اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009235577917554

هدایای تبلیغاتی و بازاریابی برند شما

کد: 140009235577917554

https://bit.ly/3yoJG1C

، (اخبار رسمی): در این مقاله مزیت استفاده از هدایای تبلیغاتی را برایتان می گوییم که چگونه موجب رشد و شناخته شدن برندتان خواهد شد. با انواع هدایای متنوع و مختص اشخاص مختلف شما را آشنا خواهیم کرد تا به آسانی محصول دلخواه مخاطب خود را تهیه کرده و هدیه دهید.

هدایای تبلیغاتی و بازاریابی برند شما
هدایای تبلیغاتی

 در دنیای کسب و کار امروز رایج ترین روش تبلیغ و معرفی برند و حفظ مشتریان قدیمی خود استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. زمانیکه ایده های خلاقانه را در قالب هدایای منحصر به فرد به مخاطب هدفتان هدیه می دهید، آنها را بیش از پیش مجذوب خود می کنید. اینکه ما بدانیم چه روش تبلیغاتی را انتخاب کنیم و مخاطبین ما چه تیپ اشخاصی هستند، عملکردمان بهتر خواهد بود تا بتوانیم آنها را تحت تاثیر قرار دهیم. اساسا افراد هر تفکر و اخلاقی که داشته باشند باز هم از هدیه گرفتن لذت می‌برند و آن لحظه را به خاطر می‌سپارند. ما در نظر داریم در این مقاله از مزایای ترغیب کننده هدایای تبلیغاتی روی مخاطب برای شما بگوییم. علاوه بر آن در ادامه ی مطلب پیشنهادات طلایی و مفید برای بازاریابی به شما می دهیم. با ما همراه باشید.

استفاده از هدایای تبلیغاتی و برندینگ

همانطور که میدانیم تبلیغ فرایندی است که برای بقای کسب و کار امری ضروری است. چیدمان تبلیغات باید به شکلی باشد که در نهایت نتیجه را برای کسب و کار ما داشته باشد. استفاده از محصولاتی مرتبط با حوزه‌ی فعالیت تاثیر بسزایی روی گیرندگان دارد. برای دیده شدن و اثرگذاری تبلیغ تا می‌توانیم باید خاص و نوآورانه محصولات تبلیغاتی را تهیه کنیم، که احساسات افراد درگیر شود. در زیر از مزیت های تبلیغ های خاص و خلاقانه برایتان می گوییم.

·        شما با تبلیغات ویژه با هزینه ای نه چندان زیاد در زمانی اندک برند و خدمات تان را معرفی می کنید. و از این طریق به مخاطب هدف می گویید: محصولات و خدماتی که عرضه می کنم با کیفیت و عالی هستند.

·        با ابزاری ماندگار و پر کاربرد برند خود را یادآوری می کنید و به آنها می گویید، مشتاق دیدار مجددشان هستید.

·        دید آنها را به محصولات و خدماتتان تغییر خواهید داد. آن‌ها هم به پاس هدیه ی شما در همه جا به تعریف از محصولات و برندتان مشغول میشوند.

·        مشتریان وفادار را افزایش می دهید به گونه ای که آن‌ها رقبایتان را هرگز نمی بینند.

 نوآوری در طرح و رنگ  هدیهها تاثیر بسیاری روی مخاطبین شما دارد. همیشه محصولاتی را برای هدیه دادن انتخاب کنید که متمایز هستند و متناسب با بازار هدف تان ساخته شده‌اند. ظاهری منحصر به فرد و لوکس جذابیت برند را دو چندان می‌کند. جدیدترین و کاربردی‌ترین کالا که مخاطب بتواند در هر مناسبتی از آن استفاده کند. مانند ساعت مچی، کیف پول، آویز ساعت یا هر وسیله ی بزرگ و کوچکی می تواند تداعی کننده نام برند شما باشد. حال که با مزیت هدیه تبلیغاتی آشنا شدید، در ادامه‌ی مطلب انواع هدایای تبلیغاتی جدید را به شما معرفی می‌کنیم.

هدیه تبلیغاتی ارزان و بصرفه

مهم نیست که چه میزان برای خرید هدیه خود هزینه کرده‌اید، گاهی هدایا برای یادآوری کسب و کار یا قدردانی به مشتریان داده می شوند. یک هدیه عالی بدون هر گونه تجمل گرایی هم می تواند حس خوبی به همراه داشته باشد. مانند یک جاکلیدی، جا قلم و خودکار، گیره ی کتاب، جاکارتی، خودکار و یا حتی یک شکلات با آرم شرکتتان و یا سایر محصولاتی که می‌توانند حضورتان را پررنگ‌تر کنند، مناسب کادو دادن هستند. همیشه همراه هدیه یک نوشته صمیمی و دوستانه با نام مخاطب برای او ارسال کنید.

   هدیه ویژه ی اشخاص مختلف

 زمانی که ما یک هدیه مناسب دریافت می‌کنیم که به آن نیاز داریم، حس خیلی بهتری به اهدا کننده پیدا می کنیم. متقابلا وقتی شما هدیه کاربردی را به آنها هدیه می دهید، که همیشه همراه خود دارند و از آن استفاده ی زیادی می کنند، مطمئنا تبلیغات سودمندی برای کسب و کار و برندتان خواهد بود. در اطراف مان افرادی هستند که بتوانند ما را تبلیغ کنند، تنها کاری که باید بکنیم این است که برای شان به رسم یادبود چند نمونه از هدایا تبلیغاتی را ارسال کنیم. صبح آگهی عرضه کننده انواع هدایای ماندگار با کیفیت در ایران جهت سفارش هدایای ویژه و متنوع با ما در تماس باشید.

   هدایای تاثیر گذار

یک هدیه تبلغاتی باید خاطره انگیز باشد. ابتدا یک پلن برای مشتریان در نظر بگیرید. هیچگاه از هدیه ای که به دوستان خود جهت پاس قدردانی می دهید برای مدیران شرکت ها استفاده نکنید، مگر اینکه هدیه ی با ارزشی را برای آنها در نظر گرفته اید. عطر و ادکلن ها تاثیر زیادی روی دوستان یا مشتریان معمولی دارند اما هدیه ای تاثیر گذاری مناسب مدیران نیست. به یاد داشته باشید مواقعی که تصمیم دارید برای مدیران شرکت ها هدیه ی چشمگیری ارسال کنید، ابتدا به این  فکر کنید، که آیا آنها فقط مشتری شما هستند یا هدفتان جذب سرمایه جدید برای کسب و کارتان است!

هدیه تبلیعاتی خاص

 داشتن خاطره خوش با دریافت هدیه ای فوق العاده و گران از جانب شما جلوه گر میزان ارزش گذاری و اهمیت تان به مخاطب خاصتان است. هدیه تبلیغاتی نقش زیادی در آغاز روابط سازمانی و شرکتی می گذارد. تنها شیوه ای که می توانید آینده تان را با گروهی از افراد معتبر رقم بزنید. یک هدیه هزاران حرف دارد. مخصوصا هدیه ای که با ارزش و با سلیقه انتخاب شده باشد. این به میزان تبحرتان در جذب افراد بر میگردد که تا چه حد با هدیه دادن تصمیم دارید حس خوب القا کنید. خرید یک ست چرمی، ست های دست ساز چوبی، ست مدیریتی، کالاهای دیجیتالی، خودکار و خودنویس از کالاهای محبوب  هدایای تبلیغاتی ویژه ی مدیران یا همان ست تبلیغاتی مدیریتی  به شمار می روند.  جهت سفارش ست های لوکس مدیریتی با مشاورین صبح آگهی در تماس باشید.

هدیه ویژه سمینارها و نمایشگاه

   هدایایی که اختصاصی تر طراحی شوند خدماتتان را بهتر به نمایش می گذارند. قاعدتا در نمایشگاه ها، سمینار ها استفاده از محصولاتی با ایده های نو و مدرن، کیفیت تبلیغ تان را بهتر می کند. مانند لوازم دیجیتال که ماندگاری بالایی دارند، خودکارهای تبلیغاتی که معرف برند شما هستند و یا دفترچه های شب نما با روکش پلاستیک شفاف که ویژه ی برند شما طراحی شده باشند. تهیه کردن هندزفری، فلش و یا جدیدترین مدل دستبند هوشمند با حک نام تجاری شرکت روی بدنه ی آن، هر کدام از این محصولات اگر خلاقانه و مختص مخاطب تولید شوند، بهترین معرف خدمات شما خواهند بود، و جهت ارائه به مشتریان بالقوه زیبا و ماندگار تر از سایر هدایای تبلیغاتی هستند.

اگر شما هم دوست دارید در ذهن مشتریانتان زیبا نقش ببندید همین حالا برندتان را با هدایای  اختصاصی به دیگران معرفی کنید، مشاوران در صبح آگهی آماده پاسخگویی همه روزه به شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صبح آگهی

شرکت صبح آگهی کار تبلیغاتی را از سال 1382 با ارائه مجلات تخصصی حوزه برق، سیم و کابل، روشنایی، لوله و اتصالات و تجهیزات پزشکی آغاز کرده است. در ادامه با ارائه خدمات نمایشگاهی کار خود را ادامه داده و خدماتی همچون چاپ کاتالوگ و هدایای تبلیغاتی را ارائه می دهد. هم اکنون صبح آگهی یکی از بزرگترین شرکت های حوزه چاپ مانند چاپ افست و چاپ دیجیتال به همراه هدایای تبلیغاتی ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها