اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009205570317698

استفاده کلیدی از کفپوش اپوکسی

آیا می‌دانیدکفپوش اپوکسی به چه شکل نصب می‌شود؟

کد: 140009205570317698

https://bit.ly/3oMzBYY

، تهران , (اخبار رسمی): میبایست ابتدا با رزین اپوکسی آشنا شویم. رزین اپوکسی از خانواده های رزین های دو جزئی تلقّی میشود که دربرگیرنده ی (پایه رزینی) و نیز (هاردنر) است. این دو جزء یاد شده میبایست به نسبت معین، براساس کاربرد و فرمولاسیون، با هم دیگر مخلوط گردند. پس از آن بر روی سطح یا قالب مورد نظر استفاده گردد.

کفپوش اپوکسی به چه شکل اجراء میگردد! آیا میدانید؟
نمونه کفپوش اپوکسی اجرا شده توسط اترون اریا

اپوکسی ها نیز تحت عنوان چسب ساختمانی مورد بهره گیری واقع میگردد. موادی چون؛ چوب و دیگر موادی که از تکنولوژی اندکی برخوردار میباشند، با رزین های اپوکسی چسبانیده میشود.

 کفپوش اپوکسی به چه شکل اجراء میگردد! آیا میدانید؟

کلمه یا همان اصطلاحاً کفپوش اپوکسی غالباً برای توصیف اقسام سیستم کفپوش کف مورد بهره گیری واقع میشود. آن نیز از رزین های اپوکسی با کارکرد گوناگون ایجاد شده است. کفپوش های اپوکسی و یا آن که کفپوش بدون درز گونه ای از کفپوش های نوین بوده که به صورت یک مایع {پارچه} و با ضخامتی برابر با ۰.۵ الی ۵ میلیمتری بر روی کف هایی بتنی سیمانی، فلزی، سنگی و یا آنکه موزاییکی از قابلیت اجراء برخوردار است. بهتر است چنین بگوییم که این کفپوش حاوی طرح ها و رنگ های گوناگونی است و از زیبایی بسیاری برخوردار میباشد

از خصوصیات اصلی این محصول که کاربری آن را توجیح میدارد، کیفیت و استحکام بالای آن، در موقعیت های سخت محیطی است. به حالتی که سالیان بسیاری برای شما دوام داشته و میتواند در مقابل بارهای سنگین وارده، مقاومت به عمل آورد. البته ناگفته نماند که این محصول در مواردی حاوی کاربرد فراوان است که شما علاوه بر دوام و استحکام به زیبایی و شفافیت کار توجه بسیاری از خود به خرج میدهید.

بهتر است ابتدا پیش از هر کاری نگاهی اندازیم به کاربرد کفپوش اپوکسی.

ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت کفپوش اپوکسی در آترون اریا:

شرکت آترون اریا با سابقه ای طولانی و کادری مجرب از کارشناسان مشاوره و فروش و همچنین کارشناسان اجرایی به شما این اطمینان را میدهد تا با اجرا و استفاده از بهترین متریال ممکن , رضایت حداکثری را برای شما به ارمغان آورد.

این شرکت سابقه ای طولانی در اجرای پروژه های داخلی و خارجی دارد.

تلفن ها تماس و مشاور فروش:

تلفن – خط ویژه : ۷۴۵۳۸-۰۲۱

تلفن : ۲۲۸۹۲۹۷۲-۰۲۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۲۱۶۳۶۹۲

▪ کاربرد کفپوش های اپوکسی؛

کفپوش اپوکسی انبارها.

کفپوش اپوکسی فرودگاه ها.

کفپوش اپوکسی پارکینگ ها.

کفپوش اپوکسی سالن ورزشی.

کفپوش اپوکسی سالن های آرایشی.

کفپوش اپوکسی بیمارستان ها و درمانگاه ها.

کفپوش اپوکسی کف خانه ها، منزل ها، به ویژه؛ حمام، سرویس بهداشتی یا استخر.

کفپوش اپوکسی محیط های تجاری، همانند؛ فروشگاه ها، مجتمع های تجاری یا مراکز خرید.

و در نهایت کفپوش اپوکسی برای کف محیط های صنعتی چون؛ کارخانه های مختلف یا کارگاه ها.

▪ و امّا کفپوش اپوکسی پارکینگ؛

گونه خاصی از کفپوش که مقاومت و استحکام بیشتری در مقابل ورود فشار ضمن ترافیک بالا و تردد از خود نشان میدهد، باید در پارکینگ ها اعمال گردد.

 نگاهی اندازیم به کفپوش اپوکسی سه بعدی؛

این گونه از کفپوش های اپوکسی از جمله پرطرفدارترین اقسام کفپوش اپوکسی، برای محیط هایی چون؛ سرویس بهداشتی، حمام، است. شما خواهید توانست با چسبانیدن استیکر مورد علاقه خود به آنچه که میخواهید، دست پیدا کنید. در این شیوه از رزین اپوکسی شفاف بهره گرفته میشود و در انتهای کار، یک الی دو لایه بر روی کل سطح اعمال میشود. چسباندن استیکر در مکان درست و اتخاذ طرح مناسب از حائز اهمیت ترین ناحیه های اجرای کفپوش سه بعدی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آترون آریا

کادر مدیریت شرکت فعالیت خود را در سال1386 آغاز نموده و سپس در چارچوب شرکت مهندسی آترون پوشش آریا فعالیت های خود را تا کنون ادامه داده است. این شرکت با تکیه بر دانش فنی به روز شده و با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب درحال تولید انواع رنگ و اجرای پروژه های کفپوش صنعتی و پوشش های ضد خوردگی در داخل و خارج ازکشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه