اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011135677317976

بهترین مدل عمل بینی کدام است؟

کد: 140011135677317976

https://bit.ly/3oqNpbm

، تهران , (اخبار رسمی): آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید بینی خود را عمل کنید ولی نمی دانید که بین مدل بینی طبیعی و فانتزی باید کدام یک را انتخاب نمایید؟ آیا بعد از دیدن نمونه کارهای طبیعی و فانتری جراحی بینی دوست دارید بینی شما بعد از جراحی حالتی بین این دو داشته باشد؟

بهترین مدل عمل بینی کدام است؟
بهترین مدل عمل بینی کدام است؟

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید بینی خود را عمل کنید ولی نمی دانید که بین مدل بینی طبیعی و فانتزی باید کدام یک را انتخاب نمایید؟ آیا بعد از دیدن نمونه کارهای طبیعی و فانتری جراحی بینی دوست دارید بینی شما بعد از جراحی حالتی بین این دو داشته باشد؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی دقیق مدل های عمل بینی بپردازیم و همه جوانب آن را برای شما عزیزان روشن کنیم. با ما همراه باشید.

انواع مدل های عمل بینی کدامند؟

نتیجه ی حاصل از جراحی بینی نسبت به سلیقه ی زیباجویان و معیارهای زیبایی آن ها و شکل و فرم صورتشان متفاوت می باشد. در حال حاضر سه نوع مدل برای جراحی زیبایی بینی تحت عنوان طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی وجود دارند. اگر چه در گذشته تعداد طرفداران عمل بینی فانتزی بالا بود، در حال حاضر مدل بینی نیمه فانتزی هم محبوبیت زیادی پیدا کرده و تعداد بسیار بالایی از زیباجویان از جراحان زیبایی می خواهند فرم بینی آن ها پس از جراحی، نیمه فانتزی باشد.

جراحی بینی نیمه فانتزی چیست؟

بسته به استخوان بندی چهره ی هر شخص و دیگر اعضای آن، جراح می تواند بینی را در سه مدل فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی عمل کند. بینی فانتزی و عروسکی به گونه ای است که کاملا مشخص است بینی فرد عمل شده. بینی فانتزی سایز کوچک و قوس نسبتا شدیدی دارد و نوک آن سر بالاست.

بینی طبیعی قوس ملایمی دارد و بر خلاف عمل بینی فانتزی نوک آن آنقدر سربالا نیست که دیگران در نگاه اول متوجه شوند فرد جراحی زیبایی بینی انجام داده است. اگرچه اکثر آقایان خواستار بینی طبیعی اند، اما تعداد بانوان زیباجویی که خواستار بینی طبیعی هستند کم نیست.

بینی نیمه فانتزی نه سربالا و عروسکی است و نه طبیعی. در حقیقت جراحی بینی نیمه فانتزی تلفیقی از جراحی طبیعی و فانتزی است و طی آن جراح تلاش می نماید اندازه و شکل بینی شما بعد از عمل با سایر اجزای صورتتان هماهنگ باشد.

در جراحی بینی نیمه فانتزی نوک بینی اندکی رو به بالاست. البته سربالا بودن آن در حد کم است و مطلقا بینی غیرطبیعی و مصنوعی نمی باشد. بینی نیمه فانتزی کوچکتر از بینی طبیعی است. همچنین بینی نیمه فانتزی نسبت به بینی فانتزی قوس کمتری دارد و کمی بزرگتر است.

کدام مدل عمل بینی بهتر است؟ فانتزی یا نیمه فانتزی یا طبیعی؟

به طور کلی نمی توان برای همه ی زیباجویان توصیه ی یکسانی داشت. زیرا فرم صورت هر شخص و انتظارات وی از نتیجه ی نهایی متفاوت است و تنها کسی که قادر است مناسب ترین نوع بینی را تشخیص دهید جراح خود فرد است. به هر حال توصیه می شود زمانی که اقدام به انجام جراحی بینی می کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

توجه داشته باشید در جراحی بینی طبیعی نوک بینی نسبت به لب در وضعیت 90 درجه، در جراحی بینی نیمه فانتزی 100 درجه و در جراحی بینی فانتزی 105 درجه قرار دارد. پس اگر دوست ندارید نوک بینی زاویه ی زیادی داشته باشد بهتر است سراغ جراحی بینی فانتزی نروید.

قوس بینی جزو مهمترین آیتم هایی است که می تواند نقش موثری در زیبایی بینی پس از جراحی داشته باشد. در جراحی بینی فانتزی، بینی  قوس نسبتا شدیدی در بخش میانی دارد. در حالی که این قوس در بینی نیمه فانتزی ملایم تر است.

زمانی که تصمیم به انجام جراحی بینی نیمه فانتزی را دارید دقت داشته باشید طی جراحی حفرات تنفسی کوچکتر می شوند. از این رو هنگامی که جراح بینی شما مجرب و ماهر نباشد ممکن است پس از عمل مشکلات تنفسی داشته باشید. پس در انتخاب جراح بینی وسواس بیشتری داشته باشید.

در صورتی که بینی گوشتی و بزرگی دارید برایتان عمل بینی طبیعی مناسبتر می باشد زیرا پوستی ضخیم با غدد چربی بیشتری دارد. با این حال اگر جزو افرادی هستید که از جراحی بینی طبیعی و فانتزی خوششان نمی آید، جراحی بینی نیمه فانتزی گزینه ی مناسبی برای شماست.

مزایای جراحی بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی در مقابل بینی طبیعی ظریف تر و زیباتر می باشد.

بینی نیمه فانتزی مثل بینی فانتزی مصنوعی و غیرطبیعی نیست و زیبایی خاصی دارد.

نوک بینی زاویه ی مناسبی دارد و زیاد سربالا نیست.

بینی قوس ملایمی دارد و حالتی غیرطبیعی ندارد.

جراحی بینی نیمه فانتزی برای افرادی با بینی استخوانی گزینه ی بسیار ایده آلی است.

نکات مهم درباره ی جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی جراحی حساسی است. به همین علت برای رسیدن به نتیجه ی مناسب بایستی به بهترین جراح بینی مراجعه نمایید.

داشتن بینی استخوانی با ساختار غضروفی محکم و پوست نازک جزو ترجیحات انجام این جراحی است. از این رو نتیجه ی جراحی بینی نیمه فانتزی در افراد با بینی استخوانی، بسیار ایده آل خواهد بود.

برای انجام جراحی بایستی از لحاظ جسمی در سلامت کامل باشید. از این رو اگر بیماری هایی نظیر دیابت، آرتروز، اختلالات خون، آلرژی، کلسترول، بیماری های ریوی، بیماری های قلبی، فشار خون دارید پیش از جراحی حتما با جراحتان مشورت کنید.

برای انجام این جراحی بایستی رشد اجزای صورت به پایان رسیده باشد. پس بایستی جراحی بینی نیمه فانتزی پس از دوران بلوغ انجام گیرد.

جراحی بینی نیمه فانتزی با چه تکنیک هایی انجام می شود؟

جراحی بینی نیمه فانتزی نیز مانند بقیه جراحی های بینی با دو روش باز و بسته انجام پذیر می باشد. در جراحی بینی نیمه فانتزی به روش باز جراح در قسمت کلوملا برش کوچکی ایجاد می نماید و دسترسی کاملی به تمام نواحی داخلی بینی دارد.

این تکنیک برای افرادی که بینی آنها ایرادات زیادی دارد مناسب است. از آنجایی که تغییرات ایجاد شده در جراحی بینی به روش باز نسبتا زیاد است تورم و کبودی پس از جراحی بینی به روش باز نسبتا بالاتر خواهد بود.

در جراحی بینی نیمه فانتزی به روش بسته برشی در سطح خارجی بینی زده نمی شود و تمامی برش ها داخلی هستند. اگر بینی شما ایرادات جزئی دارد این تکنیک می تواند گزینه ی خوبی باشد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

با وجود آن که بینی نیمه فانتزی ظریف و زیباست با این حال حتما بایستی در مورد مناسب ترین مدل بینی متناسب با صورتتان، با جراح صحبت کنید. همچنین بسته به میزان ایرادات بینی در مورد انتخاب تکنیک مناسب نیز با جراحتان صحبت کنید. انتخاب بهترین جراح بینی می تواند بیش ترین تاثیر را بر روی میزان موفقیت عمل بینی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی