اطلاعات تماس
  • 091132*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010085611717860

مشاوره دکوراسیون انتخاب و خرید کاغذ دیواری

کد: 140010085611717860

https://bit.ly/32xrKGJ

، (اخبار رسمی): یکی از چالش برانگیزترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل، انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری است، ما در دکورکوچ شما را راهنمایی خواهیم کرد با صرف زمان کم بهترین کاغذ دیواری مناسب برای منزل خود را انتخاب کنند

چگونه برای دکوراسیون منزل، کاغذ دیواری انتخاب کنم؟
انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری برای منزل

در صورت نیاز به مشاوره دکوراسیون کاغذ دیواری، می توانید از طریق واتس اپ، درخواست مشاوره دکوراسیون خود را ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن شما را برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب راهنمایی کنیم.

یکی از چالش های بزرگی که در زمان بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی داریم، انتخاب کاغذ دیواری برای دیوارهای خانه است. دکورکوچ به عنوان راهنما و مشاور دکوراسیون داخلی، همراه شما هست تا در انتخاب رنگ، جنس، طرح برای فضاهای مختلف خانه شما را راهنمایی کند.

در صورت نیاز به مشاوره دکوراسیون کاغذ دیواری، می توانید از طریق واتس اپ، درخواست مشاوره دکوراسیون خود را ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن شما را برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب راهنمایی کنیم.

در ادامه چند نکته در زمان انتخاب کاغذ دیواری باید به آنها توجه ویژه داشته باشید را بیان می کنیم :

رنگ کاغذ دیواری:

در زمان انتخاب کاغذ دیواری، به دلیل وجود رنگ و طرح های فراوان موجود در بازار شما را دچار آشفتگی و انتخاب را سختر می کند، برای آسان تر شدن کار می توانید رنک های مورد علاقه که با فضای شما هم خوانی دارد را انتخاب کنید تا بسیاری از انتخاب ها حذف شوند. مثلا برای نشمین منزل، انتخاب رنگ های روشن و ساده مناسب تر است زیرا فضایی هست که استفاده از آن زیاد است و بهتر است رنگ ملایم باشد تا چشم و روان انسان کمتر خسته شود.

اگر فضایی منزل و خانه شما کوچیک است، برای اینکه فضا بزرگتر و روشنتر دیده شود، حتما از رنگهای سفید و روشن و خیلی خیلی ساده استفاده کرد.

طرح کاغذ دیواری :

بعد از انتخاب رنگ، حال باید به دنبال طرح های باشیم که تم رنگی انتخابی ما را پوشش دهد، زمانی که شما فضایی کوچیکی دارید، باید از طرح های ساده و مینیمال استفاده نمایید زیرا طرح های شلوغ با گل های درشت باعث می شود محیط شلوغتر به نظر برسد و فضا را کوچکتر از انچه هست دیده شود.

یا اگر برای اتاق خواب تصمیم به انتخاب طرح کاغذ دیواری دارید، با مشاور دکوراسیون صحبت کنید، به شما رنگ های گرم با طرح های درشتر و دارای هیجان را به شما پیشنهاد خواهند داد.

کدام دیوار کاغذ دیواری شود :

دیوار بزرگ هرچه طرح ساده تری داشته باشد بهتر است چون فضایی بیشتر از خانه را پوشش می دهد و دیوارهای مانند پشت تلویزیون و کناره ها با طرح متفاوت و تم رنگی یکسان قابل انتخاب است، مشاوران دکوراسیون در مورد دیوارها براساس دانش و اصول دکوراسیون، گاهش دیوارهای با عرض کم را با رنگ کاملا متضاد با دیوار بزرگتر پیشنهاد میدن که توجه به سمت خاصی از فضا جلب شود.

منبع : دکورکوچ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091132*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل