اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000929558876094

آنتی ویروس رایگان ویندوزی بیت دیفندر ، بازنشسته میشود.

کد: 14000929558876094

https://bit.ly/32iF29A

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیت دیفندر اعلام کرد ارائه آنتی ویروس رایگان ویندوزی در 31 دسامبر 2021 متوقف میشود و کاربرانی که هم اکنون آنتی ویروس رایگان این شرکت را دارند فقط تا June 2022  اپدیت دریافت میکنند.

 آنتی ویروس رایگان ویندوزی بیت دیفندر ، بازنشسته میشود.
توقف آپدیت و خدمات آنتی ویروس رایگان بیت دفندر

حذف نسخه رایگان آنتی ویروس ویندوزی بیت دفندر و حمایت یکی از یوتیوبرهای IT با 200 هزار دنبال کننده از کسپرسکی،  نشان میدهد که این شرکتها خطر حذف از بازار را خیلی بیشتر از قبل جدی گرفته اند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش،  شرکت بیت دیفندر اعلام کرد ارائه آنتی ویروس رایگان ویندوزی در 31 دسامبر 2021 متوقف میشود و کاربرانی که هم اکنون آنتی ویروس رایگان این شرکت را دارند فقط تا June 2022  اپدیت دریافت میکنند.

البته به نظر میرسد بیت دیفندر خیلی زودتر و از ابتدای دسامبر صفحه دانلود آنتی ویروس رایگان ویندوزی خود را تغییر داده و فایل آنتی ویروس رایگان را حذف کرده است.

 بیت دیفندر دلیل توقف ارائه آنتی ویروس رایگان ویندوزی را نداشتن قابلیت  ها و کیفیت مناسب این آنتی ویروس اعلام کرد. 

 بیت دیفندر تلاش دارد تا کاربرانی که آنتی ویروس رایگان این شرکت را دارند با ارائه تخفیف به خرید آنتی ویروس های تجاری ( پولی ) خود و مخصوصآ نسخه توتال سکیوریتی ( Total Security ) ترغیب کند. کاری که با توجه به حضور کمپانی های بزرگ و قدرتمند در بازار آنتی ویروس بسیار دشوار است. 

 تغییرات چند سال اخیر بازار جهانی آنتی ویروس باعث شده تا رقابت در این بازار تشدید شده و فشار بسیار بیشتری به شرکتهای کوچک و متوسط وارد شود. 

از جمله تغییرات کلیدی در بازار جهانی آنتی ویروس میتوان به موارد زیر اشاره کرد.


-  خریداری شدن شرکتهای Avast , Avira , BullGuard , AVG توسط Norton LifeLock
- ارائه سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس جهان توسط وبروت ( Webroot ) و پیوستن به کمپانی OpenText 
- تغییر مدیریت سوفوس و مکافی و فروخته شدن این شرکتها به هولدینگ های سرمایه گذاری 
- تشدید سرمایه گذاری کمپانی ترندمیکرو ( Trend Micro ) در حوزه امنیت دیتاسنتر ( دیتاسنتر سکیوریتی ) و امنیت زیرساخت های مجازی و ابری مخصوصآ Amazon AWS و همکاری نزدیک تر با Amazon و  VMware 

حذف نسخه رایگان آنتی ویروس ویندوزی بیت دفندر ( Bitdefender ) و حمایت یکی از یوتیوبرهای IT با 200 هزار دنبال کننده از کسپرسکی ( Kaspersky )، ( که به راحتی میتوان حدس زد کسپرسکی با مبلغ خوبی اسپانسر آن شخص شده )،  نشان میدهد که این شرکتها خطر حذف از بازار را خیلی بیشتر از قبل جدی گرفته اند. 

در بازار ایران نیز رقابت شدیدی در جریان است مخصوصآ از ابتدای سال 1387 که شرکت دورانتاش با عرضه آنتی ویروس های مختلف از جمله برندهای قدرتمند و بزرگ مانند وبروت و ترندمیکرو ، باعث شده تا فشار به رقبا از جمله کسپرسکی و بیت دیفندر تشدید شود.

طی سالهای اخیر شرکتهای آنتی ویروس بسیاری از بازار ایران خارج شدند که میتوان به شرکتهای آویرا ، آوست ، ای وی جی ، بولگارد ، پاندا سکیوریتی و نورتون اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش