اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010085611117376

سفارش ساندویچ پانل در تبریز

کد: 140010085611117376

https://bit.ly/3eEklHM

، (اخبار رسمی): ساندویچ پانل ها عایق صدا هستند و به عنوان آکوستیک نیز شناخته می شوند. ساندویچ پانل های عایق صدا معمولا برای ساخت سازه هایی استفاده می شوند که در کنترل آلودگی صوتی مهم هستند.در حال حاضر با رشد جمعیت و رشد شهری و همچنین کمبود فضا و کاهش فضای زندگی مردم و ساختمان ها، تراکم در حال افزایش است.

سفارش ساندویچ پانل در تبریز
سفارش ساندویچ پانل در تبریز

ساندویچ پانل ها گروهی از متریال های مدرن هستند که ویژگی های متعددی دارند یکی از ویژگی های آن ها عایق بودن ساندویچ پانل ها است. ساندویچ پانل در تبریز نسل جدید عایق صوتی یا صوتی این سازه هاست که طراحی خاصی دارد و باعث می شود در هنگام استفاده از آنها انتقال صدا کمتر شود.

ساندویچ پانل عایق صدا چیست؟
همانطور که در بالا ذکر شد، ساندویچ پانل های ضد صدا به عنوان آکوستیک نیز شناخته می شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که ایمن تر و در برابر نویزهای مزاحم مقاوم تر باشند.
نکته مهم در این موضوع این است که ایجاد چنین عملکرد و عملکردی باعث شد تا بتوانیم در محیط های پر سر و صدا و پر سر و صدا از آن استفاده کنیم و همچنان آرام باشیم.
همانطور که بارها اشاره کرده ایم ساندویچ پانل ها در برابر رطوبت، گرما و عوامل طبیعی و همچنین آتش عایق هستند، ساندویچ پانل های عایق صدا نیز عایق صدا بوده و مقاومت بالایی دارند.
به این ویژگی آکوستیک می گویند که این پنل ها اجازه نفوذ صدا به داخل ساختمان ها را نمی دهند.

ساندویچ پانل های عایق صدا معمولا در مکان های کوچک استفاده می شود اما تراکم تردد و جمعیت در این محیط ها مانند استادیوم ها، ادارات، آموزشگاه های موسیقی و … زیاد است که به دلیل تراکم فضای شخصی نسبتا محدود است.

ویژگی های ساختاری ساندویچ پانل های ضد صدا
با توجه به اینکه از ساندویچ ها به عنوان مصالح ساختمانی و پوشش جدید در ساخت ساختمان های پیش ساخته مانند سردخانه ها، بلوک های صنعتی، سوله ها و ویلاها استفاده می شود.
ساندویچ پانل عایق صدا با استفاده از کامپوزیت ساخته شده است که از سه لایه تشکیل شده است. این سازه ها از دو ورق پایین و پایین آلیاژ گالوانیزه و هسته میانی آنها از فوم ساخته شده است.
ورق کامپوزیت مورد استفاده در ساخت ساندویچ پانل عایق صدا علاوه بر خاصیت آکوستیک، دارای عایق رطوبتی و حرارتی نیز می باشد.
برای ایجاد خاصیت عایق صدا در پانل ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن و پشم سنگ استفاده می شود. پانل های عایق صدا را می توان در سقف و دیوار ساختمان ها استفاده کرد. یکی از دلایل موفقیت این سازه ها و امکان تخصص در کاربردهای مختلف است.

کارکرد ساندویچ پانل های عایق صدا چیست؟
فرآیند کنترل صدا توسط ساندویچ عایق صوتی یا آکوستیک به این صورت است که صداهای خارجی به لایه اول، ورق گالوانیزه برخورد می کند، اگر صدا خیلی بلند باشد به مانعی مانند پشم سنگ در لایه میانی برخورد می کند.
در این حالت صدا در تماس با فوم از بین می رود و به داخل نفوذ نمی کند. اگر صداها فرکانس بالایی داشته باشد و قدرت عبور از فوم ها را داشته باشد پس از برخورد با لایه دوم گالوانیزه به فوم های میانی پانل ها برمی گردد.

قیمت ساندویچ پانل ضد صدا
در مورد قیمت ساندویچ پانل باید بگوییم که این سازه ها نسبت به مصالح سنتی قیمت مناسبی دارند.
اما ساندویچ پانل ها از نظر قیمت نیز با هم تفاوت دارند که هر چه هزینه ساخت این سازه ها بیشتر باشد، کیفیت پانل ها بالاتر است، دوام بیشتری دارند و در برابر عوامل طبیعی دوام بیشتری دارند.
در رابطه با ساخت ساندویچ پانل های عایق صدا نه تنها باید به بحث عایق صدا توجه کرد، بلکه از دیگر مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که این پانل ها در درجه اول به عنوان ابزار ساختمانی به شمار می روند، بنابراین باید از دوام و استحکام بالایی در برابر همه برخوردار باشند. انواع فشار سپس باید عایق صدا را در نظر بگیرید.

استفاده از مواد با کیفیت هزینه پانل ها را افزایش می دهد، اما از طرف دیگر مصرف کنندگان می توانند از ایمنی و استحکام و همچنین استحکام این سازه ها بسیار مطمئن باشند.
هنگام انتخاب و سفارش انواع ساندویچ پانل بهتر است از بین برندهای معتبر انتخاب کنید تا عمر بیشتری داشته باشند.

دلیل استفاده از ساندویچ پانل آکوستیک چیست؟
طراحی منحصر به فرد این نوع ساندویچ پانل به این صورت است که ورق گالوانیزه اول به صورت پانچ یا سوراخ دار طراحی می شود اما لایه دوم گالوانیزه محکم می باشد. بهترین گزینه برای فوم هسته ای یا متوسط ​​این نوع ساندویچ پانل ها فوم پشم سنگ می باشد.
زیرا لایه پشم سنگ می تواند ارتعاش و انعکاس صدا را مسدود کند. ساختار این پنل ها بهترین گزینه برای جلوگیری از نویز است، افرادی که به صداها حساس هستند می توانند از این پنل ها استفاده کنند، این پنل ها به دلیل سوراخ هایی که در بدنه دارند گزینه مناسبی برای مناطق گرم و مرطوب نیستند.

مزایایی که می توان به ساندویچ پانل های عایق صدا یا آکوستیک داد عبارتند از:

مقاومت بالا در برابر آتش

وزن کم و قابلیت حمل آسان

کاهش هزینه

عایق مناسب برای صدا و گرما

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش