اطلاعات تماس
  • 091132*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010025599517860

مشاوره دکوراسیون منزل چه مزایایی دارد؟

کد: 140010025599517860

https://bit.ly/3JtDeM7

، (اخبار رسمی): استفاده از مشاور و راهنمایی متخصص دکوراسیون داخلی، کمک می‌کند تا خانه و منزلی زیبا و کاربردی داشته باشید، با توجه به بالا بودن هزینه طراحی داخلی بهرمندی از مشاور دکوراسیون داخلی منطقی و صرفه اقتصادی دارد

نیاز ما به داشتن فضایی زیبا و آرامش بخش در این زندگی که هه چیز به سرعت در حرکت است بیشتر احساس می‌شود. ما در دکورکوچ با ارائه مشاوره دکوراسیون داخلی به شما خواهیم گفت چگونه چیدمان منزل خودرا بهتر کنید

انسان در جست جوی زیبایی هاست و این میل درونی به دیدن و لذت بردن از زیبایی از دیدن مناظر زیبا و پوشیدن لباس‌های زیبا گرفته تا حتی چیدمان و دکوراسیون داخلی چشم نواز خانه او را به سمت انتخاب‌ها و گزینه‌های نامحدودی سوق می دهد اگر چه احساس تعلق  و رسیدن به بهترین انتخاب‌ها حسی دوست داشتنی و غیر قابل انکار است اما به همان اندازه، گیر کردن در دنیای نامحدودی از انتخاب‌ها استرس آور و گیج کننده است و می‌تواند لذت کنار هم چیدن انتخاب‌ها را کم کند.

با توجه به بالا رفتن هزینه، استفاده از مشاوره دکوراسیون داخلی، به شما کمک خواهیم کرد با هزینه کم فضای خانه خود را بهتر و زیباتر کنید.

همه ما روزانه صدها انتخاب می‌کنیم و گاها بدون انکه خیلی درگیر آنها شویم ناخوداگاه و بدون ترس اینکار را غریزی انجام می‌دهیم در مواردی که مداوم با آنها در چالش هستیم مهارت بیشتری پیدا می‌کنیم و  شاید به دلیل تکرار یا شانس مجدد برای آزمون و خطا، انتخاب‌ها نقش کم رنگتری در ذهن ما دارند برای مثال در خرید یا پوشیدن لباس‌ها چون بارها و بارها لباس‌های جدید به تن می‌کنیم و به راحتی با خرید لباس جدید دیگری را جایگزین می‌کنیم، انتخاب برای ما کمی اسانتر می‌شود. دلیل دیگر می‌تواند مربوط به شخصی بودن انتخاب‌ها باشد چون با سلیقه و دیدگاه‌های خود پیش می‌رویم و موارد کمی را جز شخص خودمان در نظر می‌گیریم انتخاب آسانتر می‌شود، اما به هرحال انتخاب‌ها  هیجان انگیز هستند و دائما در زندگی تکرار و تکرار می شوند.

در چیدمان و دکوراسیون خانه نیز به همین دلیل است وقتی اعضای خانواده و سلایق هر یک مطرح می‌شود و به این دلیل که انتخاب‌ها دائما تکرار نمی‌شوند و شامل پرداخت بهای بیشتری می‌شوند تردید از انتخاب ها آغاز می شوند و این موضوع وقتی از جزئی به کل تعمیم می‌یابد و باید کل دکوراسیون منزل و هماهنگی بین اجزای دکور را نیز در نظر بگیریم که با محدودیت‌های ابعاد خانه و یا قناصی در پلان و یا محدودیت در بودجه همراه می‌شود کار سخت و سخت تر می‌شود!

اگر وارد پروسه دیزاین و دکوراسیون منزل و خرید مبلمان و اکسسوری خانه شده باشید حتما این جملات برایتان آشنا به  نظر میرسد:

  • مبل منزلم رو خیلی دوست دارم ولی با اجزای دیگر دکور همخوانی ندارد!
  • نمیدانم چه سبک دکوراسیون یا مبلمانی را انتخاب کنم!
  • نمیدانم کدام مدل مبل برای منزلم مناسب تر است!
  • با بودجه مورد نظر کدام انتخاب ها بهتر هستند؟
  • درباره انتخاب رنگ و سبک شک دارم و گیج شدم!
  • انتخاب های  دکوراسیونی من و همسرم یا فرزندانم  متفاوت هستند چه کار کنیم؟
  • خانه جدیدم بزرگتر یا کوچکتر از قبلی است و دیگر متناسب با مبلمان نیست!
  • نمیدانم از کجا خرید کنم!

 اما پروسه ی انجام خدمات مشاوره دکوراسیون دکورکوچ به چه صورت است؟

برای این که بتوانید برای دریافت خدمات مشاوره ی آنلاین دکوراسیون اقدام کنید روالی وجود دارد که  بسیار ساده با ارسال پیام در واتس اپ شروع می شودکه از طریق لینک زیر امکان پذیر است :

گام نخست لیستی از سوالات به صورت آنلاین در  زمینه ی پروژه ی شما از شما پرسیده میشود  این پرسشنامه کلیه ی پرسش هایی در مورد بودجه، ابعاد پروژه، آیتم هایی از دکور که شما مایل به نگهداری و یا خرید آن هستید و … را در بر می گیرد و توسط خود مشاور انجام می شود.

سپس شما عکس هایی از ایده هایی که در ذهن دارید و دوست دارید طراحی مطابق آنها صورت بگیرد یا نمونه محصولاتی که در انتخاب مدنظر دارید را  ارسال می کنید.

سپس می بایست از دکوراسیون منزل خود  عکس هایی با کیفیت از زوایای مختلف تهیه و ارسال کنید.

کلیه ی مواردی را که شما برای دکورکوچ ارسال کرده اید مطالعه  و مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و سپس زمان دلخواه شما به منظور جلسه ی مشاوره ی آنلاین تعیین می گردد و در مشاوره دکورکوچ  با علم به آنچه که شما می خواهید و آنچه که در اختیار دارید جلسه ادامه می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091132*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی