اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010185624917016

ویژگی های آجرهای نسوز شرکت امیران نما

کد: 140010185624917016

https://bit.ly/3G84hKP

، (اخبار رسمی): آجر نسوز یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی است که در نمای بیرونی ساختمان و در بخش داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین آجرهای نسوز در صنایع گوناگون نیز کاربرد دارند. شرکت امیران نما یکی از شرکت های معتبر تولید آجر نسوز است. در این مقاله به ویژگی های آجرهای نسوز این شرکت می پردازیم.

ویژگی های آجرهای نسوز شرکت امیران نما
ویژگی های انواع آجر نسوز نما

امروزه با پیشرفت روزافزون صنعت ساختمان سازی، مصالح نیز روز به روز توسعه می یابند و پیشرفت می کنند. آجرهای نسوز یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی به شمار می روند که این روزها کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. این محصول یکی از پر فروش ترین انواع آجر محسوب می شود که همواره نظر خریداران و مصرف کنندگان و کارشناسان صنعت ساختمان را به خود جلب کرده است. در این میان شرکت هایی نیز به صورت تخصصی به تولید این نوع آجرها می پردازند. شرکت امیران نما یکی از شرکت های تولید انواع آجر نسوز می باشد که به دلیل دستاوردهای متعدد و دریافت گواهی نامه های معتبر داخلی و خارجی یکی از برندها و شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع آجر نسوز به شمار می رود. در این مقاله به ویژگی های آجر نسوز شرکت امیران نما خواهیم پرداخت.

 

نگاهی به شرکت امیران نما

این شرکت یکی از شرکت های تولید انواع آجر نسوز می باشد که از سال 1388 فعالیت خود را در بخش تولید انواع آجر نسوز گسترش داد. یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت، استفاده از به روز ترین و جدیدترین تکنولوژی های روز به شمار می رود. همچنین این شرکت از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید انواع آجر استفاده می کند. در کنار همه ی این موارد که به آنها اشاره کردیم باید از پرسنل متخصص و با تجربه ی این شرکت نیز بگوییم. شرکت امیران نما با حضور با تجربه ترین و متخصص ترین نیروها، به یکی از بی رقیب ترین، با کیفیت ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع آجر نسوز تبدیل شده است.

 

ویژگی های آجرهای نسوز شرکت امیران نما

آجرهای نسوز انواع گوناگونی دارند. به دلیل همین تنوع و گوناگونی، این نوع آجرها متقاضیان بسیاری دارند و از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین انواع آجرها محسوب می شوند. اما پیش از آنکه به ویژگی های این نوع آجرها بپردازیم، بهتر است نخست بدانیم که آجر نسوز چیست و به چه آجری، آجر نسوز می گوییم.

آجر نسوز را آجری می دانند که تولید شده از خاک های چینی و نسوز باشد. این نوع آجرها از لحاظ ظاهری و ساختاری بسیار ظریف می باشند و ساختار مولکولی متراکمی دارند. طریقه ی درست کردن و تولید آجرهای نسوز به این شیوه است که در آغاز سنگ ها را آسیاب می کنند و سپس سنگ های آسیاب شده را به خاک نرم تبدیل می کنند. در ادامه و بعد از 3 روز در کوره و در دمایی که بالاتر از 1500 درجه سانتیگراد است، پخته شده و ساخته می شود. آجرهای ساخت شرکت امیران نما به دلیل استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و به سبب آنکه توسط بهترین و با تجربه ترین کارکنان این حوزه، ساخته می شوند، ویژگی های قابل توجهی دارند. در ادامه به مهم ترین ویژگی های آجرهای نسوز این شرکت می پردازیم. قابل ذکر است که این ویژگی ها سبب شده است تا محصولات این شرکت به محصولاتی با کیفیت و استاندارد تبدیل شوند.

 

مهم ترین ویژگی های آجر نسوز شرکت امیران نما از نظر کیفیت و استاندارد محصول

این شرکت به دلیل دقت و ظرافت در ساخت و تولید انواع آجر نسوز، به شکلی دقیق، معیارها و فاکتورهای استاندارد را در روند تولید رعایت می کند و به همین دلیل محصول نهایی، محصولی با کیفیت و استاندارد می باشد. در زیر به مهم ترین ویژگی های آجرهای این شرکت اشاره خواهیم کرد:

 

جذب آب استاندارد

یکی از نکات مهمی که به هنگام خرید آجر نسوز باید به آن توجه کرد، میزان جذب آب است. بسیار مهم است که بدانید آجرهای معمولی آب زیادی در حدود 6 تا 18 درصد را جذب می نمایند. میزان جذب در انواع آجر نسوز این شرکت، کمتر از 2 درصد می باشد. این میزان آبا یکی از مؤلفه ها و فاکتورهای استاندارد آجر نسوز است که این شرکت به خوبی رعایت نموده است.

 

رعایت میزان نمک محلول در آجر نسوز

یکی دیگر از نکاتی در تولید این محصول حائز اهمیت است، این نکته است که نمک های محلول در آجرهای معمولی، اغلب نزدیک به 6 درصد است، حال آنکه نمک های محلول در آجر نسوز باید کمتر از 1 درصد باشد و شرکت امیران نما با دقت زیاد، این میزان را در ساخت و تولید محصول خود رعایت نموده است.

 

توجه به یکدستی محصول

یکی از نکات مهمی که خریداران و مصرف کنندگان باید با دقت به آن توجه کنند این نکته است که آجر نسوز باید یکدست باشد و برآمدگی و فرو رفتگی خاصی نداشته باشد. با نگاهی به آجرهای این شرکت متوجه یکدستی آنها خواهید شد.

 

توجه به سلامت

علاوه بر یکدستی آجر که به آن اشاره کردیم، یکی دیگر از مواردی که به استاندارد بودن آجرهای نسوز کمک می کند، سلامت آجر است. آجر نسوز به هیچ وجه نباید ترک خوردگی و لب پریدگی داشته باشد. آجرهای این شرکت، در تمام مراحل تولید با نظم و دقتی بی نظیر از نظر سلامت بررسی می شوند و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

توجه به تنوع سایز

محصولات این شرکت از نظر سایز نیز تنوع چشمگیری دارند. سایزهایی متنوع که تمام موارد استاندارد در ساخت آنها رعایت شده است. این تنوع سبب شده است که سلیقه های گوناگون خریداران و مصرف کنندگان پوشش داده شود.

 

استحکام و مقاومت بالا

مورد مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم، استحکام و مقاومت در برابر شرایط جوی اعم از گرما و سرما و رطوبت و یخ زدگی می باشد. از آنجا که شرکت آجر نسوز امیران نما با کیفیت ترین مواد اولیه را به کار می برد و به شکلی اصولی و استاندارد، از کوره استفاده می کند و شرایط پخت را فراهم می نماید، آجرها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. آجر نسوز تولید شده توسط این شرکت مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و همین امر سبب شده تا متقاضیان بسیاری داشته باشد. به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت، این آجرها همواره یکی از نخستین گزینۀ خریداران برای ساختمان سازی و استفاده در صنایع گوناگون بوده است. آجرهای نسوز این شرکت در تمام مراحل ساخت و تولید زیر نظر متخصصان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و از نظر مقاومت کنترل می شوند. به همین دلیل خروجی محصولات این شرکت، محصولاتی استاندارد و با کیفیت می باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان