اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106126395017376

لیست بهترین استاد زبان انگلیسی تبریز در سال 1401 + قیمت + شماره تماس

کد: 140106126395017376

https://bit.ly/3TJm9Tu

، (اخبار رسمی): دانستن بهترین منابع آیلتس به داوطلبان این آزمون بین المللی کمک می کند تا سوالات ساده و پیچیده آزمون آیلتس را بهتر بشناسند و در این آزمون بین المللی نمره بهتری کسب کنند.

لیست بهترین استاد زبان انگلیسی تبریز در سال 1401 + قیمت + شماره تماس
لیست بهترین استاد زبان انگلیسی تبریز در سال 1401 + قیمت + شماره تماس

با توجه به اینکه دانش انگلیسی عموماً برای افرادی که در کشورهای غیر انگلیسی زبان زندگی می کنند پایین است. کسانی که می خواهند سطح مهارت زبان انگلیسی خود را برای حضور در دانشگاه های بین المللی یا کار و مهاجرت به کشور دیگری نشان دهند باید در آزمون هایی که برای این منظور طراحی شده است شرکت کنند. آیلتس یکی از این آزمون‌های بین‌المللی است که برای سنجش مهارت‌های گفتاری، نوشتاری، خواندن و مکالمه افراد غیر انگلیسی زبان برگزار می‌شود.

برای موفقیت در آیلتس باید ساختار سوالات این آزمون و منظور طراح از آنها را بدانید بهترین استاد زبان انگلیسی تبریز می تواند رد این راه به شما کمک کند! البته درک الگوی اولیه سوالات آیلتس تنها در صورتی امکان پذیر است که بهترین منابع اختصاص داده شده به این آزمون بین المللی را مطالعه کنید.

ما به عنوان یکی از بهترین سایت های فعال در زمینه آموزش آیلتس و برگزاری کلاس های آیلتس این امکان را برای داوطلبان آیلتس فراهم کرده ایم تا از طریق این وب سایت بهترین منابع آزمون آیلتس را بشناسند. اگر قصد دارید تحصیل آیلتس را شروع کنید و این آزمون بین المللی در راه است، با ما همراه باشید و با منابع اختصاص یافته به این آزمون بین المللی آشنا شوید.

بهترین کتاب های آزمون آیلتس را به شما معرفی می کنیم

منابع آزمون آیلتس در الگوهای مختلفی طراحی شده است. منابع کاغذی که در قالب کتاب های آمادگی آیلتس و غیره هستند نسبت به سایر منابع طرفداران بیشتری دارند و داوطلبان آیلتس می توانند با مطالعه دقیق و کامل با سوالات آیلتس و نحوه پاسخگویی به آنها آشنا شوند. به همین دلیل در این قسمت لیستی از کتاب های محبوب آیلتس را در اختیار شما قرار داده ایم تا به شما در آمادگی برای آیلتس کمک کند.

1) کتاب Common IELTS Advanced Mistakes and How to Avoid them

یکی از مواردی که باعث افت نمره آیلتس داوطلبان می شود، اشتباهات مکرر در این آزمون است. این خطاها معمولا برای اکثر شرکت کنندگان در این آزمون بین المللی وجود دارد. و کتاب اشتباهات رایج در آیلتس به داوطلبان کمک می کند تا این اشتباهات را بهتر بشناسند و در آزمون آیلتس تکرار نکنند.

این کتاب در کنار سایر منابع مطالعاتی آیلتس می تواند منبعی عالی برای تشخیص اشتباهات گرامری و تقویت مهارت های گرامر و ریدینگ شما و پاسخ به سوالات گمراه کننده آیلتس باشد. این کتاب اشتباهاتی را به داوطلبان می دهد که در هر چهار مهارت آیلتس رخ می دهد و با دانستن این اشتباهات می توانید از تکرار آن ها و کاهش نمره آیلتس خود جلوگیری کنید.

2) کتاب Cambridge Dictionary for IELTS Advanced
 
صحبت کردن به هر زبانی بدون داشتن دانش واژگانی یا دانستن کلمات دشوار است. بنابراین، یکی از بهترین منابع آیلتس که این روزها مورد استفاده داوطلبان قرار می گیرد، استاد آیلتس تبریز است.

این کتاب برای کسانی که می خواهند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند نیز مفید است. داوطلبان آیلتس با مطالعه این منبع آموزشی می توانند دایره لغات خود را غنی کرده و تمرینات مختلفی را برای یادگیری عمیق این لغات انجام دهند.

پیشنهاد می کنیم برای مطالعه بهتر و آمادگی برای آیلتس این منبع را همراه با Cambridge Grammar for IELTS و The Official Cambridge Guide to IELTS مطالعه کنید.

3) کتاب Cambridge Grammar for IELTS
برای موفقیت در آزمون آیلتس باید گرامر زبان انگلیسی را به خوبی بلد باشید. یکی از راه های بهبود گرامر، استفاده بهتر از منابع آیلتس است. کتاب Cambridge Grammar for IELTS را می توان یکی از بهترین منابع آیلتس دانست که گرامر را به زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته آموزش می دهد. با کمک این کتاب می توانید نقاط ضعف خود را در گرامر انگلیسی اصلاح کنید و برای کسب نمره عالی در آزمون آیلتس آماده شوید.

پیشنهاد می کنیم این کتاب را همراه با دو کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS و The Official Cambridge Guide to IELTS مطالعه کنید. با مطالعه این پکیج جامع می توانید بدون مشکل در آزمون آیلتس موفق شوید و در این آزمون نمره قابل قبولی کسب کنید.

4) بهبود کتاب مهارت های نوشتاری آیلتس

اکثر زبان آموزان در نوشتن به زبان انگلیسی مشکل دارند و نمی توانند معنای خود را به درستی در نوشته های خود بیان کنند. به همین دلیل است که در میان بهترین منابع برای آیلتس منابعی برای بهبود مهارت نوشتاری انگلیسی نیز وجود دارد.

کتاب Improve IELTS Writing Skills شامل متون و مقالات مختلفی است و می تواند شما را به خوبی برای قبولی در آیلتس جنرال آماده کند. در این کتاب بخش هایی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است که پاسخ های خود را با پاسخ های آماده شده به سوالات مقایسه کرده و به اشتباهات خود پی ببرند.

با توجه به اینکه آزمون رایتینگ در آزمون آیلتس آکادمیک یا آیلتس جنرال متفاوت است، کسانی که می خواهند برای آزمون آیلتس آکادمیک آماده شوند باید منابع دیگری را که برای تقویت مهارت های رایتینگ در این زمینه طراحی شده اند بررسی کنند.

5) مومتریکس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حراج و تخفیف