اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012225765117804

همه چیز در باره ی سفر های دورقمی مستربلیط

کد: 140012225765117804

https://bit.ly/34Gphe6

، (اخبار رسمی): مستربلیط اخیراً با کمپین جدید خود باعنوان "دورقمی سفر کن" بر سر زبان ها افتاده که در آن پرواز های دورقمی و تخفیف های ویژه ی هتل را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

همه چیز در باره ی سفر های دورقمی مستربلیط:
همه چیز در باره ی سفر های دورقمی مستربلیط

 

مستربلیط اخیراً  با کمپین جدید خود باعنوان "دورقمی سفر کن" بر سر زبان ها افتاده که در آن پرواز های دورقمی و تخفیف های ویژه ی هتل را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. با توجه به اینکه این کمپین سر و صدای زیادی به پا کرده و افراد زیادی از سراسر کشور از تخفیف های ویژه‌‌ی آن استفاده کرده اند،  مدیر مارکتینگ شرکت مستربلیط، مهران شهبازی در گفتگویی، از اهداف این کمپین و ماهیت آن صحبت کرد.

در ابتدا، مهران شهبازی گقت: مستربلیط، اولین سامانه ی خرید آنلاین بلیط هواپیما در ایران است. این سامانه با شعار سفر برای همه و با اعتقاد به اینکه سفر کردن، میتواند دنیا را به مکان بهتری تبدیل کند، تلاش می کند تا خدمات مربوط به سفر را به صورت ساده، سریع و به صرفه در اختیار مشتریان قرار بدهد. امکاناتی مثل پیش بینی قیمت، پشتیبانی 24 ساعت، اطلاع رسانی کاهش قیمت، تخفیف های لحظه آخری بلیط هواپیما و تضمین کمترین قیمت رزرو هتل، همه و همه برای این هدف ایجاد شده اند

چطور دورقمی سفر کنید؟

وی در ادامه ی صحبت های خود، در مورد جزئیات کمپین دورقمی سفر کن مستربلیط، افزود: در کمپین دورقمی سفر کن مستربلیط، هر دوساعت یک بلیط پرواز دورقمی ارائه میشود. قیمت این بلیط ها از هر کجای ایران به مقصد تهران، 90 هزار تومان، به مقصد کیش، 98 هزار تومان و به مقصد مشهد 95 هزار تومان می باشد. در کنار این پیشنهاد های دورقمی، کاربران میتوانند از تخفیف های 10 الی 40 درصدی دیگر که بر روی بلیط هواپیما از مبادی و مقاصد مختلف اعمال میشوند نیز استفاده کنند. کاربران هیچ سفری را از دست نمی دهند. کافیست وارد صفحه ی سفر های دورقمی مستربلیط شده، مبدا و مقصد و شماره ی موبایل خود را وارد کنند تا پیشنهاد های ویژه ی سفر دلخواهشان، دو ساعت قبل از باز شدن به آنها از طریق پیامک اطلاع رسانی شود.

این پایان تخفیف های مستربلیط نیست! هر روز ساعت 16، تخفیف 150 هزار تومانی هتل نیز در صفحه ی سفر های دورقمی قرار میگیرد

 

قرعه کشی جایزه‌ی 50،000،000 تومان

او یک خبر خوش هم به کاربران مستربلیط و شرکت کنندگان در این کمپین داد و اضافه کرد: در این کمپین علاوه بر اینکه پیشنهاد های ارزان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به کاربران پیشنهاد میشود ، یک قرعه کشی جایزه ی 50،000،000 تومانی وجود دارد که برنده ی آن از بین  افرادی که تا پایان زمان کمپین یعنی  28 ام اسفند ماه خرید داشته اند انتخاب میشود.افراد با وارد کردن شماره ی موبایل خود یک شانس، با هر خرید از مستربلیط 5 شانس و با معرفی کمپین دورقمی سفر کن به دوستان و هر خرید آن ها از 10 شانس اضافه برای برنده شدن در قرعه کشی جایزه ی 50،000،000 تومان پول نقد برخوردار میشوند.

 

نماد دورقمی سفر کن:

حتماً شما هم در وبگردی خود در سایت های مختلف، با تبلیغاتی شبیه به تبلیغات زیر رو به رو شده اید! مستربلیط برای کمپین خود، از نماد پیروزی که نشان دهنده ی سفر های دورقمی نیز هست و شخصیت های معروفی مثل چرچیل، بروسلی، کریستیانو رونالد، جوکر و ...  استفاده کرده که جذابیت خاصی به این طرح ها بخشیده است.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی