اطلاعات تماس
  • 021266***** - 091284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010125615217919

بهترین‌های سرویس طلای عروس و حلقه ازدواج کدامند؟

کد: 140010125615217919

https://bit.ly/3zlojyD

، (اخبار رسمی): حلقه ازدواج به عنوان نماد پیوند دو نفر و دوام و پایداری ازدواج آنها شناخته می‌شود. این حلقه ها از زمان های قدیم یک سنت ارزشمند بوده است. سرویس طلا عروس شامل آیتم هایی مثل گردنبند، گوشواره، دستبند و در برخی موارد انگشتر است که به زیبایی با هم هماهنگ هستند.

قیمت حلقه ازدواج

همانطور که میدایند حلقه های ازدواج معمولا از جنس طلا و نقره هستند و قیمت این نوع حلقه ها بر اساس گرم مشخص میشود. پس باید گفت قیمت حلقه های ازدواجی که بین زوجین رد و بدل میشود به مواد به کار رفته برای ساخت آن ها، اندازه و وزن آن ها بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت حلقه ازدواج باید به صورت لحظه ای قیمت آن ها را جویا شوید و ما نمیتوانیم در این مطلب مبلغ مشخصی را به عنوان قیمت حلقه ازدواج تعیین کنیم.

ست حلقه ازدواج

امروزه خرید حلقِه ست ازدواج بین زوج ها بسیار رواج یافته است بسیاری از افراد دوست دارند که حلقه های ازدواجشان با هم همخوانی داشته باشد و به اصطلاح ست باشند.

حلقه ی ازدواج یکی از پر طرفدارترین آیتم های طلا است زیرا حتی اگر برخی از زوج ها از خرید سایر آیتم های طلا صرف نظر کنند نمی توانند از خرید حلقه ازدواج بگذرند زیرا موضوع حلقه ازدواج چیزی فراتر از آن است که به مادیات ربط پیدا کند

همانطور که چندین بار نیز به آن اشاره کردیم حلقه ازدواج به این دلیل که نماد عشق و صمیمیت بین دو نفر است و تا پایان زندگی همراه وی خواهد بود بسیار مقدس است و به همین دلیل است که طراحان طلا و جواهر ارزش خاصی برای ساخت و طراحی حلقه های ازدواج قائل هستند و ما امروزه شاهد تنوع بی نظیری در زمینه طراحی انواع حلقه ها و حلقه های ست ازدواج هستیم. حلقه های ست ازدواج به زیباترین شکل ممکن طراحی میشوند و از زیبایی خاصی برخوردار هستند انتخاب هرکدام از آن ها بر اساس سلیقه ی افراد است.

سرویس طلا عروس زرد

طلای زرد از خالص ترین نوع طلاهاست، طلای زرد خالص نرم است و قابلیت شکل پذیری چندانی ندارد به همین دلیل آن را فلزات خاص دیگر ترکیب می کنند تا آلیاژی محکم و مرغوب به دست آید.

سرویس طلا عروس سفید

این رنگ از طلا نیز نوعی از آلیاژ طلاست و رنگ سفید آن به خاطر ترکیب با فلزی سفید رنگ همچون پالادیوم، روی، نقره، نیکل، مس و منگنز است. همانطور که گفتیم این نوع طلا آلیاژی است و بالاترین عیار آن ۱۸ است. طلای سفید طرفداران بسیار زیادی در بین نو عروسان دارد زیرا این رنگ طلا به خوبی با لباس عروس سفید رنگ هماهنگ میشود و جلوه ای دو چندان دارد.

سرویس طلا عروس رزگلد

این نوع از طلا نیز آلیاژی است و در عیارهای کمتر از ۱۸ موجود است، رزگلد همان طلای سفید است که مقدار طلا و مس به آن افزوده شده است و رنگ آن را متمایل به صورتی کرده است.

نکته ای که لازم است به آن توجه کنید این است که طلا به هر رنگی که باشد ارزشمند است و قیمت آن با توجه به ارزش طلای روز سنجیده میشود.

سرویس طلا با چه عیاری بهتر است؟

یکی از نکاتی که در هنگام خرید سرویس طلا عروس بایستی مورد توجه قرار دهید، عیار آن می‌باشد. معمولا آخرین میزان عیار طلا ۲۴ است که به عنوان طلای خالص شناخته می‌شود و طبیعتا هر چه که میزان عیار کمتر باشد، میزان خاص بودن آن طلا نیز کمتر خواهد بود. اما اینکه سرویس طلا با چه عیاری بهتر است؟

باید بگوییم که بهترین نوع عیار طلا در ایران، طلای ۱۸ عیار می‌باشد. تنها شمش طلا است که ۲۴ عیار بوده و طلای خالص محسوب می‌شود. اغلب سازندگان برای انعطاف پذیری بیشتر و تبدیل آن به جواهرات از فلزهای دیگر مانند مس و نقره استفاده می‌کنند که این امر موجب پایین آمدن عیار طلا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریمو گالری

ریمو گالری با مدیریت مهندسین علی شجاعی و امین ابراهیمی در سال ۹۳ تاسیس گردیده است. این مجموعه با نوآوری علی شجاعی با ۱۲ سال سابقه ی کار در زمینه ی فروش و عرضه ی مصنوعات جواهر در سراسر ایران و امین ابراهیمی سومین نسل از خانواده ابراهیمی در صنعت طلا و جواهر و با سابقه ی ایشان در زمینه ی صنعت تولید مصنوعات جواهر افتتاح گردید. ریمو گالری با نگاهی نو به صنعت طلا و جواهر و بررسی نیاز مخاطبان در این حوزه تلاش بر این دارد که بتواند به بهترین شکل ممکن تقاضای مخابان خود را رفع و گامی نوین در صنعت طلا و جواهر بردارد.

اطلاعات تماس
  • 021266***** - 091284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس