اطلاعات تماس
  • 021266***** - 091284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010125615117919

با بهترین گردنبند طلا، نیم ست طلا و سرویس طلا آشنا شوید

کد: 140010125615117919

https://bit.ly/3EJWnFF

، (اخبار رسمی): گردنبند طلای زنانه یکی از جذاب ترین و محبوب ترین اکسسوری های آنهاست.نیم ست طلا از دو تکه تشکیل شده که اکثر آن ها گردنبند و گوشواره است اما می تواند شامل آویز و گوشواره و انگشتر و دستبند و انگشتر و یا آویز و گوشواره باشد.سرویس های طلا از نظر طراحی بسیار متنوع هستند.

گردنبند طلا ، نیم ست طلا، سرویس طلا
با بهترین گردنبند طلا، نیم ست طلا و سرویس طلا آشنا شوید

انواع گردنبند طلا

گردنبند طلا چند رنگ

این نوع گردنبندها که از طلا با رنگ های مختلف مثل طلای زرد، سفید و یا رزگلد ساخته شده اند، بسیار زیبا هستند. از ویژگی های این نوع گردنبند باید به ترکیب رنگ جذاب و چشم نواز آن اشاره کرد؛ همچنین میتوان این گردنبند را با سبک های مختلف لباس هماهنگ کرد. گردنبند طلا چند رنگ هرگز کسل کننده و قدیمی نمی شود. این گردنبندها زیبایی خیره کننده ای دارند.

گردنبند اپرا

گردنبند اپرا از جمله گردنبندهایی است که طول بلندی دارند و با استایل های مختلف ست میشود. این نوع گردنبند معمولا مورد پسند عاشقان هنر و موسیقی قرار میگیرند. گردنبند اپرا از جمله گردنبندهایی است که همواره روی بورس است و مطابق مد به نظر می رسد. گردنبندهایی که طول بلندی دارند با لباس های ساده زیباتر به نظر می رسند و استفاده از این نوع گردنبند باعث میشود لباس های شما جلوه ای بیشتر داشته باشند.

گردنبد طلا طوقی

طراحی این نوع گردنبندها که به گردنبندهای چوکر نیز شناخته میشوند به گونه ای است که انتهای آن در ابتدای گردن قرار میگیرد به همین دلیل است که گردنبند طوقی از جمله مدل های جذاب و متفاوت گردنبند است که امروزه استفاده از آن مورد استقبال جوانان قرار گرفته است و میتوان با هر لباس این نوع گردنبند را ست کرد. گردنبند طوقی که را دارای سبک کلاسیک است میتوان در انواع مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. از ویژگی های گردنبند طوقی این است که تنها مدل گردنبندی است که به راحتی با سبک سنتی، غیر رسمی و مدرن هماهنگ میشود و زیبایی آن خیره کننده است. امروزه شاهد انتخاب این نوع گردنبند توسط تازه عروس ها هستیم.

گردنبند طلا یقه ای

این نوع گردنبند کاملا به دور گردن میچسبد و هیچ فاصله ای از آن ندارد به همین دلیل است که توصیه میشود افرادی که در گردن خود گودی دارند این نوع گردنبند را انتخاب کنند. استفاده از گردنبند یقه ای به همراه لباس های یقه هفت بسیار زیباتر است. گردنبند طلا یقه ای از گردنبند طوقی کوتاه تر است و انتخاب مناسب برای کسانی است که گردن آن ها بلند است، در صورتی که افرادی که گردن آن ها کوتاه است از این نوع گردنبد استفاده کنند گردن آن ها کوتاه تر دیده میشود.

نکاتی برای خرید نیم ست طلا

برای خرید نیم ستِ طلا بهتر است به نکاتی که در ادامه به شما خواهیم گفت توجه داشته باشید.

رنگ پوست

اولین نکته ای که قبل از خرید نیم ست طلا باید به آن توجه کنید رنگ پوست شماست زیرا زیور آلات طلا باید قبل از هر چیزی با پوست و خصوصیات چهره شما هماهنگ باشند تا زیبایی خود را نمایان کنند.

اگر پوست شما روشن است به سراغ نیم ست های طلا سفید بروید زیرا این نیم ست ها با پوست های روشن هارمونی جذاب و خیره کننده ای دارند؛ همچنین این افراد با رنگ پوست روشن میتوانند نیم ست های با جواهر الماس، یاقوت یا زمرد استفاده کنند.

سرویس طلا زرد

این نوع سرویس طلا زیبایی و درخشندگی خاصی دارند و خالص ترین نوع طلا، طلای به رنگ زرد است. البته باید بگوییم این نوع طلا به خاطر خلوص بالایی که دارند نرم و منعطف هستند به همین دلیل است که هنگام ساخت آلیاژهایی چون مس و روی را به آن اضافه میکنند تا سخت و شکل پذیر شوند.

سرویس طلا سفید

یکی از زیباترین زیورآلات طلا، طلا به رنگ سفید است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و معمولا تازه عروس ها بخاطر درخشش و چشم نواز بودن، این نوع طلا را انتخاب میکنند.

طلای سفید استحکام و مقاومت بالایی دارد البته این نوع طلا را با با آلیاژهایی مثل نیکل و پالادیوم ترکیب میکنند و برای درخشندگی و جلا بخشیدن به آن رادیوم اضافه میکنند.

جالب است بدانید که حلقه های برلیان و جواهر که بسیار زیبا و درخشان هستند را از طلای سفید میسازند.

سرویس های طلا سفید تراش خورده از جذاب ترین سرویس های طلا هستند که علاوه بر قیمت مناسبی که دارند زیبایی خاص و چشم گیری دارند.

سرویس طلا دخترانه

انتخاب و خرید سرویس طلا دخترانه کمی متفاوت است. عوامل مختلفی در خرید سرویس های طلا برای دختران تاثیر گذار هستند. برای مثال اینکه برای چه سنی انتخاب می‌کنید، بسیار مهم خواهد بود. با این حال، انتخاب سرویس دخترانه به شکل ظریف تر و ساده تر، بهترین انتخاب خواهد بود. چراکه امروزه اکثر دختران به طلاهای ظریف با طرح و شکل های ساده توجه بیشتری نشان می‌دهند. از طرفی دیگر، خرید سرویس دخترانه به عنوان یک پس انداز مطمئن شناخته می‌شود که هیچ گاه ضرری در آن نخواهد بود. بنابراین می‌توانید با یک بودجه متوسط سرویس دخترانه ظریف و زیبایی را خریداری کنید و پس انداز مناسبی نیز به همراه آن داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریمو گالری

ریمو گالری با مدیریت مهندسین علی شجاعی و امین ابراهیمی در سال ۹۳ تاسیس گردیده است. این مجموعه با نوآوری علی شجاعی با ۱۲ سال سابقه ی کار در زمینه ی فروش و عرضه ی مصنوعات جواهر در سراسر ایران و امین ابراهیمی سومین نسل از خانواده ابراهیمی در صنعت طلا و جواهر و با سابقه ی ایشان در زمینه ی صنعت تولید مصنوعات جواهر افتتاح گردید. ریمو گالری با نگاهی نو به صنعت طلا و جواهر و بررسی نیاز مخاطبان در این حوزه تلاش بر این دارد که بتواند به بهترین شکل ممکن تقاضای مخابان خود را رفع و گامی نوین در صنعت طلا و جواهر بردارد.

اطلاعات تماس
  • 021266***** - 091284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی