این سبک لباس است.

زمانی که شما وارد یک تالار می‌شوید، اگر همه لباس‌های مختلفی پوشیده باشند، ممکن است افراد را نشناسید. لباس عروس و در واقع لباس مجلسی پف دار بلند، باعث می‌شود عروس از سایر افراد شناخته شده و در مهم‌ترین شب زندگی‌اش، نسبت به بقیه بیشتر دیده شود.

البته این لباس‌ها در مجالس دیگر هم کاربرد دارند. لباس‌های پف دار در رنگ‌های متنوعی دوخته می‌شوند که باعث می‌شود شما بتوانید از آن‌ها در مراسم‌های مختلف نیز استفاده کنید. قسمت یقه‌ی این لباس‌ها معمولا باز بوده و در سبک‌های قایقی، دکلته و پرنسسی دوخته می‌شود.

لباس مجلسی تالار

بسیاری از ما زمانی که به مجلس عروسی در یک تالار دعوت می‌شویم، همیشه دغدغه‌ی پوشیدن لباس مجلسی را داریم. خوشبختانه لباس‌های مجلسی مناسب تالار دارای تنوع زیادی هستند که انتخاب را برای ما ساده‌تر می‌کنند. یکی از نکاتی که توجه به آن می‌تواند جلوه‌ی زیباتری از لباس مجلسی شما را نمایان کند، توجه به هماهنگی در قسمت‌های مختلف آن است. از آن جایی که لباس مجلسی تالار می‌تواند بلند یا کوتاه باشد، این نکته برای هر دوی آن‌ها صدق می‌کند.

دامن لباس‌های مجلسی بلند می‌‌توانند کلوش، پلیسه، چین‌دار، ماهی یا ساده باشند. هر یک از این دامن‌ها برای سبک خاصی از لباس‌های مجلسی تالار مناسب هستند. اگر دامن بلند را برای لباس مجلسی خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است از یقه‌ی بازتر یا آستین کوتاه‌تر استفاده کنید تا هماهنگی لازم در کل لباس ایجاد شود. البته انتخاب آستین بلند در کنار یقه‌ی باز، می‌تواند ترکیب بسیار جذابی باشد.

___________________________________

 

لباس مجلسی دخترانه شیک

یک لباس زیبا و یک لباس شیک دو چیز متفاوت است. دنبال آخرین تلاش­ها نباشید ، سبکها و رنگهای مناسب خود را انتخاب کنید، در این صورت، طراوت و جوانی شما چندین برابر افزایش می­یابد. لوازم جانبی مناسب به شما کمک می­کند در هر جشن برجسته باشید. گزینه­های سازگاری زیادی وجود دارد، به عنوان مثال لباس مجلسی بلند باید با کفش های شیک جشن تکمیل شود، در موارد دیگر، کفش­های کلاسیک ساده با کفش پاشنه بلند یا صندل مناسب هستند. برای شناخت بیشتر، بهتر است عکس­های روند مد و همچنین مجموعه­ای از لباس­های شیک از زیباترین نمونه­ها و از آخرین نمایش­های مد بین المللی را بررسی کنید.

قبل از انتخاب مدل لباس مجلسی شیک، نیاز است فرم بدن خود را بشناسید، تا بتوانید متناسب با آن، لباس مجلسی مناسبی را برای خود انتخاب کنید؛

بدن به فرم سیبی شکل:

شانه ها و تنه، قسمت فوقانی بدن از باسن و پاها پهن­تر و بزرگ­تر می­باشد.

بدن به فرم گلابی شکل:

نیمه­ی پایینی بدن، یعنی کمر وباسن، برجسته­تر از قسمت فوقانی بدن و بالاتنه می­باشد.

بدن به فرم مستطیل شکل:

منحنی­ قابل توجهی در فرم بدن وجود ندارد و به طور کلی اندام باریک می باشد.

بدن به فرم مثلث برعکس:

در این فرم ما بالاتنه‌ی بزرگتر و عریض‌تری نسبت به پایین‌تنه و پاها داریم. بنابراین هدف ما باید نشان دادن پاها باشد به گونه‌ای که با بالاتنه در هماهنگی قرار بگیرد.

بدن به فرم ساعت شنی:

نیم تنه و قسمت فوقانی و باسن به نسبت مشابه هستند و از طریق یک کمر باریک از یکدیگر جدا می­شوند.

___________________________________

 

لباس عروس جدید

لباس‌ عروس‌های جدید در عین زرق و برق داشتن، کمی ساده‌تر هستند. از پارچه‌ی گیپور یا پارچه‌های منجوق دار و پولک دار در آن‌ها استفاده شده و باعث درخشندگی‌شان می‌شود. دامن‌شان به نسبت بالا تنه ساده‌تر است ولی بازهم به خاطر وجود پف یا دنباله‌ زیبایی خودش دارد. در لباس‌‌‌های جدید هم ماکسی به چشم می‌خورد، هم دکلته، هم پف دار. تمام این لباس‌ها مد هستند و زیبا هستند، مهم این است لباسی را انتخاب‌ کنید که شما را زیباتر نشان بدهد. اگر شکم دارید بهتر است لباسی را انتخاب‌ کنید که دامنش پف‌دار و آزاد است و از قسمت کمر به بعد آزاد می‌شود. اگر شکم ندارید و پایین تنه‌تان متناسب است، لباس ماکسی را انتخاب کنید، درخشش‌تان را دو چندان‌ می‌کند. ماکسی‌هایی که از پشت کمی باز هستند هم بسیار زیبا و مناسب هستند. اگر سینه‌های کوچکی دارید سعی کنید لباس دکلته را انتخاب نکنید، هم خودتان اذیت می‌شوید هم از زیبایی‌تان کم می‌کند. مجبور نیستید یک لباس آستین‌دار انتخاب کنید، لباس‌هایی که دو بند ظریف‌ اما زیبا دارند هم جذاب هستند. لباس عروس‌های بنددار از طرفی زیبایی یک لباس دکلته را دارند، از طرفی هم برای کسانی که لباس دکلته برای‌ اندام‌شان مناسب نیست مناسب هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فلفلکو

در فلفلکو سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس و لوازم آرایشی و اکسسوری رقم بزنیم. هدف فلفلکو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تامین انواع پوشاک زنانه و بچگانه شیک،لوازم آرایشی و انواع اکسسوری با کیفیت و متنوع به گونه‌‌ای می‌باشد که به نیازهای تمامی افراد در هر رده سنی و با هر سلیقه در زمینه خرید آنلاین پاسخ داده شود. چرا فلفلکو؟ کیفیت متناسب با قیمت، به روز بودن خدمات، رفتار مناسب برند و تضمبن بازگشت پول با مزیت در دسترس بودن می‌تواند یک خرید امن و بدون ریسک را تضمین کند.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی