اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009285585117801

آشنایی با گروه تولیدی فرسان

کد: 140009285585117801

https://bit.ly/3e3ZOwj

، تهران , (اخبار رسمی): گروه تولیدی فرسان تولیدکننده و متخصص در طراحی ، تولید و نصب انواع مصالح سبک و ابزار پیش ساخته GFRC و نمای پیش ساخته GRC ، ابزار پلی یورتان ، گنبدهای پیش ساخته و اجرای انواع سبک های نما از جمله نمای کلاسیک ، نمای رومی و ...

گروه تولیدی فرسان تولیدکننده مصالح سبک و پیش ساخته با مقاومت فیزیکی بالا
نمای رومی فرسان کو

فعال در زمینه طراحی و اجرای جی اف آر سی ، گنبد های کلاسیک ، گنبدهای پیش ساخته ، نمای کلاسیک ، نمای رومی ، ابزار پیش ساخته ، ابزار پلی یورتان ، سنگ های تزئینی ، سقف کاذب و ...

گروه تولیدی فرسان اولین تولید کننده و بنیان گذار مصالح فوق سبک (نمای داخل ساختمان) سیستمهای پیش ساخته ، قطعات (بتن سبک) GFRC یا جی آر سی سازگار با مصالح ساختمانی و (نمای خارج ساختمان) از جنس GFRC تکمیلی - تلفیقی ازجنس گچ آلفا مقاومت فیزیکی بالاتر از سنگ (بتن سبک)

  • فعال در زمینه طراحی و اجرای جی اف آر سی ، گنبد های کلاسیک ، گنبدهای پیش ساخته ، نمای کلاسیک ، نمای رومی ، ابزار پیش ساخته ، ابزار پلی یورتان ، سنگ های تزئینی ، سقف کاذب و ...
  • متخصص در تولید و نصب نمای کلاسیک ، مدرن و جی ار سی GFRC
  • اولین مبدع و تولیدکننده انواع ابزار پیش ساخته با قابلیت نصب بر روی سقف کاذب ، کناف ، رابیتس و سقف های بدون حجم سازی از جنس گچ آلفا همراه مواد مقاوم کننده و الیاف سازگار با محیط زیست.
  • متخصص در تولید و نصب نمای GRC جی ار سی و تولید و نصب ابزار پیش ساخته گچی GFRC.

هدف عمده شرکت فرسان تحقیق و تولید مصالح سبک و پیش ساخته و مقاومت فیزیکی بالا نسبت به مصالح مشابه می باشد و با تولید این محصولات گامی بزرگ به سوی صنعتی سازی ساختمان همزمان با بهینه سازی ، سبک سازی ابنیه ، کاهش ریخت و پاش مصالح ، زیبا سازی محیط زندگی شهری و خانگی برداشته ایم .

برتریهای : GCR

1. استحکام

به لحاظ تقویت بتون با الیاف شیشه و مواد افزودنی و پروسه تولید 3 الی 4 GRC بتون
برابر مستحکم تر از بتون های معمولی است .

2. عایق حرارتی

GRC هم به واسطه ضریب عایق بالای GRC و هم به لحاظ استفاده ازعایق پشم سنگ به بهترین نحوه وظیفه عایق حرارتی را انجام می دهد .

3. خلاقیت در طراحی

GRC وسیله ای مناسب جهت تحقق ایده ها در طراحیهای متنوع معماری است .

4. کیفیت سطوح

GRC دارای سطوح صیقلی بدون خلل و فرج است از این رو دیرتر کثیف می شود و یخ نمی زند .

5. رنگ

GRC میتواند در رنگهای دلخواه تولید شود و یا با رنگ مناسب رنگ آمیزی گردد .( رنگ زمینه معمولا سفید است )

6. مقاوم در مقابل آتش سوزی

GRC در مقابل مواد اسیدی و بازی مقاوم بوده و مقاومت آن در مقابل آتش سوزی تابع کلاس A1 مواد نسوز می باشد .

7. عایق صوتی

ضریب عایق صوتی در GRC بالا بوده و به طور متوسط هر10میلیمتر ضخامت پوسته 30DB عایق صوتی ایجاد می نماید .

8. مونتاژ سریع و آسان

این سیستم به لحاظ طراحی و تولید صنعتی پیش ساخته و همچنین پیش بینی مراحل نصب ، در مقایسه با سایر پوششهای نما سریعتر و آسانتر و صحیح تر نصب می گردد .

گروه معماری نمای رومی و نمای کلاسیک فرسان کو با ارائه طرح های نمای ویژه ساختمانی با کیفیت فوق العاده و طراحی منحصر به فرد و خاص همواره کیفیت بالا و هزینه قابل رقابت با دیگر فعالین این حوزه را شعار عملکرد خود می داند و آماده ارائه مشاوره به دوست داران این صنعت می باشد .

نمای کلاسیک رومی یک نمای باشکوه الهام گرفته از سبک کلاسیک روم و یونان است . از آن جایی که سبک کلاسیک بر شکوه و عظمت و جلال تمرکز دارد لذا استفاده از ستون های تزئینی و قوس ها از ویژگی های بارز این نوع از نمای ساختمان می باشد . سبک معماری کلاسیک با دقت به دوره های گوناگون دارای ستونهای مختلفی می باشد  . انواع نمای رومی  بر اساس نوع مصالح به کار رفته شامل نمای رومی سنگی ، نمای رومی سیمانی ، نمای رومی با ابزار پیش ساخته گچی می باشند کهبا توجه به سازگاری با اقلیم و شرایط آب و هوای منطقه و دوام و ماندگاری ، مطابقت داشتن با محیط و ساختمان های اطراف ، قیمت و بودجه در نظر گرفته شده می تواند توسط کافرما انتخاب شوند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولیدی فرسان

فرسان اولین تولید کننده و بنیان گذار مصالح فوق سبک (نمای داخل ساختمان) سیستمهای پیش ساخته ، قطعات (بتن سبک) GFRC یا جی اف ار سی سازگار با مصالح ساختمانی و (نمای خارج ساختمان) از جنس GFRC تکمیلی - تلفیقی از جنس گچ آلفا مقاومت فیزیکی بالاتر از سنگ (بتن سبک)(بتن اکسپوز) . هدف عمده شرکت فرسان تحقیق و تولید مصالح سبک و پیش ساخته و مقاومت فیزیکی بالا نسبت به مصالح مشابه می باشد و با تولید این محصولات گامی بزرگ به سوی صنعتی سازی ساختمان همزمان با بهینه سازی ، سبک سازی ابنیه ، کاهش ریخت و پاش مصالح ، زیبا سازی محیط زندگی شهری و خانگی برداشته ایم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید