اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009245579217757

آیا خرید بی ام و سری هفت منطقی است؟

کد: 140009245579217757

https://bit.ly/3Fc5ksG

، اهواز , (اخبار رسمی): قبل از خرید بی ام و سری 7 به این نکات توجه کنید تا در انتخاب این خودرو دچار پشیمانی نشوید! به زبان ساده و بدون مقدمه شروع می کنیم.

آیا خرید بی ام و سری 7 منطقی است؟ (+دلیل)
آیا خرید بی ام و سری هفت منطقی است؟

حتی فکر خرید بی ام و سری 7 را نکنید مگر اینکه این مطلب را خوانده باشید!

معایب خودرو بی ام و سری 7

> چرخ های بزرگ با فاق لاستیک کم

اگرچه کیفیت سواری در BMW سری 7 2017 عالی است، اما فاق لاستیک کوتاه در این مدل (و تقریباً در تمامی مدل های بی ام و) در راه ها و مسیرهای خیابانی ایران دردسر ساز می شود و تا حدی حس نرمی را از راننده می گیرد.

> هزینه های نگهداری

خرید بی ام و سری 7 به معنی این است که شما با هزینه های نگهداری سالانه آن (حدود 7 هزار دلار در سال معادل 196 میلیون) مساله ای ندارید.

البته که این خودرو برای هر قشری در نظر گرفته نشده و فقط افراد خاص و ثروتمند توان خرید و نگهداری آن را دارند. با تمامی این تفاسیر جالب است بدانید بی ام و سری 7 فروشی سرسام آور در بین خودروهای هم رده خود دارد. (مثل s class و..)

 
 

خرید بی ام و سری 7 چه مزایایی دارد؟

  • افزایش بالای تأیید اجتماعی

هر کسی می داند با خرید بی ام دبلیو سری ۷ تمام توجهات افراد بیرون از خودرو جلب می شود. البته این هرگز دلیل اصلی خرید نیست با اینحال طبق اصل سلطه در روانشناسی; در جلسات کاری یا قرارهای ملاقات ، به لطف داشتن یک 730 شما معتبرتر و کاربلدتر و حتی صادقانه تر به چشم مخاطب خود می آیید.

>>>پس خرید این ماشین به شما کمک می کند سریع تر و راحت تر قراردادهای تجاری تان را تنظیم کنید.

  • آپشن های غیر قابل شمارش (!)

سوئیچ بی ام وه - سر دنده ی سرامیکی - درب صندوق برقی - دوربن ۳۶۰ درجه - گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب - گرمکن کنسول - ماساژور صندلی های عقب و جلو - وکیوم درها - رادار جلو و عقب - رادار عابر پیاده - رادار تغییر خطوط - رادار ترافیک - چراغ شور - کروز کنترل هوشمند - لاستیک ران فلت - پرده های جانبی برقی - نورپردازی داخلی در ۶ رنگ، مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی لمسی - مانیتورهای پشت صندلی - سقف پانوراما با طرح نمای آسمان - تهویه ی خودکار چهارگانه - سیستم هوشمند چرخ های عقب و سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه ی جلو - و... .

 
 

بی ام و سری 7 فول کامل با لیزر (فروشی!)

 

  • ترکیب بی نظیر لاکچری و اسپرت

در نمای جانبی کشیدگی خودرو و ابعاد بزرگ در عقب به خصوص در مدل‌های 730Li جلب توجه می‌کند. نمای عقب نیز بسیار با شکوه است و بی ام و با هنرمندی تمام توانسته است تعادل خوبی بین ذات اسپرتی محصولاتش و آن لوکس بودنی که در سری ۷ الزامی است برقرار کند. بر خلاف خیلی از خودروهای مدرن بازار در این روزها، خروجی‌های اگزوز در بی ام و سری ۷ کاملا واقعی هستند.

  • کیفیت بالای متریال داخلی

حتما نیازی نیست سوار این خودرو شوید تا از کیفیت متریال آن با خبر شوید.

صندلی های چرمی این خودرو کیفیت بسیار بالایی دارد و به محض سوار شدن در خودرو چنان شما را در آغوش می کشد که اگر با 5 دقیقه ماساژ توسط ماساژور صندلی ترکیب شود می تواند یک گزینه دلچسب برای رفع خستگی باشد. (البته ماساژور صندلی فقط در سری های VIP این ماشین وجود دارد ، مانند عکس های موجود در این مقاله)

گفتنی است که در سری vip ، قیمت بی ام وه اتاق 7 بسته به کارکرد و تمیزی بدنه بدنه از 6 تا 8.300 میلیارد متغیر است. خوب است در عرض چند دقیقه با مدل های بی ام و سری 7 آشنا شوید.

فول ترین بی ام و سری 7 ایران (فروشی)

  • آپشن های انـحـصـاری کمپانی

برخی آپشن ها در خودروسازی هستند که مبدع آنها کمپانی بی ام وه بوده و اولین بار روی سری 7 تست شده.

مثل اسکای لانژ bmw ، ایرتاچ (ژست های حرکتی با مانیتور) ، ریموت هوشمند و... . این آپشن ها برای اولین بار توسط کمپانی بی ام و روی خودرو 730li معرفی شدند. خرید ماشین بی ام و 730li بی هیچ اغراقی شما را خاص تر جلوه می دهد.

و مزایایی دیگر...

به دنبال ماشین بی ام دبلیو سری 7 کم کارکرد بدون رنگ هستید؟

ما در نمایشگاه مدل 2017 مشکی -سفارش خلیج - 22 هزار کار موجود داریم.فقط یک عدد و از سری VIP

برخی آپشن ها: ریموت اتودرایو‌ (حـرکت ماشین با ریموت) /ماساژ‌ور تمام صندلی ها /ژسـت حرکتی مانیتور /سردکن گرمکن تمام صندلی ها /فقط اسکن ندارد /کول باکس /سقف پاناروما /14 ایربگ /نایت ویژن /تلفـن /چراغ لیزر /هدآپ/ سنسور باران/فـول رادار/ مانیتور پشت صندلی/ دوربین 360/ اتوپارک/ تـبلت/ و… .

>عکس ها همان تصاویر بالا است

>برای خرید این خودرو رویایی کافیه با شماره 09368441363 تماس بگیرید (اخوان) اگر خط اشغال بود لطفاً دوباره تلاش کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

vip mashin

مشاوره و فروش خودروهای لـوکـس ملی | اروندی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید