اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010085611317461

طراحی سایت با تیم محمد جانبلاغی

کد: 140010085611317461

https://bit.ly/32xTgUA

، بوکان , (اخبار رسمی): اگر می خواهید وب سایتی زیبا و منطبق با استانداردهای گوگل داشته باشید، تیم محمد جانبلاغی بر اساس نیاز مشتری و اهداف تجاری سعی دارد با استفاده از خلاقیت ها و ایده های جدید و به جای آن از فناوری ها بهترین عملکرد را برای شما ارائه دهد.

طراحی سایت با تیم محمد جانبلاغی
طراحی سایت | تیم محمد جانبلاغی

برای طراحی وب سایت به متخصصان زیادی از جمله طراحان گرافیک، برنامه نویس، سئو سایت، پشتیبانی و ... نیاز دارید که از مهمترین آنها می توان به طراحان سایت، برنامه نویسان و سئو اشاره کرد. طراح وب شخصی است که در طراحی سایت و تبلیغ سایت شما با استفاده از طرح ها و طرح های زیبا از چیزی که کاربر مستقیماً با آن درگیر است خلاقیت دارد.

طراح سایت به دو بخش تقسیم می شود:

توسعه دهنده Frontend: ظاهر سایت را با استفاده از زبان های برنامه نویسی مبتنی بر وب طراحی می کند و دقیقا همان چیزی را طراحی می کند که کاربر می بیند.

توسعه دهنده بک اند: طراح بدنه سایت است و شامل هر چیزی است که کاربر نمی بیند، مانند پایگاه داده، ذخیره سازی فایل، اطلاعات کاربر و ....

تولید محتوا کار یک طراح وب نیست!
طبق استانداردهای تعیین شده برای طراحی سایت و همچنین طراحان سایت، تولید محتوا بر عهده طراح سایت نیست و طراح سایت تنها مسئولیت ایجاد و ایجاد سایت را بر عهده دارد، اما در صورت عقد قرارداد جداگانه امضا شده در این زمینه، طراح سایت می تواند محتوا را برای تولید تهیه و در سایت معرفی کند.


چرا طراحی سایت مهم است؟
امروزه هر کسب و کار اینترنتی باید یک وب سایت خوب برای رشد کسب و کار خود داشته باشد. وب سایت شما می تواند دلیل موفقیت کسب و کار شما یا دلیل شکست آن باشد! این عامل به توانایی وب سایت شما در تأثیرگذاری بر مخاطب بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک زیادی به رشد کسب و کار شما نخواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت در کسب و کار شما صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی می باشد.

انواع سایت ها
استاتیک:

اینگونه وب سایت ها فقط برای آشنایی کاربر هستند و نیازی به تغییر مداوم اطلاعات سایت یعنی. به روز رسانی زمان کوتاهی می برد. به همین دلیل این روش طراحی سایت منسوخ شده است.

نگران طراحی سایت خود نباشید!

اگر می خواهید وب سایتی زیبا و منطبق با استانداردهای گوگل داشته باشید، تیم محمد جانبلاغی بر اساس نیاز مشتری و اهداف تجاری سعی دارد با استفاده از خلاقیت ها و ایده های جدید و به جای آن از فناوری ها بهترین عملکرد را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خدمات سئو

هدف ما، تبدیل کسب و کار آنلاین به یک تجربه لذتبخش برای شما است. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان طراحی سایت ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]