اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010135616817923

با اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید

کد: 140010135616817923

https://bit.ly/3JBFIIc

، (اخبار رسمی): مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری ، طرفداران زیادی دارد؛ و متقاضیان بسیاری به دنبال کسب امتیازات لازم در سیستم امتیازدهی اکسپرس انتری کانادا هستند

با اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید!
با اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید

 

اکسپرس اینتری، معروف‌ترین سیستم مهاجرتی کشور کانادا است که برای تمام افراد متخصص جهان، امکان مهاجرت به کانادا را فراهم می‌کند. این برنامه برای اولین بار در سال 2015 جایگزین سیستم مهاجرتی قدیمی کانادا شد و توجه افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرد.

تعداد افرادی که هرساله با استفاده از روش مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، وارد این کشور می‌شوند؛ در حال افزایش است. طبق آمار در سال 2019 حدود 85.000 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری ارسال شده است؛ و این عدد در سال 2020 به بیش از 107هزار دعوتنامه رسیده است. روند اکسپرس انتری، کاملا آنلاین و سریع است؛ و افراد واجد شرایط پس از دریافت دعوتنامه تا حداکثر 6 ماه، اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری

به نظر شما چرا اکسپرس اینتری متقاضیان بسیار زیادی دارد و مردم سراسر جهان به دنبال کسب امتیازات بیشتر در آن هستند؟ در ادامه با مزایای اکسپرس اینتری کانادا و دلایل توجه افراد به آن، آشنا می‌شوید.

انجام تمام مراحل اکسپرس اینتری آنلاین است.

شرایط و نیازمندی‌های اکسپرس اینتری و برنامه‌های استانی کانادا بر اساس نیازهای اقتصادی جامعه است.

افرادی که در اکسپرس اینتری ثبت نام کرده‌اند؛ تا زمان منقضی نشدن مدارکشان می‌توانند امتیازات خود را در استخر اکسپرس اینتری افزایش بدهند.

اکسپرس اینتری یک روش سریع برای مهاجرت است و تمام مراحل آن به سادگی انجام می‌شوند.

معمولا متقاضیان در کمتر از شش ماه پس از دریافت دعوت‌نامه، اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند. 

برنامه های سیستم اکسپرس اینتری کانادا

متقاضیان این سیستم مهاجرتی، پس از به دست آوردن شرایط کلی اکسپرس اینتری، در زیر مجموعه یکی از 3 برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال قرار می‌گیرند. در واقع اکسپرس اینتری یک سیستم برای مدیریت متقاضیان این سه گروه است.

1. برنامه فدرال اسکیلد ورکر (Federal Skilled Worker Program)

اسکیلد ورکر یکی از برنامه‌های مهم مهاجرت اقتصادی کانادا است که روش امتیازبندی آن با دیگر روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، تفاوت دارد. حداقل امتیاز متقاضیان در روش اسکید ورکر برای ورود به مرحله دوم، 67 امتیاز است.

این امتیازبندی با توجه به فاکتورهایی مثل سن، تحصیلات، سابقه کار و… انجام می‌شود. در صورتی که فرد بعد از ورود به استخر اکسپرس اینتری، امتیازات بالاتری نسبت به دیگران کسب کند؛ انتخاب او نهایی خواهد شد و می‌تواند اقامت دائم کانادا را به دست بیاورد.

2. برنامه فدرال اسکیلد تریدز (Federal Skilled Trades Program)

برنامه نیروی فنی و متخصص کانادا برای افرادی می‌باشد که مدرکشان آکادمیک نبوده ولی در عوض دوره‌های حرفه‌ای را گذرانده‌اند و در یک رشته خاص، سابقه کار و مهارت قابل توجهی دارند. این متقاضیان هم برای ورود به سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری به داشتن شرایط خاصی نیاز دارند و بر این اساس امتیاز کسب می‌کنند.

3. برنامه تجربه کانادایی (Canadian Experienced Class)

این برنامه به طور تخصصی بر روی کسانی تمرکز دارد که سابقه کار در کانادا دارند و می‌توانند از طریق سیستم اکسپرس اینتری برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

اقدامات لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری

قدم اول:
متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، به صورت آنلاین فرم مشخصات خود را پر می‌کنند. افراد واجد شرایط وارد استخر اکسپرس انتری کانادا شده و در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS)، بر اساس تجربه و مهارتشان، امتیاز به دست می‌آورند.

متقاضیانی که به دنبال شغل در کانادا هستند نیز می توانند مشخصات خود را در قسمت همخوانی شغل وارد کرده تا در صورت نیاز توسط کارفرمایانی که به دنبال یک فرد مناسب برای آن موقعیت شغلی هستند؛ انتخاب شوند. افرادی که دارای پیشنهاد شغلی معتبری باشند؛ امتیاز CRS بیشتر داده شده و شانس بیشتری برای کسب دعوتنامه‌ی اقدام (ITA) خواهند داشت.
قدم دوم:
برای داوطلبان با امتیازات بالاتر دعوتنامه فرستاده خواهد شد. حد امتیاز قبولی هر دور اکسپرس اینتری، در وب سایت آن منتشر می‌شود. متقاضیان باید تا حداکثر 3 ماه درخواست اقامت دائم خود را به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا(IRCC) بفرستند.

چطور برای مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری اقدام کنیم؟

در روش اکسپرس اینتری، متقاضیانی که شرایط ابتدایی ورود به این سیستم را دریافت می‌کنند؛ زیر مجموعه یکی از سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال کانادا ( اسکیلد ورکر، اسکیلد تریدز و تجربه کانادایی) قرار می‌گیرند و با ورود به استخر اکسپرس اینتری، با دیگر متقاضیان رقابت می‌کنند.

رتبه بندی افراد در استخر اکسپرس اینتری براساس یک سیستم جامع رتبه‌دهی (CRS) انجام می‌شود.

در صورتی که شما هم علاقه مند به مهاجرت کانادا هستید،اینجا کلیک کنید!

سازمان مهاجرتی الهام کیا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محبوب مهاجر سرزمین من

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت کانادا ویزای توریستی ویزای دانش آموزی فرزندان ویزای تحصیلی دانشگاهی مهاجرت از طریق جاب آفر مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون