اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104146274317902

بهترین جراح پروتز باسن

همه چیز در رابطه با بهترین جراح پروتز باسن

کد: 140104146274317902

https://bit.ly/3OMPwkE

، تهران , (اخبار رسمی): برای جراحی پروتز باسن، بهترین انتخاب شما جراحان پلاستیک هستند. این دسته از متخصصین با توجه به دوره تحصیلی که سپری می کنند، به طور کامل با اصول زیبایی شناسی و تناسب اندام آشنا هستند. بنابراین می دانند که برای هر استایل بدنی چه فرم باسنی مناسب است

مدتی است که بزرگ کردن باسن با پروتز در کنار تزریق چربی به باسن در بین خانم‌ها رایج شده است و طرفداران خاص خود را دارد. پروتز در ناحیه باسن سبب می‌شود باسن، برجسته وخوش‌ فرم شود و افراد از اندام خود رضایت پیدا کنند. خانم‌هایی که قصد انجام این پروتز را دارند می‌توانند باسن خود را از طریق پروتز و لیفت باسن بزرگ و برجسته‌ نمایند. افراد با انگیزه‌های مختلفی برای انجام این عمل اقدام می‌کنند.

برای انجام جراحی پروتز باسن نیز مثل عمل پروتز سینه از پروتزهای با انواع مختلف استفاده می‌شود که انتخاب نوع پروتز باید با نظر پزشک جراح صورت گیرد. پروتز برای باسن از لایه‌ی سیلیکونی تشکیل‌ شده است و کاملاً انعطاف‌پذیر می‌باشد و در ساخت و تولید آن سعی شده است کاملاً طبیعی باشد و شبیه به باسن طبیعی طراحی و ساخته شود.

جراحی پروتز باسن چگونه انجام می شود؟

جراحی پروتز باسن به صورت سرپایی طی ۲ الی ۳ ساعت تحت بی هوشی عمومی انجام میگیرد.  بیمار در طول عمل در حالت خواب می باشد. بیمار باید بر روی شکم خود رو به پشت در حالت خوابیده باشد و جراح پروتز باسن عمل را بر روی باسن بیمار انجام میدهد.

در این عمل بیمار بیهوش می شود و پزشک شکاف های لازم را بر روی ناحیه باسن انجام میدهد.معمولا جراحان وقتی که بیمار در حالت ایستاده می باشد، باسن او را به سه قسمت افقی تقسیم می نمایند  اصولا پروتز را در  قسمت پایین چین باسن قرار نمی دهند، زیرا آن ناحیه محل نشستن بیمار می باشد و زمانی که فرد می نشیند، فشار زیادی در آن ناحیه بر اثر وزن بیمار ایجاد می شود، اصولا پروتز ها را در قسمت میانی باسن قرار می دهند . در بالای باسن، در خط باسن برشی به اندازه ۵ تا ۸ سانتی متر ایجاد می کنند. محل برش ۴ سانتی متر بالاتر از مقعد می باشد. به دلیل اینکه در این ناحیه احتمال عفونت و پارگی پروتز کاهش می یابد.
بهتر است برای انتخاب نوع جراحی چه پروتز باسن چه تزریق چربی و لیفت باسن برزیلی با جراح پروتز باسن خود مشورت نمایید تا پزشک با توجه به شرایط بدنی و آناتومی شما بهترین جراحی را انتخاب نمایید.

جراحی پروتز باسن بهتر است یا لیفت باسن برزیلی؟

یکی از رایج‌ترین اقدامات برای خوش‌فرم کردن باسن، تزریق چربی یا همان لیفت باسن برزیلی است. شما باید با دقت نیازهای شخصی خودتان را بررسی کنید و با مشورت پزشک تشخیص دهید که کدام روش برای‌تان مناسب‌تر است. معمولا در تزریق چربی می‌توان فرم‌دهی در تمامی نقاط باسن و راه ایجاد کرد. تزریق چربی دست جراح را برای فرم دهی زیباتر باز می‌گذارد. در حالی‌که پروتز باسن تنها موجب می‌شود تا باسن برجسته‌تر نمایان شود و محل قرارگیری آن نیز ثابت است.
با این روش، نمی‌توان فرورفتگی‌های احتمالی در کناره‌های باسن را فرم‌دهی کرد. در تزریق چربی، باید حجمی از چربی را از محلی مثل ران، شکم یا هر محلی که دارای حجم چربی مناسب است، برداشته شود و درنتیجه خوش فرم شدن و جذابیت در این محل نیز ایجاد می‌شود.
از سوی دیگر، تزریق چربی مراقبت‌های ساده‌تری نسبت به پروتز باسن احتیاج دارد و ماندگاری حجم باقی‌مانده آن بیشتر از قبل خواهد بود. در نهایت، انتخاب نهایی باید باتوجه به شرایط فردی و تشخیص پزشک انجام شود.

نتیجه نهایی پس از جراحی پروتز باسن چه زمانی معلوم می شود؟

نتایج اولیه‌ی جراحی بلافاصله بعد از جراحی قابل مشاهده هستند. با این حال جراحان همیشه به بیماران می‌گویند که نتایج نهایی جراحی تنها ۶ ماه پس از جراحی مشخص می‌شوند و نتایج به دست آمده به روند بهبودی بافت‌ها و شرایط بدنی هر بیمار بستگی دارد. نتایج جراحی همچنین به این بستگی دارد که شما تا چه حد در دوران ریکاوری از خودتان مراقبت کرده‌اید و به دستورات پزشک عمل کرده‌اید. برای مثال لازم است که بیمار برای مدتی پس از جراحی، گن فشاری مخصوص بپوشد تا تورم باسن کم شود و بافت آن بی‌حرکت بماند. همچنین توصیه می‌شود که بیمار ماساژ درمانی و درمان با اولتراسوند را انجام دهد تا از بروز ناهمواری در این ناحیه و همچنین تشکیل چین و چروک‌های پوستی جلوگیری شود و تورم آن کمتر شود.

آیا عمل جراحی پروتز باسن درد دارد؟

ممکن است که بعد از پروتز باسن مقداری درد و کبودی ایجاد شود که با رعایت مراقبت های بعد از عمل و مصرف داروهای تجویز شده ای فوق تخصص جراحی پلاستیک، این عارضه برطرف شود و هیچ گونه مشکلی برای متقاضی ایجاد ننماید

آیا ظاهر پروتز باسن به مرور تغیر می کند؟

در واقع دقیقاً مانند کاشت سینه، پروتز باسن معمولاً در ابتدا بالا و صاف است و سپس با افزایش تورم و شل شدن عضلات، ایمپلنت در جای خود فرو می‌رود و باسن بسیار طبیعی‌تر و گرد می‌شود. اگرچه به مرور ظاهر باست بهتر می‌شود، اما این روند معمولاً ۶ تا ۷ ماه طول خواهد کشید.

در نهایت می‏توان گفت پیش از تصمیم‏ گیری بهتر است با پزشک مجرب در خصوص این‏که کدام یک از این روش‏های بزرگ کردن باسن برای شما بهتر است مشورت کنید. عموما پزشک پیش از تجویز قطعی برای شما تعدادی آزمایش و همچنین حساسیت به داروهای مختلف را نیز بررسی می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر شاهین بهجو

دکتر شاهین بهجو فوق تخصص پلاستیک وزیبایی با 15 سال تجربه موفق در زمینه انواع عمل زیبایی وپلاستیک اکنون در خدمت هم وطن های عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی