اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010095612017902

جراحی پروتز باسن

آیا می دانید جراحی پروتز باسن روشی دائمی است؟

کد: 140010095612017902

https://bit.ly/3pIWGfV

، تهران , (اخبار رسمی): باسن از اندام هایی است که باعث زیبایی، تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس افراد می شود. گاهی کوچک بودن، صاف و بدون انحنا بودن این ناحیه باعث نارضایتی افراد از اندام خود می شود. به همین دلیل برای رفع این مشکلات به سراغ پروتز باسن می روند. که در ادامه به جزئیات بیشتری در این زمینه می پردازیم.

آیا می دانید جراحی پروتز باسن روشی دائمی می باشد؟
جراحی پروتز باسن

پروتز باسن یکی از انواع عمل های زیبایی است که باعث فرم دهی، برجسته سازی و افزایش سایز باسن افراد می شود. این عمل زیبایی در سایز و اشکال مختلف به صورت دائمی و با ماندگاری بالا انجام می گیرد. پروتز باسن در دو نوع پروتز سیلیکونی ژلی و پروتز سیلیکون الاستیک با قوام سفت و در اشکال گرد یا بیضی و قطره اشکی وجود دارد. انتخاب نوع این پروتزها بر اساس نیاز افراد و با تشخیص یک جراح پلاستیک خوب انجام می گیرد.
 

پروتز باسن برای چه افرادی مناسب است؟

گزینه های مناسب برای انجام عمل پروتز معمولا خانم هایی هستند که دلایل زیر را برای انجام این نوع جراحی داشته باشند. البته که صرفا داشتن این نشانه ها برای انجام پروتز باسن کافی نیست، بلکه افراد باید شرایط مناسبی برای جراحی پروتز باسن نیز داشته باشند و این شرایط به تایید پزشک متخصص جراح برسد. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم ابتلا به بیماری های پوستی و زمینه ای

آمادگی کامل از نظر جسمی و روحی

برخورداری از شرایط مناسب بدنی از نظر پزشک متخصص

باردار نبودن و نداشتن قصد آن

کوچک بودن باسن و نامتعادل بودن ظاهر این ناحیه از بدن

داشتن باسن صاف و بدون انحنا

شل شدگی و افتادگی باسن به دلیل افزایش یا کاهش وزن

شکل و ظاهر نامناسب و تخت باسن به دلیل افزایش سن و روند پیری

بروز مشکل در نحوه نشستن و یا انجام برخی از فعالیت ها به دلیل شکل و نحوه رشد غیرعادی باسن
 

عوارض پروتز باسن چیست؟

این جراحی مانند بسیاری از عمل های زیبایی دیگر، عوارضی در پی دارد. اغلب این عوارض به صورت موقتی بوده و پس از مدتی به خودی خود محو می شوند. در صورتی که جراح پروتز باسن خوبی را انتخاب کنید، احتمال بروز عوارض تا حد زیادی کاهش می یابد.

برای تسکین عوارض و بهبودی سریع آن ها توجه به نکات مراقبتی و توصیه های جراح بسیار تاثیرگذار است. از همین رو بهتر است از مصرف سرخود داروهای مسکن، بپرهیزید.
 

هزینه عمل پروتز باسن چقدر است؟

هزینه جراحی پروتز باسن به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع از آن لازم است ویزیت حضوری توسط جراح مورد نظر صورت پذیرد. در طی جلسه ویزیت پزشک شرایط و تمامی جزئیات بیمار را بررسی می کند. سپس بسته به شرایط او جزئیات عمل مانند نوع پروتز، اندازه و نکاتی از این قبیل مشخص می شود که همگی در تعیین هزینه نهایی موثرند.

به طور کلی مولفه های موثر در هزینه جراحی پروتز باسن به شرح زیر است:

نوع پروتز

اندازه و شکل پروتز باسن

شرایط سنی افراد

فرم باسن و میزان افتادگی آن

نوع پوست باسن

پیچیدگی پروسه جراحی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر شاهین بهجو

دکتر شاهین بهجو فوق تخصص پلاستیک وزیبایی با 15 سال تجربه موفق در زمینه انواع عمل زیبایی وپلاستیک اکنون در خدمت هم وطن های عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش