اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009245579117776

نگاهی به محتوای کتاب تمرین

رهبری یعنی عمل و الگو!

کد: 140009245579117776

https://bit.ly/3m5V8dL

، (اخبار رسمی): مدت زمان طولانی است که اطرافیان، دوستان و آشنایان به شما تلقین می‌کنند که برای رسیدن به رویاهایتان به اندازه‌ کافی خوب نیستید و توانایی رسیدن به آن‌ها را ندارید. اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که گوش کردن به حرف آنان اشتباه بوده است و در زندگی همه چیز به خود شما بستگی دارد.

رهبری یعنی عمل و الگو!
رهبری یعنی عمل و الگو!
رهبری یعنی عمل و الگو!
رهبری یعنی عمل و الگو!
رهبری یعنی عمل و الگو!
رهبری یعنی عمل و الگو!

مدت زمان طولانی است که اطرافیان، دوستان و آشنایان به شما تلقین می‌کنند که برای رسیدن به رویاهایتان به اندازه‌ی کافی خوب نیستید و توانایی رسیدن به آن‌ها را ندارید. اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که گوش کردن به حرف آنان اشتباه بوده است و در زندگی همه چیز به خود شما بستگی دارد؛ همه چیز، پس برخیزید و غوغا به پا کنید!

تا چه زمانی می‌خواهید خودتان را با افکار و انرژی‌های منفی محدود کنید و ریسک انجام کارهای جدید و نوآورانه را نپذیرید؟ ست گودین در کتاب تمرین: با اشتراک گذاشتن ایده‌ای خلاقانه، هم زندگی و هم جهان را تغییر دهید از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، به شما این قدرت را می‌بخشد تا در مسیرهای جدید قدم بگذارید، مهارت‌های خود را بالا ببرید و با تمرین و خلاقیت به موفقیت‌های چشمگیری در زندگی شخصی و کاری دست پیدا کنید.

شما هم‌اکنون می‌توانید برای خرید کتاب کمتر کار کن، به سایت و یا اپلیکیشن کتابراه، مراجعه نمایید. پلتفرم کتابراه امکان دسترسی به هزاران نسخه کتاب الکترونیک و کتاب صوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کتاب تمرین (The practice: shipping creative work) با فروش بیش از یک میلیون در سراسر دنیا، برای نویسندگان، هنرمندان، کارآفرینان و افرادی نوشته شده است که می‌خواهند رسالت خود را در زندگی پیدا کنند و در هر زمینه‌ای مانند رهبری، آواز خواندن، نوشتن و ... بدرخشند؛ افرادی که قصد دارند در مسیر رویاهایشان قدم بگذارند و روزی بعد از انجام تمارین بسیار، به موفقیت برسند؛ افرادی مثل شما! ست گودین نویسنده‌ی پرفروش کتب گاو بنفش، شیب و قبیله‌ها این کتاب را متفاوت‌تر از سایر آثارش به نگارش درآورده است تا شما را ترغیب به انجام کاری کند که به آن عشق می‌ورزید؛ اثری خلاقانه و متفاوت.

این کتاب شما را به متفاوت فکر کردن، خلاقیت، انجام کارهایی که به آن‌ها علاقه دارید و به اشتراک گذاشتن‌شان میان دیگران سوق می‌دهد. در واقع ست گودین به شما کمک می‌کند تا ارتباطی مؤثر میان خود و درون‌تان ایجاد کنید، الگو و رسالت خود را بیابید، راه روشن را در مقابل خود ببینید و سپس ناظر معجزه و تحولی بزرگ در زندگی‌تان باشید. در این کتاب می‌آموزید که چطور با ترس‌های زندگی خود کنار بیایید و دست در دست آن‌ها با موسیقی زندگی برقصید، چگونه برای چیزی که ارزش ریسک کردن دارد، خطر کنید و در نهایت چطور برای خلق اثری جدید و نوآور تمام توان خود را بگذارید تا آن را به انجام برسانید.

برای دانلود کتاب‌ به صورت قانونی، به جمع ۴ میلیونی کاربران اپلیکیشن کتابراه بپیوندید و از تخفیفات ویژه مناسبتی و آخر هفته‌ها با کتابراه بهرمند شوید. شما در این پلتفرم می‌توانید به انواع کتاب‌های خلاقیت و نوآوری در کسب‌وکار دسترسی داشته باشید و برای دانلود کتاب‌های موفقیت و خودسازی اقدام نمایید.

ما برای خلاق بودن باید شجاعت بیشتری داشته باشیم. نیروهایی که ما را از حرکت بازداشته‌اند؛ مدت‌هاست که به دست فراموشی سپرده شده‌اند، اما دیگر وقت آن است که آن‌ها را ببینیم و کار خود را آغاز کنیم. اگر چشمان خود را بگشایید متوجه می‌شوید که مسیر رسیدن به موفقیت روشن است. پس از همین جا تمرین را آغاز کنید و مطمئن باشید که دل به دریا زدن در را به روی تغییری که به دنبال آن هستید، باز خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب تمرین:

- با اشتراک گذاشتن ایده‌ای خلاقانه، هم زندگی و هم جهان را تغییر دهید: - تمرین، کتابچه‌ای راهنما برای یافتن ندای درونتان و دستورالعمل کیمیاگری برای دنبال کردن رؤیاهایتان است. (استیون پرسفیلد - نویسنده‌ی کتاب جنگ هنر)

- تمرین توضیح می‌دهد آنچه اغلب یک مانع به نظر می‌آید، به عکس یک کاتالیزور مبدل است. جادو ممکن است آن چیزی نباشد که روی صحنه می‌بینیم، بلکه شاید از پشت صحنه، جایی که چوب را می‌تراشند، نشئت گرفته باشد. (پیتر گابریل، موسیقیدان)

- این کتابی است که من در حال حاضر به آن احتیاج دارم. این یک فراخوان فوق العاده و برانگیزنده برای نویسندگان، هنرمندان و خالقان در هر مرحله از زندگی است. (روزان نقدی - خواننده و ترانه سرا)

کتاب تمرین:

با اشتراک گذاشتن ایده‌ای خلاقانه، هم زندگی و هم جهان را تغییر دهید برای چه کسانی مناسب است؟ این کتاب برای هنرمندان، نویسندگان، کارآفرینان و افرادی مناسب است که می‌خواهند با تمرین و ممارست به رویاهایشان دست پیدا کنند. برای گذراندن اوقات فراغت و دوری از استرس‌های روزمره خواندن یک داستان و رمان بسیار سودمند و لذت‌بخش خواهد بود؛

شما می‌توانید برای دانلود بهترین رمان‌های خارجی به اپلیکیشن کتابراه مراجعه کنید.

با ست گودین بیشتر آشنا شویم:

وی دوازده کتاب پرفروش را به نگارش درآورده و جزو وبلاگ نویسان محبوب و کارآفرینانی موفق است. ست گودین (Seth W. Godin) در حوزه‌های توسعه و ایده‌پردازی کسب و کارها فعالیت دارد و علاوه بر کار در زمینه‌های تبلیغات و مدیریت به دلیل بیان مفهوم Permission Marketing (تبلیغ و بازاریابی با کسب اجازه از مخاطب) به شهرت رسید. آثار ست گودین همواره به بیش از 35 زبان دنیا برگردانده شده است و به دلیل داشتن زبانی ساده و روان، مخاطب با آنان به خوبی ارتباط برقرار می‌کند.

جملات برگزیده ست گودین:

  • - آینده‌ی بازاریابی، رهبری است.
  • - ما به کارکنان زیاد نیاز نداریم، به انسانیت نیاز داریم.
  • - پادشاه از تغییر می‌ترسد، اما یک رهبر، آرزوی تغییر دارد.
  • - رهبری، یک سِمَت و جایگاه نیست، رهبری یعنی عمل و الگو!
  • جملات برگزیده‌ی کتاب تمرین:
  • - با اشتراک گذاشتن ایده‌ای خلاقانه، هم زندگی و هم جهان را تغییر دهید:
  • - نابغه کسی است که خودش را بیشتر از همه دوست دارد. (راهب تلونیوس)
  • - حقیقی‌تر از حقیقت، درست‌تر از درست. (استیون پرسفیلد)
  • - جادو این است که هیچ جادویی وجود ندارد؛ از جایی که هستید شروع کنید. توقف نکنید!

در بخشی از کتاب تمرین:

با اشتراک گذاشتن ایده‌ای خلاقانه، هم زندگی و هم جهان را تغییر دهید می‌خوانیم: شاهکارِ جنگ هنرِ استیون پرسفیلد به ما می‌آموزد تا نیرویی را ببینیم و درک کنیم که او مقاومت می‌نامد. مقاومت نیرویی دست‌نیافتنی و زیرک است، احساسی است که توطئه می‌کند تا راه ما را مسدود کند، ما را تضعیف کند یا در بهترین حالت، ما را از پیگیری کارهای مهم متوقف کند.

مقاومت وسواس‌گونه روی نتایج بد تمرکز می‌کند؛ زیرا می‌خواهد حواس ما را از کار و تلاش موردنظری که باید انجام دهیم، منحرف کند. به همین دلیل است که میل به مقاومت به دنبال اطمینان حاصل کردن است.

مقاومت سرسختانه ما را به اطمینان حاصل کردن وا می‌دارد، سپس از آن اطمینان همچون تله‌ای برای ممانعت از حرکت ما به جلو استفاده می‌کند.

اما اگر ما به مطمئن شدن از نتیجۀ کارمان نیاز نداشته باشیم، اگر صرفاً بتوانیم به راه و کاری که انجام می‌دهیم، اعتماد کنیم و در فرآیند ایجاد و به اشتراک گذاشتن آن بکوشیم، مقاومت قدرت خودش را از دست می‌دهد.

سخاوتمندی مستقیم‌ترین راه برای موفق شدن در راه است. سخاوتمندی با تمرکز روی خدمت به شخصی دیگر مقاومت را از ریشه ورانداز می‌کند. سخاوت به این معنی است که ما مجبور نیستیم برای خاطر خودمان در پی اطمینان یافتن باشیم، بلکه می‌توانیم به دیگران خدمت کنیم. این بخش متفاوتی از مغز ما را فعال می‌کند و برای پیشرفت راهی معنادارتر به ما نشان می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتابراه

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و... کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب