کد: 140206207478416028
در دسترس نیست

NFT یکی از راههای جذب سرمایه برای خیریه ها

کد: 140206207478416028

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه خیریه نیکان ماموت با همراهی پلتفرم ژیروکو که مرجع ساخت، خرید و فروش NFT است، برای اولین بار در ایران این تکنولوژی جدید را به‌عنوان راهی برای دغدغه‌های انسان دوستانه و گستردن حس همدلی در بین دوستداران تکنولوژی انتخاب کرده است.

NFT یکی از راههای جذب سرمایه برای خیریه ها
NFT یکی از راههای جذب سرمایه برای خیریه ها

مهر مهربانی می‌خواهد

کمک به دانش آموزان مناطق محروم با شعار مهر مهربانی می‌خواهد

موسسه خیریه نیکان ماموت در آستانه سال تحصیلی جدید بار دیگر کنار دانش آموزان مناطق محروم ایستاد تا در راه تحصیل همراه آنان باشد. طی این کمپین با نام مهر مهربانی می‌خواهد 2326 بسته لوازم التحریر شامل کوله پشتی، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و سایر لوازم التحریر مورد نیاز تحصیلی به قیمت هر بسته 400 هزار تومان با کمک حامیان و خیرین جمع آوری خواهد شد و به دست دانش آموزان سراسر کشور در استان‌های تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، گرگان، قم، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مرکزی، لرستان، فارس، مازندران، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، سمنان و قزوین خواهد رسید.

تا نیکان بار دیگر به هدف خود یعنی فراهم کردن امکانات تحصیلی برای نسل آینده دست یابد.

امسال به جز راه‌های معمول کمک به کمپین لوازم التحریر (مهر مهربانی می‌خواهد) مانند شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۴۸۳۷، شماره حساب بانک ملت ۴۴۰۷۴۴۰۵۷ و شماره شبای IR630120010000004407440571 راه دیگری فراهم شده تا علاقه مندان به دنیای تکنولوژی نیز بتوانند با خرید عکس‌های NFT نیکان سهمی در کمپین لوازم التحریر داشه باشند و به جمع حاضران و فعالین حوزه بلاکچین و NFT ملحق شوند. به علاوه خیرینی که در کشورهای دیگر هستند به آسانی و با سهولت بتوانند در این پویش شرکت کنند و امکان مشارکت همگانی فراهم شود.

اما یک NFT چگونه عمل می‌کند؟ تصور کنید که اثری در فتوشاپ خلق شود و صاحب اثر بخواهد آن را بفروشد،در این شرایط هر شخصی می‌تواند یک کپی از آن را دانلود کرده و از آن عکس استفاده کند، به این ترتیب هیچ حق مالکیتی برای صاحب اثر نمی‌ماند و درآمدی هم نخواهد داشت. حال اگر به روش دیگری عمل کند و آن اثر را به صورت NFT برای فروش عرضه کند، اطلاعات مربوط به مالکیت این اثر روی شبکه ای به نام بلاکچین ثبت خواهد شد، امکان فروش آن از طریق اینترنت با روشی امن، مطمئن و سریع فراهم خواهد بود و شناسنامه ای به این اثر تعلق خواهد گرفت که هیچ نمونه دیگری با آن توانایی برابری نداشته باشد و در آخر مالکیت معنوی این اثر تا ابد با خالق اثر خواهد بود و این از طریق بلاکچین قابل ردیابی است.

NFT‌ها در دنیای هنر جای بزرگی برای خود باز کرده‌اند و رفته رفته به حوزه مسئولیت اجتماعی و مشارکت مردم در راستای جذب منابع مالی بین المللی در راستای حمایت از نیازمندان کمک خواهد کرد.

مجموعه NFT نیکان ماموت

موسسه خیریه نیکان ماموت، که سالیان زیادی را به عنوان حامی در کنار خانواده‌ها بوده و دغدغه و مشکلات خانواده‌ها را دغدغه و مشکل خود دانسته، همواره سعی کرده با حضور در فعالیت‌های اجتماعی، انسان دوستی را رواج دهد. حتی در فرایند تولید محصولات خود نیز با کمک گرفتن از مددجویان نیکان و سپردن تولید محصولات به آنان این موضوع مهم را مدنظر قرار داده.

نیکان با همراهی پلتفرم ژیروکو که مرجع ساخت، خرید و فروش NFT است، این تکنولوژی جدید را به‌عنوان راهی برای دغدغه‌های انسان دوستانه و گستردن حس همدلی در بین دوستداران تکنولوژی انتخاب کرده است.

این دو مؤسسه NFT را فرصتی دانسته‌اند تا نیکوکاران و همراهان بتوانند با سیستمی پیشرفته، به صورت آنلاین و با امنیت کامل، کمک‌های خود را به خیریه تقدیم کنند و حامی خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده باشند.

به‌علاوه ژیروکو این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام تراکنش‌های مالی به درستی و کاملاً شفاف انجام شده و هیچ گونه نقصی در آن وجود ندارد. به‌علاوه این شرکت برای همراهی هرچه بهتر شما، از خریداران کالکشن نیکان، هیچگونه کارمزدی دریافت نمی‌کند تا سهمی در این کار انسان دوستانه داشته باشد و گامی برای نسل آینده عزیزمان بردارد.

با شرکت در دیگر کمپین‌های خیریه نیکان از طریق خرید NFT‌ها همراهان خیر می‌توانند به بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند در سراسر جهان کمک کنند. این کمپین‌ها شامل برنامه‌های مختلفی مانند کمک به بیماران، کمک به آموزش، کمک به بهداشت و بهبود زیرساخت‌ها و سایر برنامه‌های خیریه است. 

همچنین این امکان وجود دارد که اگر در کشورهای دیگر هستید، دسترسی آسان به روش‌های پرداختی معمول نیکان ندارید، قصد دارید کمک خود را شفاف انجام دهید، به تاریخچه آن دسترسی داشته باشید مقصد کار خیر خود را پیگیری کنید و اطلاعات بروزی از جریان مبلغ اهدایی خود دریافت کنید، از روش جدید پرداختی از طریق NFT‌ها استفاده کنید.

کالکشن NFT مهر مهربانی مجموعه‌ای ازعکس‌هایی است که از دریچه دوربین نیکان در کمک‌های قبلی در مناطق محروم ثبت شده. برای بازدید از این کالکشن اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف