اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010185625417804

آشنایی با سرویس قطار مستربلیط

کد: 140010185625417804

https://bit.ly/3n7Pwjm

، (اخبار رسمی): کاربران مستربلیط هتل و قطار را با هم رزرو کنند کاربران مستربلیط در امکان جدید «سرویس قطار» این پلتفرم تحت عنوان «تور ویژه ۳ روز و ۲ شب» می‌توانند بلیط رفت و برگشت قطار و هتل را با هم رزرو کنند.

امکان سرویس قطار مستربلیط
آشنایی با سرویس قطار مستربلیط

 امکان سرویس قطار مستربلیط فراهم شد. کاربران مستربلیط هتل و قطار را با هم رزرو کنند. کاربران مستربلیط در امکان جدید «سرویس قطار» این پلتفرم تحت عنوان «تور ویژه ۳ روز و ۲ شب» می‌توانند بلیط رفت و برگشت قطار و هتل را با هم رزرو کنند

 

به گزارش روابط عمومی مستربلیط، کاربران از این به بعد اگر قصد مسافرت در مسیرهای مشهد-رشت، تهران- رشت، تهران- مشهد و قم- مشهد را داشته باشند، می‌توانند سفرهای خود را به صورت تور ۳ روز و ۲ شب خریداری کنند؛ یعنی همزمان با رزرو بلیط رفت و برگشت قطار، هتل خود را هم رزرو کنند.

در این تورهای ویژه، امکان رزرو هتل سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره به همراه کلاس‌های خدماتی متفاوت قطار ( عصرانه، اکونومی، بیزینس و ویژه)، متناسب با هزینه و سلیقه کاربران وجود دارد. خدمات اقامتی تور شامل اقامت با صبحانه، ترانسفر استقبال و بدرقه هتل، یک وعده صبحانه مازاد ( بسته به ساعت ورود به مقصد) است. دراین زمینه باید تاکید کرد که حداقل تعداد مسافر برای رزرو، ۲ بزرگسال یا یک بزرگسال به همراه کودک است.

به گفته عارفه افشارنژاد، مدیرمحصول قطار، قطارهای این تور جزو باکیفیت‌ترین قطارهای شبکه ریلی است و به واسطه کلاس‌های مختلف خدماتی متناسب با نیاز کاربر، تجربه خاص و متفاوتی را برای مسافران ایجاد می‌کند.

او همچنین بیان کرد که طراحی کارت‌های صادر شده برای این تور کاملا متفاوت از سایر فروشندگان است و تمام اطلاعات موردنیاز کاربران در این کارت وجود دارد.

در این روش با توجه به اینکه رزرو اقامت در هتل با بلیط قطار ترکیب شده است، به همین خاطر استرداد مجزای بلیط و اقامت ممکن نیست و بواسطه استرداد، بلیط قطار و اقامت بصورت همزمان لغو می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی