اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010285644617976

تفاوت جراحی بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی

کد: 140010285644617976

https://bit.ly/3GNeNr0

، تهران , (اخبار رسمی): خوشبختانه دست جراحان در جراحی بینی باز است و هر فردی میتواند از جراح خود تقاضایی داشته باشد. به طور کلی سه مدل جراحی برای بینی در نظر گرفته می شود که شامل طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی خواهد بود.

تفاوت جراحی بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی
تفاوت جراحی بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی

عمل بینی از جمله پر طرفدار ترین جراحی هایی است که مورد اسقبال پیر و جوان با هر جنسیتی قرار گرفته است. افراد ممکن است دارای سلیقه های مختلفی باشند و هر سبک بینی را نپسندند و یا گمان کنند که برخی مدل ها به صورت آن ها نمی آید. خوشبختانه دست جراحان در این زمینه باز است و هر فردی میتواند از جراح خود تقاضایی داشته باشد. به طور کلی سه مدل جراحی برای بینی در نظر گرفته می شود که در زیر به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

جراحی بینی طبیعی یکی از انواع جراحی زیبایی بینی عمل بینی طبیعی می باشد افرادی خواستار این نوع از جراحی بینی می باشند که نمی خواهند پس از جراحی فرم بینی شان حالت عروسکی و فانتزی بگیرد و نوک بینی ان ها نوک تیز و سر بالا شود. خوشبختانه  در جراحی بینی طبیعی علاوه بر حفظ زیبایی بینی تناسب بینی باید با فرم و سایر اجزای صورت برقرار شود. هنگامی یک بینی به صورت طبیعی جراحی می شود زمانی که سایرین بینی فرد را مشاهده می کنند متوجه عمل بینی فرد نمی شوند و مشخص نمی باشد که بینی جراحی شده است.

در جراحی بینی طبیعی باید فاصله بین بینی با لب ها، چانه ها و چشم ها طبق اندازه استاندارد رعایت شود. رعایت تمامی استانداردها تنها توسط  بهترین جراح بینی  که تجربه بالا دارد امکان پذیر می باشد تا در کنار جراحی زیبایی بینی طبیعی و ایجاد تناسب بین بینی و سایر اجزای صورت، بینی را بدون مشکلات تنفسی و عوارض ناشی از آن جراحی کند.

چه کسانی گزینه مناسب برای جراحی بینی طبیعی هستند؟ این‌که چه کسانی کاندید جراحی بینی طبیعی هستند در وهله‌ی اول به سلیقه‌ی خود متقاضی برمی‌گردد که چه نوع بینی‌ای را بعد از عمل انتظار دارد. آیا دوست دارد نتیجه‌ی عمل کاملا طبیعی باشد و صرفا نواقص بینی برطرف شود یا این‌که دوست دارد بینی کمی قوس دارد شود و اصطلاحا فانتزی یا نیمه‌فانتزی شود.

معمولا آقایان به نتیجه‌ی عمل طبیعی بیش‌تر تمایل نشان می‌دهند. از این نکته نیز نباید غافل شد نوع بینی (استخوانی و گوشتی) نیز در مطلوبیت نتیجه جراحی موثر است و متقاضی را به نتیجه‌ی دلخواهش نزدیک‌تر می‌کند.

جراحی بینی نیمه فانتزی جراحی بینی نیمه فانتزی ، یکی دیگر از مدل های جراحی زیبایی بینی می باشد که در آن جراح علاوه بر حفظ ظاهر طبیعی بینی، در بینی کمی قوس ایجاد کرده و نوک بینی را سربالا می کند. بینی های نیمه فانتزی در بین بینی های طبیعی و فانتزی قرار میگیرند با این تفاوت که اندازه آنها بسیار کوچک نبوده و دارای قوس بیش از حد و نوک بینی سربالا نمی باشند.میزان فاصله میان لب بالا و نوک بینی در بینی های نیمه فانتزی بین ۹۵ تا ۱۰۰ درجه می باشد.

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی بینی نیمه فانتزی هستند؟ معمولا افرادی برای این نوع جراحی مناسب هستند که صورت ظریفی دارند  و میخواهند بینی آن ها کمی کوچک و سر بالا  باشد. این جراحی برای افرادی که صورت بزرگ دارند نمیتواند گزینه مناسبی باشد.

بینی فانتزی یا عروسکی در جراحی بینی مدل فانتزی یا عروسکی، به‌طور کلی اندازه بینی کوچک می‌شود و فرم بینی بدون توجه به ساختار اولیه آن، تغییر می‌کند. معمولا در این نوع جراحی بینی، مسیر تنفسی تنگ‌تر و سوراخ‌های بینی کوچک‌تر می‌شود. نتیجه این تغییر ممکن است ایجاد مشکل در فرایند طبیعی تنفس فرد باشد. حفظ مسیر مناسب برای تنفس در جراحی بینی مدل فانتزی بسیار دشوارتر است و هر جراحی آن را به درستی انجام نمی‌دهد.

در جراحی بینی فانتزی، این ویژگی‌ها دستخوش تغییر خواهد شد. برای مثال انحنای روی بینی بیشتر از حد معمول خواهد بود و زاویه نوک بینی نیز به ۱۱۰ یا ۱۱۵ درجه می‌رسد. در این حالت نوک بینی سربالا می‌شود. چنین مواردی باعث می‌شود که بینی مدل فانتزی، از حد استاندارد خارج شود. برای همین باید دقت کرد که نزد چه پزشکی، جراحی بینی خود را انجام می‌دهید تا عوارض و مشکلات زیادی برای شما ایجاد نشود.

جراحی بینی فانتزی برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که دارای بینی استخوانی هستند و اجزای صورت‌شان‌ کوچک است، نتیجه بهتری از جراحی بینی با نتیجه فانتزی خواهند گرفت. بینی‌هایی که بافت و غضروف مستحکم و پوست نازکی دارند، نتیجه جراحی، موفق‌تر خواهد بود. عمل بینی فانتزی به‌دلیل کوچک‌ و ظریف‌شدن بینی بیش‌تر مورد پسند خانم‌ها می‌باشد. اما تعداد آقایانی که برای عمل بینی فانتزی مراجعه کرده‌اند کم نبوده است.

هزینه جراحی انواع بینی (فانتزی، نیمه ­فانتزی و طبیعی) هزینه عمل بینی با توجه به نوع بینی (استخوانی یا گوشتی) و مهارت و تجربه جراح متفاوت است، بنابراین هزینه عمل بینی بسته به فاکتورهای مختلفی از قبیل پیچیدگی و میزان تغییرات در جراحی بینی، منطقه و بیمارستان وابسته است. بنابراین هزینه عمل در افراد مختلف یکسان نیست. همچنین سلیقه‌ی بیمار نیز در هزینه تاثیرگزار است، این‌که چه مدلی را برای جراحی انتخاب می‌کند.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشد. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت رسمی دکتر علی بصام به آدرس    www.dr-bassam.ir   مطرح کنید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی