اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009175567317735

لپ‌تاپ جدید ایسوس چه زمانی عرضه می شود؟

کد: 140009175567317735

https://bit.ly/3pDvD4j

، (اخبار رسمی): جدیدا، برند ایسوس، یک لپ تاپ ۲ در ۱ بسیار شبیه به لپ تاپ‌های سرفیس مایکروسافت، معرفی کرده است. این لپ تاپ که Asus Vivobook 13 Slate نام دارد و در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۱ وارد بازار شد، دارای یک کیبورد جدا شونده و یک صفحه نمایش OLED لمسی بسیار با کیفیت است.

لپ‌تاپ جدید ایسوس Vivobook Slate چه زمانی عرضه می شود؟
لپ‌تاپ جدید ایسوس چه زمانی عرضه می شود؟

جدیدا، برند ایسوس، یک لپ تاپ ۲ در ۱ بسیار شبیه به لپ تاپ‌های سرفیس مایکروسافت، معرفی کرده است. این لپ تاپ که Asus Vivobook 13 Slate نام دارد و در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۱ وارد بازار شد، دارای یک کیبورد جدا شونده و یک صفحه نمایش OLED لمسی بسیار با کیفیت است ولی با داشتن یک پردازنده پنتیوم سیلور، عملکرد خیلی قدرتمندی ندارد.

شما می‌توانید این لپ تاپ ایسوس را به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های معتبری مثل دیجی کالا، مقداد آی تی، ایمالز، ترب و ... بخرید.

جنبه‌های مختلف طراحی لپ تاپ Asus Vivobook 13 Slate

اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، کیبورد جدا شونده است که به صورت مغناطیسی به تبلت وصل می‌شود و آن را به یک لپ تاپ تبدیل می‌کند. یک استند در پشت صفحه نمایش قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید زاویه بین صفحه نمایش و کیبورد را تنظیم کنید.

بدنه تبلت از جنس آلومینیوم و بسیار محکم و با دوام است اما صفحه نمایش OLED ساخت شرکت سامسونگ، همانند همه صفحه نمایش‌های OLED دیگر، ظرافت و حساسیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که خیلی با احتیاط با آن کار نکنید، دوام زیادی برای شما نخواهد داشت.

این لپ تاپ با کیبورد و استند، ۴/۱ کیلوگرم وزن دارد که نسبتا سنگین محسوب می‌شود. طراحی کلی Asus Vivobook 13 Slate می‌توان شبیه به سرفیس‌ها دانست اما اختلاف زیادی در کیفیت وجود دارد.

کیبورد این لپ تاپ، یک دکمه‌هایی بسیار مسطح و صاف دارد که فقط ۴/۱ میلی‌متر از بدنه کیبورد فاصله دارند. این دکمه‌ها که فاصله نسبتا خوبی با هم دیگر دارند، دقت تایپ شما را بالا می‌برند ولی از آنجا که بسیار خشک هستند، تایپ کردن با این لپ تاپ ۲ در ۱، نسبتا خسته‌کننده است و انتظار نداشته باشید که از تایپ کردن به مدت‌های طولانی با این تبلت، لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های مثبت طراحی Asus Vivobook 13 Slate، تاچ پد نسبتا بزرگ آن است که بیش از اینکه شبیه به تاچ پد یک لپ تاپ ۱۳ اینچی باشد، به تاچ پد یک لپ تاپ ۱۵ یا حتی ۱۶ اینچی شباهت دارد. یکی از نقاط ضعف بزرگ در این لپ تاپ، تعداد کم پورت‌ها است. ۲ پورت DisplayPort نوع C، تنها پورت‌های موجود در این لپ تاپ هستند که یکی از آن‌ها نیز در هنگام شارژ کردن لپ تاپ، بلااستفاده می‌شود.

روی دکمه پاور یک حسگر اثر انگشت وجود دارد که خیلی مشخص نیست ولی به خوبی کار می‌کند. برای باز کردن لپ تاپ فقط کافی است که انگشت خود را روی دکمه پاور بگذارید. البته، به دلیل فقدان دوربین IR، Asus Vivobook 13 Slate فاقد قابلیت Windows Hello و تشخیص چهره است.

صفحه نمایش OLED؛ مهم‌ترین مشخصه Asus Vivobook 13 Slate

این لپ تاپ ۲ در ۱ شبیه به سری یوگا لپ تاپ لنوو، مجهز به صفحه نمایش OLED است و برای تماشای فیلم و سریال، حرف ندارد. البته به دلیل توان پردازشی ضعیف، خیلی برای بازی کردن توصیه نمی‌شود اما اگر یک لپ تاپ ۲ در ۱ برای سرگرمی و انجام کارهای روزمره می‌خواهید، می‌توانیم این لپ تاپ را به شما پیشنهاد کنیم.

صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی لمسی، درارای قابلیت دالبی ویژن است و می‌تواند ۰۷/۱ میلیون رنگ را نمایش دهد و از این نظر، نسبت به لپ تاپ‌های ۲ در ۱ و بسیاری از تبلت‌های موجود در بازار، بسیار بهتر است.
صفحه نمایش شگفت انگیز دارای نسبت ۹ به ۱۶، رنگ‌ها را بسیار زنده نمایش می‌دهد و دارای استاندارد DisplayHDR™ True Black 500 است؛ به این معنی که رنگ‌های سیاه و سفید را به طور خیلی عمیق و خالصی نمایش می‌دهد.

صفحه نمایش Asus Vivobook 13 Slate با نسبت کنتراست شگفت‌انگیز ۱ به ۱۰۰ هزار، همه جزئیات تصویر را به بهترین شکل، نمایش می‌دهد. زمان پاسخ ۲/۰ میلی ثانیه بسیار سریع است و به دلیل پایین بودن سطح تشعشع نور آبی از این صفحه نمایش (تقریبا ۷۰ درصد کمتر از صفحه نمایش‌های LDC) برای سلامت چشم نیز بسیار خوب است. مجهز بودن به ۴ اسپیکر قدرتمند دالبی اتمز با قابلیت تشدید هوشمند، سبب هر چه بهتر شدن تجربه تماشای ویدئو با این لپ تاپ ۲ در ۱ ایسوس می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب Asus Vivobook 13 Slate، مجهز بودن آن به یک قلم نوری است. شما می توانید این لپ تاپ را با یا بدون قلم نوری، خریداری کنید.

توان پردازشی و دیگر مشخصات عملکردی لپ تاپ ایسوس Vivobook 13 Slate

همانطور که پیش از این گفتیم، Asus Vivobook 13 Slate لپ تاپ قدرتمندی نیست و یک پردازنده پنتیوم سیلور دارد که برای صرفه‌جویی در مصرف برق طراحی شده است. این لپ تاپ ۲ در ۱ با ۴ گیگابایت حافظه رم آنبورد یا ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x، از نظر حافظه رم، کاملا متوسط است و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت نیز خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد.

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ۲ در ۱ برای گیمینگ یا طراحی هستید، شاید بهتر باشد که به سراغ یک لپ تاپ کمی قوی‌تر بروید. از دیگر مشخصات این لپ تاپ شبیه به سری پاویلیون لپ تاپ اچ پی، می‌توان به باتری نسبتا کم ظرفیت، دروبین جلوی ۵ مگاپیکسلی۷ دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی، وای-فای ۶ و سیستم عامل ویندوز ۱۱ اشاره کرد.

خرید لپ تاپ ایسوس Vivobook Slate از مقداد آی تی

با اینکه فروشگاه‌های اینترنتی زیادی مثل دیجی کالا، مقداد آی تی، کالاتیک، ترب و ... این لپ تاپ را به فروش می‌رسانند، ولی اگر ضمانت سلامت فیزیکی کالا برای شما خیلی اهمیت دارد، بهتر است که آن را به صورت نقد یا اقساط، از فروشگاه مقداد آی تی بخرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید