کد: 140010255638116028

ارسال کمک‌های موسسه خیریه نیکان ماموت به مردم جنوب کشور

کد: 140010255638116028

https://bit.ly/3GAQwV9

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی از این مجموعه برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم جنوب کشور خبر داد.

ارسال کمک‌های موسسه خیریه نیکان ماموت به مردم جنوب کشور
ارسال کمک‌های موسسه خیریه نیکان ماموت به مردم جنوب کشور

مدیر عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی از این مجموعه برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم جنوب کشور خبر داد.

 

به گزارش اخبار رسمی ؛ نازک فردوس، مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت با اشاره به بحران سیل جنوب کشور اظهار کرد: خیریه نیکان ماموت اینبار نیز همچون گذشته که پیشقدم در امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از بحران بود آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان و خیرین اعلام کرده است تا این کمک‌ها را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: وقوع مجدد سیل و ویرانی‌های حاصل از آن معضلات فراوانی برای هموطنانمان ایجاد کرده است. این در حالی‌ست که خانواده‌ها هنوز با بیماری منحوس و ویروسی کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. در چنین شرایطی حمایت نقدی و غیر نقدیِ خیرین و نیکوکاران می‌تواند مشکل‌گشای بسیاری از  مشکلات باشد.

مدیر عامل خیریه نیکان ماموت افزود: در این بحران از سوی سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر، شهرها و مناطق جنوب کشور بین خیریه‌ها، در راستای امداد رسانیِ منظم تقسیم شده‌اند. از گذشته تا امروز، همکاری و مشارکت تشکل‌های مردم نهاد و موسسات خیریه که با اهداف هلال احمر هم مسیر هستند، باعث اتفاقات خوبی در راستای امدادرسانی به  هموطنانمان شده است. این همسویی در شرایط بحران، وقوع بلایای طبیعی و شیوع بیماری کووید 19 در چند سال اخیر ثابت کرد که برنامه ریزی هلال احمر و تنظیمِ میزان امدادرسانی بهتر از قبل توانست تبعات ناشی از این حوادث را مدیریت کند.

وی ادامه داد: همچنین از لحظه ای که در این مناطق اوضاع بحرانی اعلام شد خیریه نیکان اقدام به جمع آوری اقلام و کمک‌های مردمی کرده و با انتشار فراخوانی تحت عنوان #جنوب_کشور_چشم_به_راه_شماست دایره جمع آوری کمک‌ها را گسترش داد. چرا که انگیزه های مردمی جهت کمک به همنوعانشان در سخت‌ترین شرایط هم بالاست.

گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امدادرسانی در بحران و کمپین #جنوب_کشور_چشم_به_راه_شماست  با شماره 22176001-021  تماس حاصل فرمایند.

همچنین می‌توانند با استفاده از  روش‌های ذیل از مردم مظلوم جنوب کشور حمایت کنند. حساب بانک کشاورزی بنام موسسه خیریه نیکان ماموت: کارت: 6037707000129746

حساب : 877818235 / شبا:  58-0160-0000-0000-0877-8182-35 IR

وب سایت:      www.nikancharity.org 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه