اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245704517376

ساندویچ پانل در مراغه کلاسیک

کد: 140011245704517376

https://bit.ly/33hTY8C

، (اخبار رسمی): وزن بسیار سبک هسته ساندویچ پانل وزن آن را به حدی کاهش داده است که در مقایسه بامصالح ساختمانی مشابه تا 50 برابر سبک تر هستند وجود این ویژگی باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های تولید می شود.

ساندویچ پانل در مراغه کلاسیک
ساندویچ پانل در مراغه کلاسیک

وزن بسیار سبک هسته ساندویچ پانل وزن آن را به حدی کاهش داده است که در مقایسه بامصالح ساختمانی مشابه تا 50 برابر سبک تر هستند وجود این ویژگی باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های تولید می شود.

ساندویچ پانل در مراغه کلاسیک
ساندویچ پانل مراغه کلاسیک  دارای سه لایه می باشد:

 لایه داخلی بین دو لایه بیرونی که نام آن لایه عایق است که از نفوذ سرما و گرماو رطوبت و .. جلوگیری می کند.
این عایق که به آن هسته ساندویچ پانل نیزمی گویند می تواند از مواد مختلفی باشدکه از جمله فوم عایق پلی اورتان که بیشترین استفاده را دارد.
لایه های بیرونی آن از ورقه های فلزی است که با رنگ های مختلف می توان ظاهر زیبایی به آن جلوه داد

ورق های فولادی تشکیل دهنده ساندویچ پانل بسته به شرایط آب و هوایی و نوع آب و هوا می توانند گالوانیزه شوند.

انواع محصولات ساندویچ پانل در مراغه کلاسیک
1- ساندویچ پانل سقفی

2- ساندویچ پانل دیواری

3-ساندویچ پانل پیچ مخفی

4-ساندویچ پانل یخچال

5-ساندویچ پانل دو طرفه

6- ساندویچ پانل دو طرفه صاف

7- ساندویچ پانل دو طرفه نایلونی

8- پانل های یک طرفه فویل یک طرفه

9-پانل های یک طرفه کاغذ یک طرفه

ویژگی های ساندویچ پانل در مراغه کلاسیک در ساخت و ساز
1- تولیدو ساخت انواع ساندویچ پانلدر مراغه

2- تنوع در رنگ ها و طرح های مختلف ساندویچ پانل باعث زیباتر شدن و رضایت بیشتر مشتری ها می شود.

3-عرض پانل ها و ساندویچ پانل درمراغه به صورت ثابت تولید و ساخت می شوند و طول آنها در هر منطقه ای که نیاز باشد تولید می شودو همین امر باعث شده است که هر گونه نیاز مشتری در این زمینه برآورده شود.

4- وزن بسیار سبک هسته ساندویچ پانل  آن را به حدی کاهش داده است که در مقایسه بامصالح ساختمانی مشابه تا 50 برابر سبک تر هستند.وجود این ویژگی باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های تولید می شود.

5-مقاومت بسیار بالای این ساندویچ پانل در مراغه باعث استفاده بیشتر از آن در ساختمان های پیش ساخته شده است.

6-در طول تولید ساندویچ پانل کلاسیک، تمام نیرو در آن فشرده و جذب می شود و محصولی را ایجاد می کند که از استحکام لازم در برابر فشار انواع بارها و ضربه ها برخوردار باشد.

7- در برابر موادی مانند چوب مقاومت بسیار زیادی دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

شرایط محیطی ساندویچ پانل در مراغه کلاسیک

با استفاده ازاین ساندویچ پانل در مراغه با مواد مختلف و مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی می توان از آسیب ها جلوگیری کردکه این ویژگی ساندویچ پانل ها می تواند آنها را نسبت به دیوارهای بتنی برتری دهدزیرا با استفاده از این ساندویچ پانل ها هزینه های نگهداری کاهش یافته و نیازی به بازسازی و هزینه های مربوطه نمی شودو این که طول عمر ساندویچ پانل مراغه و ساندویچ پانل کلاسیک نسبت به سایر مصالح ساختمانی تقاضای آنها را چندین برابر افزایش داده است.

ساندویچ پانل در مراغه دیواری پلی اورتان کلاسیک
ساندویچ پانل دیواری پلی اورتان کلاسیک از ورق گالوانیزه رنگی با ضخامت های 4، 5، 6، 8، 10 و 15 سانتی متر تولید شده است. این ساندویچ پانل مراغه برای استفاده در دیوار انواع سوله، سردخانه، کارخانجات و سالن های صنعتی، ساختمان های مسکونی، انواع سالن های با کاربری آموزشی، نظامی و ورزشی، انواع مجتمع های موقت و دائم، پادگان، ویلا، ساختمان های سبک و پیش ساخته استفاده می شوند. عایق مورد استفاده شده در این محصول پلی اورتان چگالی  با40 2 2 kg/m3 می باشد که در این صورت ضریب انتقال حرارت آن برابر 0.029 W/m2k می باشند. مواد پلی یورتان عایق حرارتی و صوتی هستند و باکتری ها نمی توانند در آنها رشد کنند.

ورق های مورد استفاده در سطح ساندویچی پانل های دیواری عمدتا از نوع گالوانیزه رنگی به ضخامت 0.4-0.6 میلی متر می باشند. بستگی به سفارش مشتری ورق آلومینیومی با ضخامت 0.6-6.9 میلی متر، آلوزینگ، فویل آلومینیومی (یک طرف)، ورق پی وی سی نیز قابل تولید می باشد. ساندویچ پانل دیواری پلی اورتان با عرض مفید 100 و 118 سانتی متر تولید و عرضه می شود. نوع ورق های فرم دهنده در دو طرف 10 پله با ارتفاع چند میلی متر می باشد. پانل های دیواری به صورت نر و مادگی تولید می شوند که با پیچ به یکدیگر متصل می شوند. ضخامت، طول، نوع و رنگ ورق مورد استفاده قرار می گیرد و تعداد پانل ها با توجه به نیاز پروژه سفارشی می شود. در صورت نصب صحیح تابلوها، ساختمان نهایی کاملا آب بندی شده و در برابر برف و باران کاملا مقاوم خواهد بود. با توجه به نصب سریع و آسان با هزینه کمتر نسبت به مصالح سنتی، تولید کاملا سفارشی و تنوع متریال و ابعاد استفاده شده، هزینه نگهداری پایین، عمر ساختمان و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده از این محصول علاوه بر حفظ بسیاری از ویژگی های مثبت، مقرون به صرفه تر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید