کد: 140009205571117750

جدیدترین ثبت نام سایپا آغاز شد

کد: 140009205571117750

https://bit.ly/3IEUFJ4

، (اخبار رسمی): هر جا سخن از خودروهای داخلی و شرکت‌های خودروسازی مطرح ایرانی به میان می‌آید، نام سایپا و ایران خودرو نیز در ابتدای لیست دیده می‌شود. شرکت خودروسازی سایپا از سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت تا به امروز توانسته است پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه خودروسازی داخلی به دست بیاورد.

جدیدترین ثبت نام سایپا آغاز شد
جدیدترین ثبت نام سایپا آغاز شد
جدیدترین ثبت نام سایپا آغاز شد
جدیدترین ثبت نام سایپا آغاز شد

طی سال‌های گذشته تاکنون سایپا تنوع محصولات خود را توسعه داده است. محصولات  ساپیا فقط محدود به یک یا دو مدل پراید نمی‌شود. درمیان محصولات این شرکت می‌توان خودروهای جدیدی که ظاهر و امکانات قابل قبولی دارند را مشاهده کرد؛ تیبا صندوق‌دار و هاچ‌بک که جایگزین پراید هستند و توانسته‌اند رکورد فروش خوبی را تا به امروز به دست بیاورند، یا کوییک و ساینا از جمله محصولات جدید سایپا هستند.

وقتی سایه تحریم بر سر صنعت خودرو ایران سنگینی کرد، به دلیل کمبود قطعات و لوازم یدکی اولیه خودرو، ساپیا دیگر توان سابق را برای عرضه خودروهای رنگارنگ و ورود فوری آن‌ها به بازار را  ندارد.

شرکت خودروسازی سایپا، مانند دیگر خودروسازان داخلی اقدام به پیش فروش خودرو و قرعه کشی می‌کنند.  طی ماه‌های گذشته تاکنون عوامل متعددی بر قیمت روز محصولات سایپا اثرگذار بوده است. از جمله این عوامل می‌توان به چراغ سبز برای افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو اشاره کرد.

شرایط ثبت‌نام سایپا

برای ثبت نام سایپا و شرکت در طرح‌های پیش‌فروش و قرعه کشی آن، فرد ثبت نام کننده باید دارای شرایط از پیش تعیین شده‌ای باشد.

تعداد خودروها محدود است، بنابراین ثبت‌نام سایپا برای کسانی باز می‌شود که خودرو سواری نداشته باشند.

البته فقط پیش‌شرط ماشین نداشتن شما را مجاز به شرکت در قرعه‌کشی سایپا نمی‌کند!

اگر برای اولین بار است که قصد شرکت در قرعه‌کشی‌های سایپا را دارید یا اینکه درباره شرایط پیش فروش سایپا اطلاعات کافی ندارید، نکاتی که در ادامه ذکر شده می‌تواند کمکتان کند.

گروه خودروسازی سایپا نیز همانند دیگر خودروساز کشور، براساس یک برنامه تعیین شده، قرعه کشی چندین محصول از این شرکت را برگزار و بخشی از نیاز بازار را به صورت پیش‌فروش عرضه می‌کند. هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش بیان می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

در این گزارش به برخی از نمونه‌هایی که در میان پیش‌فروش‌ محصولات  سایپا قرار داشتند؛ نمونه‌هایی همچون کوییک، ماشین کوییک آر، شاهین و ساینا دنده‌ای اشاره کردیم.

گروه خودروسازی سایپا برای آذر ۱۴۰۰، اقدام به پیش فروش ۵ محصول کرده است.

پیش فروش کوییک R (گیربکس معمولی)، کوییک دنده ای، کوییک پلاس (گیربکس اتوماتیک)، تیباSx  موتور M15 و تیبا 2 EX  رینگ فولادی، از ۲۱ آذرماه آغاز می‌شود تا ۲ روز ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح مشابه روال اجرایی در طرح‌های فروش‌ قبلی پس از تدوین شیوه‌نامه جدید فروش خودرو، باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور ندارند باید نسبت به ثبت نام در سایت و دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در صورت دیده شدن مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

ثبت‌نام در پیش فروش سایپا برای دوره جدید

برای ثبت‌نام در طرح جدید سایپا باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن
  • عدم وجود پلاک نیروی انتظامی فعال به نام متقاضی
  • امکان ثبت‌نام با هر کد ملی فقط برای یک بار
  • داشتن شماره کارت، شماره شبا و حساب بانکی معتبر
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر
  • واریز وجه پیش‌پرداخت در بازه زمانی تعیین شده

نکته: حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که با خرید خودروهای قرعه‌کشی ساپیا امکان نقل و انتقال خودرو را به نام دیگران ندارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید