اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010015596417844

تخفیف بهترین هتل های کیش در زمستان ۱۴۰۰

کد: 140010015596417844

https://bit.ly/3Fo7TrI

، (اخبار رسمی): سواحل طلایی ایران دل هر کسی را می‌رباید! سواحلی که نه تنها ایرانیان؛ بلکه برخی از گردشگران خارجی نیز عاشق آن هستند. مکانی فوق‌العاده با چشم‌اندازی از آب‌های نیلگون خلیج فارس که برای گذراندن تعطیلات عالی است.

تخفیف بهترین هتل های کیش در زمستان ۱۴۰۰
تخفیف بهترین هتل های کیش در زمستان ۱۴۰۰

هتل های کیش گزینه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند! نمونه آنها هتل میراژ، هتل آریان، هتل شایگان و هتل پانوراما است

ناگفته نماند جزیره کیش در صنعت گردشگری بسیار فعال عمل نموده است. امروزه هتل های کیش جزو برترین هتل های کشور هستند. برای رزرو هتل های کیش نیاز به تحقیق دارید! پس بهتر است این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. در این مطلب در مورد بهترین هتل های کیش در زمستان ۱۴۰۰ صحبت می‌کنیم.

هتل پانوراما کیش 

هتل های لوکس کیش را می‌شناسید؟ هتل پانوراما یکی از همین هتل ها است. هتلی که در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و در همین مدت کوتاه توانسته تبدیل به یک هتل ۵ ستاره شود. این هتل با در اختیار داشتن ۲۵۷ واحد اقامتی مجهز و باشکوه در ۱۵ طبقه از میهمانان جزیره کیش پذیرایی می‌کند. موقعیت جغرافیایی این اقامتگاه سبب دسترسی ساده به مراکز خرید کیش و جاذبه‌های ساحلی این جزیره شده است.

از جمله مراکز خرید مشرف به هتل پانوراما مرکز خرید زیتون، پانیذ، پردیس ۱ و ۲، رویال مال و سارینا است. با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به اسکله قدیمی، پارک ساحلی، پارک شهر کیش، تالار بزرگ، مرکز غواصی، کیبل اسکی و کلوپ‌های تفریحی دسترسی داشته باشید. اتاق‌های هتل پانوراما در طبقه دوم تا سیزدهم هتل قرار گرفته‌اند. این اتاق‌ها نظیرِ اتاق‌های دو نفره تویین، اتاق‌های سه نفره کانکت و اتاق‌های ۴ نفره است.

طراحی و دکوراسیون تمام این اتاق‌ها بسیار مدرن صورت گرفته و دارای تهویه مطبوع، تخت خواب‌های استاندارد راحت، چای ساز، یخچال و مبلمان زیبا است. همچنین اتاق‌های هتل پانوراما دارای مینی بار ویژه، تلویزیون هوشمند، اینترنت پرسرعت و صبحانه‌های مفصل است. از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل زیبا می‌توان به حمام سنتی، استخر، فروشگاه، غرفه، آرایشگاه زنانه، کافی شاپ، سالن بدن‌سازی، تور جزیره، خدمات ترانسفر فرودگاهی و رستوران اشاره نمود.

رستوران صدف هتل پانوراما گزینه خوبی برای امتحان کردن خوش‌طعم‌ترین غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و بومی جنوب است. علاوه بر کیفیت، تنوع سوپ‌ها، سالادها، غذاها و دسرها در این رستوران به چشم می‌خورد. جالب است بدانید هتل پانوراما کیش به پارک ساحلی مرجان، مرکز خرید مروارید، فرودگاه، اسکله تفریحی، کشتی یونانی و پلاژ ساحلی بانوان بسیار نزدیک است. از همه مهم‌تر اینکه هتل پانوراما کیش دارای بهترین تخفیف برای زمستان ۱۴۰۰ است. این تخفیف چیزی حدود ۱۳% در سایت ایران هتل آنلاین در نظر گرفته شده است.

هتل میراژ کیش

یکی از بهترین هتل های کیش، هتل میراژ است. این هتل لوکس و ۵ ستاره در سال ۱۳۹۷ آغاز به کار نمود. هتلی که دارای ۸ طبقه بوده و ۱۷۸ واحد اقامتی را در بر گرفته است. هتل میراژ در نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس واقع شده؛ بنابراین دسترسی شما برای تماشای دریا و مقدمات استفاده از تفریحات آبی مانند قایق سواری، جت اسکی و غواصی به سادگی فراهم خواهد شد. همچنین این هتل مجلل نزدیک به مراکز خرید مهم کیش مانند مریم و ونوس است.

هتل میراژ کیش تنوع بالایی در واحد اقامتی دارد. برای مثال سوئیت دو نفره لوکس، سوئیت دو خوابه دو نفره پرزیدنتال، اتاق دو تخته استاندارد تویین رو به جزیره، اتاق دو تخته استاندارد دبل، سوئیت جونیور دو نفره، اتاق دو تخته استاندارد، دبل کابانا، اتاق دوبلکس دو تخته و سوئیت دو خوابه چهار نفره رویال است. در اکثر این اتاق‌ها روم سرویس، حمام، سرویس بهداشتی، کمد لباس، اینترنت، تلویزیون، میز تحریر، سیستم تهویه هوا و سیستم بیدار باش به چشم می‌خورد.

همچنین باید بدانید که هتل میراژ امکانات رفاهی فوق‌العاده خوبی دارد که نظیر آن‌ها سونا، آتلیه، استخر، کافی شاپ، صندوق امانات، جکوزی، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خدمات تاکسی سرویس، خدمات خشک‌شویی، اتاق چمدان، نمازخانه و پارکینگ است. از قلم نیفتد که هتل میراژ کیش دارای بهترین تخفیفات در فصل زمستان است. برای مثال در زمستان ۱۴۰۰ این هتل دارای ۶۱ % تخفیف در وبسایت ایران هتل آنلاین است.

هتل آریان کیش 

یکی از باسابقه‌ترین هتل های کیش، هتل ۴ ستاره آریان است. این هتل در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده است. اگر قیمت هتل های کیش را پرس‌وجو کنید متوجه می‌شوید که هتل آریان گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای اقامت است. همچنین این هتل دارای ۴۶% تخفیف برای زمستان ۱۴۰۰ در وبسایت ایران هتل آنلاین است. هتل آریان در بلوار ساحل قرار گرفته و دارای ۶۸ واحد اقامتی است. ناگفته نماند این هتل در سال ۱۳۹۸ برای ارتقاء کیفیت بازسازی شد.

هتل آریان از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به مراکز خرید کیش و بازارها است. این هتل به مرکز تجاری زیتون، بازار پانیذ و پردیس مشرف است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به شهر باستانی حریره، پارک ساحلی میرمهنا، پارک آبی اوشن، شهر زیر زمینی کاریز، روستای باغو و کشتی یونانی سر بزنید. برای سرگرم شدن در این هتل نگران نباشید! هتل آریان چندین کافی شاپ و رستوران دارد. علاوه بر این‌ها دارای بازی‌های کامپیوتری، میز بیلیارد، فوتبال دستی و پینگ پنگ است.

هتل شایگان کیش اگر به رزرو هتل در کیش فکر می‌کنید، هتل شایگان گزینه مناسبی است. این هتل در مساحتی قریب به ۱۵ هزار مترمربع ساخته شده و تاریخ شروع به کار آن، به سال ۱۳۸۱ بازمی‌گردد. هتل شایگان دارای ۱۳۰ واحد اقامتی شیک و لوکس است که در ۶ طبقه ساخته شده‌اند. این هتل در نزدیکی دریا ساخته شده؛ به همین دلیل هم چشم‌انداز بی‌نظیری به آب‌های خلیج فارس دارد.

همچنین باید بدانید که امکانات رفاهی هتل شایگان راضی‌کننده بوده و برای یک اقامت عالی و ایده‌آل مناسب است. این هتل دارای رستوران‌های متنوع، فست فود، چایخانه، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد و اتاق ماساژ است. از دیگر امکاناتش می‌توان به اجاره اتومبیل، تاکسی سرویس، اینترنت بی‌سیم، فروشگاه، محل بازی برای کودکان، پارکینگ و خشک‌شویی اشاره نمود.

با رزرو هتل شایگان کیش نه‌تنها از تخفیف ۲۷% آن بهره‌مند شده؛ بلکه به اسکله تفریحی کیش نیز اشراف خواهید داشت. در این اسکله تفریحی انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، غواصی و قایق سواری وجود دارد. همچنین هتل شایگان به مراکز خرید کیش مانند بازارهای زیتون، مرکز تجاری پانیذ، هایپر مارکت و پردیس ۱ و ۲ مشرف است. واحدهای اقامتی هتل شایگان کیش شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه است.

این اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند و بسیار نورگیر هستند. از همین رو بسیار دلنشین و دلباز هستند. از قلم نیفتد هتل شایگان دارای چندین تالار پذیرایی بوده که طراحی بسیار زیبایی دارند و امکانات مجهزی که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل شایگان کیش مناسب وعده‌های صبحانه، ناهار و شام است. چای‌خانه‌ سنتی صبا که در باغ هتل قرار گرفته، آلاچیق‌هایی زیبا برای نشستن میهمانان دارد. در این فضای سرسبز و زیبا انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب، آش رشته، دیزی و دیگر غذاهای محلی سرو می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون