اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009305595216084

قبل از انجام بوتاکس این مقاله را بخوانید تا پشیمان نشوید

کد: 140009305595216084

https://bit.ly/3EPWGiu

، (اخبار رسمی): تزریق بوتاکس امروزه یکی از روش های رایج برای جوانسازی و زیباسازی پوست است که طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که رفع چین و چروک های پوستی برای زیبایی و جذابیت یک فاکتور بسیار مهم تلقی می شود، شما می توانید با استفاده از این روش به زیبایی و جذابیت بالایی برسید.

قبل از انجام بوتاکس این مقاله را بخوانید تا پشیمان نشوید
قبل از انجام بوتاکس این مقاله را بخوانید تا پشیمان نشوید

برای انجام بوتاکس نیاز است که شما یک سری اقدامات انجام دهید. زیرا همگی این اقدامات در اثرگذاری Botox مهم و ضروری هستند.

قبل از اینکه بخواهید برای هر گونه اقدام زیبایی خودتان را آماده کنید، خوب است تا حقایقی را در خصوص انجام Botox بدانید. زیرا باید به انتخابتان اطمینان داشته باشید و جای هیچ گونه تردید یا ابهامی در ذهنتان باقی نماند. به همین علت خوب است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

تزریق بوتاکس برای چه نواحی و با چه هدفی انجام می شود؟  آیا می دانید تزریق بوتاکس به صورت و سایر نواحی با چه هدفی انجام می شود؟ به طور کلی شما می توانید از فواید و مزایای Botox برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی تان استفاده کنید. موارد زیر همگی بیانگر کاربرد تزریق آن هستند.

 

1- تزریق بوتاکس پیشانی خطوط روی پیشانی که معمولا به دنبال استرس و اضطراب زیاد، بالا رفتن سن، خشم و عصبانیت مکرر و... به وجود می آیند، تاثیر منفی در زیبایی ظاهری دارند. یکی از کاربردهای تزریق بوتاکس به پیشانی، از بین بردن چین و چروک روی پیشانی است.

 

2- تزریق برای بین ابروها یا خط اخم خط اخم یا در واقع همان خطی که بین ابروها به وجود می آید، معمولا بسیار عمیق است. همچنین ممکن است از سنین بسیار پایین و به دلیل عوامل متعدد این خط روی پوست پدیدار شود. شما می توانید با تزریق بوتاکس خط اخم و چروک های اطراف ابروها را از بین ببرید و زیبایی و جوانی را برای چهره خود به ارمغان بیاورید.

 

3- تزریق برای اطراف چشم چشم ها گیراترین عضو در چهره هر فردی هستند. اولین راه ارتباطی با هر شخص دیگری، چشم ها است. بنابراین زیبایی این عضو از صورت اهمیت بسیار بالایی دارد. خطوط پنجه کلاغی همان خطوطی هستند که در گوشه های بیرونی چشم پدیدار می شوند و سن افراد را به شدت بالا میبرند.

 

همچنین چین و چروک های ریزی که در زیر پوست چشم به وجود می آید تاثیر منفی بر جوانی چهره می گذارد. از جمله کاربردهای دیگر بوتاکس، تزریق برای اطراف چشم ها به منظور رفع چروک های پوستی است. پس از پایان تزریق و درمان تاثیر چشمگیر و حیرت آوری را در چهره تان مشاهده خواهید کرد. زیرا تغییرات بسیار زیادی در چهره تان به وجود می آید.

 

4- تزریق برای اطراف لب ها با بالا رفتن سن، خطوط و چروک های منحنی شکلی اطراف لب ها به وجود می آید که به آن خط خنده نیز می گویند. در صورتی که نسبت به ظهور این چروک ها بی تفاوت باشید، قطعا آنها تداوم پیدا می کنند و تاثیر بسیار بدی در زیبایی چهره تان می گذارند. از دیگر کاربردهای Botox، تزریق برای خط خنده و از بین بردن چین و چروک های ریز اطراف لب ها می باشد.

 

5- تزریق برای فک و گردن حتما دیده اید که گاهی روی چهارگوش فک و گردن خطوطی ظاهر می شوند. این خطوط نیز گاهی باعث آزار افراد می شوند. البته با تزریق بوتاکس این مشکل رفع می شود و خطوط ظاهر شده روی فک و گردن از بین می روند.

 

بوتاکس جنبه درمانی هم دارد! در بخش قبلی به جنبه های زیبایی Botox اشاره کردیم و شما با آنها آشنا شدید. اما آیا می دانستید این روش تزریق علاوه بر جوانسازی پوست، باعث درمان بعضی از مشکلات نیز می شود؟ یکی از جنبه های درمانی آن، کمک به درمان تعریق شدید است. افرادی که غدد تعریق بسیار فعالی دارند، همیشه از این موضوع رنج می برند.

 

 تعریق شدید کف دست و کف پا و همچنین زیر بغل خصوصا در فصل تابستان بسیار آزاردهنده است. خوب است تا بدانید یکی از جنبه های درمانی بوتاکس، رفع تعریق شدید زیر بغل و کف دست و پا است. تعریق این ناحیه پس از تزریق به حداقل ترین حالت ممکن می رسد.

 

از دیگر کاربردهای درمانی بوتاکس، کمک به درمان میگرن است. سردردهای میگرنی یکی از بدترین نوع سردردها هستند که به شدت کیفیت زندگی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما می توانید با تزریق Botox سردردهای میگرنی خود را درمان کنید و این یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

 

دانستنی هایی در مورد تزریق بوتاکس در این بخش تصمیم داریم یک سری دانستنی های مفید در خصوص بوتاکس در اختیارتان قرار دهیم.

 

1- برای تزریق محدودیتی وجود ندارد! یکی از نکات بسیار جالبی که در خصوص جوانسازی پوست با Botox وجود دارد این است که هیچ محدودیت خاصی برای تزریق وجود ندارد. گاهی حتی می توانید قبل از ظهور خطوط پوستی تزریق را انجام دهید تا از ظهور آنها جلوگیری کرده باشید. البته این روش درمانی برای سنین کمتر از 18 سال و برای بالای 70 سال انجام نمی شود.

 

2- درمان در یک جلسه انجام نمی شود! یکی دیگر از نکات مهمی که باید در خصوص تزریق بوتاکس بدانید این است که با توجه به نوع مشکل و عمق چین و چروک هایتان درمان طی جلسات مختلفی انجام می شود. تعیین اینکه چند جلسه درمانی برای شما نیاز است، به عهده پزشک معالج می باشد. اما به طور کلی باید این را در نظر بگیرید که شما به جلسات درمانی متعددی نیاز دارید.

 

اقدامات قبل و بعد از تزریق بوتاکس را بدانید برای انجام بوتاکس نیاز است که شما یک سری اقدامات انجام دهید. زیرا همگی این اقدامات در اثرگذاری Botox مهم و ضروری هستند. بهتر است به طور دقیق و طی جلسه مشاوره قبل از تزریق بوتاکس این اقدامات را از پزشک سوال کنید. اما رایج ترین اقدامات قبل و بعد از انجام این تزریق، عدم استفاده از الکل و دخانیات، عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون، عدم قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و... است.

 

 همچنین اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید و یا سابقه حساسیت های پوستی را دارید، بهتر است قبل از درمان این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. فراموش نکنید تزریق بوتاکس دردناک نیست و شما می توانید در کمال آرامش زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی