اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010145619617923

نیاز عمده کانادا به استعدادهای تکنولوژِی و فناوری

کد: 140010145619617923

https://bit.ly/3pSGPeT

، (اخبار رسمی): از آن جایی که مهاجرین متخصص در زمینه تکنولوژِی و فناوری با تحصیلات و تجربه خود در مسیر پیشرفت اقتصاد چه در سطح فدرال و چه استانی به خوبی عمل کرده اند کانادا با ارائه برنامه های مهاجرتی و اقامت های کاری متفاوت به دنبال جذب نیروی متبحر در زمینه تکنولوژی است.

نیاز عمده کانادا به استعدادهای تکنولوژِی و فناوری
نیاز عمده کانادا به استعدادهای تکنولوژِی و فناوری

https://elhamkia.com/

نیاز عمده کانادا به استعدادهای تکنولوژِی و فناوری 

اگر به برنامه هایی که توسط اکسپرس انتری (Express Entry) برگزار میشود نگاه کنید متوجه اهمیت نیروی متخصص در زمینه تکنولوژی میشوید. البته که برتری ای برای این گروه در اکسپرس انتری (Express Entry) مشخص نشده است اما با توجه به گزارش سالانه اکسپرس انتری (Express Entry) سه شغلی که بیشترین دعوتنامه را از این طریق دریافت کرده اند همه جز مشاغل تکنولوژی و فناوری بوده اند.

برنامه جذب استعداد های جهانی Global Talent Stream

در این برنامه نیروی دارای استعداد در زمینه فناوری و تکنولوژی به طور موقت اقامت کاری دریافت میکنند

نقل و انتقال درون شرکتی

این برنامه برای شرکت هایی است که دارای رابطه ای قوی در کانادا هستند مانند شعب دیگر یا شرکت های وابسته در کانادا میباشد. در این برنامه نیازی نیست کارفرما جهت استخدام LMIA ارائه دهد و این برنامه میتواند شامل برنامه نویسانی باشد که محصولات نرم افزاری یک شرکت را طراحی کرده اند یا مهندسین رایانه ای که برنامه های خاصی را برای استفاده داخلی شرکت انجام داده اند.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا چند برنامه مهاجرتی دارد که بعضی از آنها فقط مختص به نیروی متخصص تکنولوژی میباشد  در یکی از این پذیرش ها که بسیار شبیه به اکسپرس انتری (Express Entry) نیز میباشد 29 شغل در حوزه تکنولوژی وجود دارد که هر هفته از افراد با بالاترین امتیاز دعوت میشود.

استان های دیگری مانند منیتوبا،اونتاریو و ساسکاچوان مسیر های مهاجرتی متفاوتی دارند که متخصصین تکنولوژی میتوانند از طریق آنها نیز اقدام کنند.

 در آخر باید گفت نیروی دارای استعداد در زمینه تکنولوژی انتخاب های زیادی برای مهاجرت به کانادا دارد و همانطور که فناوری رشد و تکامل میابد، بدون شک کانادا نیز برای جذب نیروی متخصص خارجی تلاش بیشتری خواهد کرد. پذیرش در سالهای اخیربسیار خوب بوده است اما بهترین آنها در آینده رقم خواهد خورد.

اگر شما هم علاقمند به مهاجرت هستید، کارشناسان کیا تا پایان اخذ ویزای کانادا همراه شما خواهند بود.

سازمان مهاجرتی الهام کیا ، با بهره مندی از تیم قوی و با تجربه سالها به صورت قانونی و تحت قوانین اداره مهاجرت کانادا مشغول به خدمت رسانی به متقاضیان محترم می باشد. با تخصص در زمینه های سرمایه گذاری،ثبت شرکت کانادا، تحصیلی (دانشگاه،کالج و مدرسه)،اکسپرس اینتری،اسکیل ورکر و ویزاهای موقت و دائم در تمام مراحل پروسه مهاجرتی و ارائه پرونده قوی به اداره مهاجرت تا مقصد در کنار شما متقاضیان محترم هستیم و موفقیت شما را تضمین می کنیم.

برای پیش مشاوره رایگان و راهنمایی بیشتر، با کارشناسان کیا  با شماره تماس  09015940289 در واتس اپ در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محبوب مهاجر سرزمین من

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت کانادا ویزای توریستی ویزای دانش آموزی فرزندان ویزای تحصیلی دانشگاهی مهاجرت از طریق جاب آفر مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ