اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010215631017976

صفر تا صد جراحی بینی طبیعی

کد: 140010215631017976

https://bit.ly/3HZ0u2Z

، تهران , (اخبار رسمی): عمل بینی طبیعی با هدف برطرف کردن نقائص و رفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد به نحوی که طی آن از ایجاد قوس زیاد اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می شود.

صفر تا صد جراحی بینی طبیعی
صفر تا صد جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی با هدف برطرف کردن نقائص و رفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد به نحوی که طی آن از ایجاد قوس زیاد اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می شود. سایر نواقص بینی همچون پهنا، قوز بینی، انحراف یا کجی بینی در صورت نیاز برطرف خواهد شد. در نمونه های جراحی طبیعی بینی، نیمرخ صاف یا با قوس کمی همراه است و مانند فرم بینی های عروسکی، انحنای زیادی ندارد، اما در مقابل، طول بینی، ارتفاع و حجم کلی بینی زیبایی لازم را به چهره برمی گرداند تا چهره طبیعی فرد حفظ شود.

انواع روش های عمل بینی نوع عمل بینی بستگی به ناحیه ای از بینی دارد که تحت درمان است. در ادامه به توضیحاتی درباره انواع مختلف جراحی بینی می پردازیم:

جراحی پل بینی در جراحی پل بینی یا تیغه بینی، این ناحیه تحت جراحی قرار می گیرد و استخوان ها و غضروف این ناحیه که سبب ایجاد قوز بینی می شوند، تراشیده می شوند و سطح صافی ایجاد می شود. بینی ممکن است شکسته شود و استخوان های باقی مانده بینی به یکدیگر نزدیک تر شوند. به این ترتیب بینی باریک تری ایجاد می شود.

جراحی نوک بینی زمانی که نوک بینی تحت جراحی قرار می گیرد، غضروف های بینی که وظیفه حفاظت از نوک بینی را دارند، برداشته می شوند و تغییر شکل داده می شوند. این جراحی به این منظور انجام می گیرد که مجراهای بینی کوچک تر به نظر بیایند و نوک بینی جمع تر شود. این جراحی با تکنیک باز انجام می گیرد. در برخی موارد برای جراحی ترمیم بینی از این نوع جراحی کمک می گیرند تا به اصلاح نوک بینی پرداخته شود.

جراحی طول بینی جراح با کاهش طول بینی می تواند ظاهر بهتری برای تیغه بینی ایجاد کند. با کوتاه کردن نوک بینی می تواند از ارتفاع تیغه بینی کاست. در حقیقت ایجاد تغییرات در نوک بینی می تواند منجر به تغییراتی در طول بینی گردد.

جراحی پهنای بینی جراح با شکستن و تغییر موقعیت استخوان های کناری بینی، می تواند به کاهش پهنای بینی و باریک کردن آن کمک کند. این جراحی معمولاً همراه با تغییر در اجزای دیگر بینی انجام می گیرد.

 

اهداف جراحی بینی طبیعی

  • فرم دهی غضروف متناسب با آناتومی طبیعی بینی حفظ بافت غضروفی به اندازه کافی، جهت جلوگیری از عدم تقارن سوراخ های بینی به حداقل رساندن عمل پیوند بافت در نوک بینی که مانع نوک تیز شدن آن می شود به حداقل رساندن بالا بردن نوک بینی که از سربالا شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند ایجاد زاویه و فاصله طبیعی میان لب و بینی برطرف ساختن برآمدگی بینی

جراحی بینی برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • جراحی بینی برای اشخاصی که مبتلا به بیماری‌های قلبی عروقی هستند، با خطرات فراوانی همراه است و به آن‌ها توصیه می‌شود، که از این روش زیبایی استفاده نکنند. افرادی که مبتلا به بیماری دیابت هستند، همواره در بهبود زخم‌هایشان دچار مشکل می‌باشند. بنابراین جراحی بینی برای آن‌ها اصلا مناسب نیست. افرادی که بیش از حد الکل می نوشند یا زیاد سیگار مصرف می‌کنند، کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی بینی نیستند، زیرا این موارد تاثیرات منفی زیادی در سیستم ایمنی بدن گذاشته و احتمال خونریزی بعد از جراحی را افزایش می‌دهند. “در این صورت ممکن است، پزشک پیشنهاد دهد که برای انجام جراحی بینی، از یک ماه قبل عمل، سیگار را ترک کرده، تا به میزان مناسبی سیستم ایمنی بدن، بهبود یابد.” افرادی که دچار کم‌خونی شدید هستند، چراکه حین عمل، احتمال از دست دادن مقداری خون وجود دارد.

سیستم ایمنی بسیار پایین در اشخاص مبتلا به بیماری خود ایمنی، عوارض نامناسبی را بعد از جراحی بینی، برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

 

کاندیدای مناسب جراحی بینی طبیعی

  • به طور کلی، افرادی کاندیدای مناسب برای جراحی بینی طبیعی هستند که لزوماً به دنبال تغییر زیاد در ظاهر خود نیستند؛ افرادی که از لحاظ جسمانی در سلامت کامل به سر می‌برند؛ افرادی که تنها قصد عمل پولیپ بینی و رفع آن و یا سایر مشکلات درمانی مربوط به بینی خود را دارند؛ افرادی که رشد بینی آن‌ها متوقف شده است. معمولاً افرادی که در سن پایین قرار دارند، به دلیل اینکه احتمال تغییر در سایز بینشان وجود دارد، کاندیدای مناسب برای انجام این جراحی نیستند.

نکاتی که قبل از جراحی بینی طبیعی باید رعایت کنید

  • قطع مصرف داروهایی که جهت ضد انعقاد خون استفاده می‌شوند، نظیر آسپیرین قطع مصرف سیگار حداقل ۲ هفته قبل از جراحی (چرا که مصرف سیگار دوره بهبودی شما را طولانی می کند) قطع مصرف برخی از داروهای خاص براساس نظر پزشک

هزینه ی عمل بینی طبیعی قیمت رینوپلاستی بینی به عوامل مختلف بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت هستند از:

میزان تجربه جراح، نوع بیهوشی مورد استفاده، مرکزی که جراحی در آن انجام می‌شود، تجهیزات جانبی مورد نیاز برای انجام جراحی و … .

به همین جهت برای اینکه در مورد هزینه‌های انجام این جراحی اطلاعات کاملی پیدا کنید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که در یک جلسه مشاوره با جراح منتخب تان شرکت کرده و از وی متناسب با شرایطی که دارید، سؤال کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تحربیات خود را رد وب سایت رسمی دکتر علی بصام  مطرح کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی