اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010255638515513

رانر چیست؟

کد: 140010255638515513

https://bit.ly/33EpqxE

، تهران , (اخبار رسمی): انر همان رومیزی خودمان است، اما با طول زیاد و عرض کم. در واقع شما با استفاده از رانر زیبایی میزتان را هم پنهان نخواهید کرد

رانر چیست؟
رانر چیست؟

چند سالی است که روی میزهای نهارخوری، دیگر خبری از رومیزی های بلند و مجللی که روی زمین کشیده می شوند نیست. در دکوراسیون مدرن رومیزی ها هم مثل بیشتر وسایل یک خانه رو به مینیمال شدن می روند

رانر رومیزی چیست؟

رانر معمولاً پارچه ای باریک در ابعاد تقریبی 50  * 170 سانتی متر است، که غالباً روی میز و در درازای آن پهن می شود. رانر ها را می توان به تنهایی یا همراه با رومیزی بر روی میز پهن کرد، اما در مواردی مانند میز های چوبی با طرح های زیبایی که باید نمایان باشند، استفاده از رانر به تنهایی توصیه می شود.

اگر رانر و رومیزی را کنار هم به‌کار می‌برید، دقت کنید که این دو باید همدیگر را تکمیل کنند اما مشابه نباشند. اگر می‎خواهید میزتان کمی رسمی باشد روی پارچه‌های لینن یک‎رنگ، رانرهایی با رنگِ روشن و بدون طرح بیندازید. رانرهایی با طرح‌های مختلف (از سنتی شرقی گرفته تا خطوط تند کوبیسم) پیچیدگی بیشتری به میز و در نتیجه به چشم حاضران می‌دهد.

مزایا و کاربرد رانر رومیزی چیست ؟

همان طور که گفته شد رانر ها به عنوان یک آیتم تزیینی خاص، برای انواع میز ها استفاده می شوند. حالت پارچه ای رانر ها و رنگبندی متنوع آن ها باعث ایجاد حس لطافت و ست شدن با سایر المان های و عناصر دکوراتیو در محیط می شود، از طرفی طرح و نقش روی پارچه های رانر رومیزی باعث ایجاد عمق و حالت بصری دلنشینی برای میز شما می شود.

اما رانرها فقط برای میز غذاخوری نیستند. بقیه وسایل خانه مثل بوفه، میز جلومبلی، کنسول و استندهای مختلف هم می‌توانند با حضور یک رانر رنگ و لعاب دیگری پیدا کنند. مثلا اگر پرده‌هایتان رنگ یا طرح خاصی دارند یک رانر، ست روی بوفه فضا را عوض می‌کند. یا اگر از سادگی و بی‌رنگی صندلی‌هایتان خسته شده‌اید، یک رانر با طرح شاد می‌تواند راه حل شما باشد. اگر دیوارهایتان لخت و بی‌استفاده مانده‌اند می‌توانید خلاق باشید و به جای تابلو (که همیشه هست) یک رانر به آن نصب کنید و حتی یکی را به صورت افقی روی سقف نصب کنید تا همیشه چیزی برای نگاه کردن داشته باشید!

چگونه یک رانر مناسب برای میز خود انتخاب کنیم؟

برای میز های لوکس چوبی  رانرهایی گران بها، سنتی و پر نقش مانند ترمه بهترین هستند، اما هنگام انتخاب رنگ و طرح این رانرها هم باید به هارمونی رانر و رنگ غالب فضایی که میز در آن قرار گرفته است توجه کنید. ایجاد هماهنگی بین اجزای قرار گرفته در یک منطقه، زیبایی و جلوه گری آن ها را تا چندین برابر افزایش می دهد.

بهترین رانر برای میزهای شیک و مدرن، رانرهای ساده اما مرغوب مانند کتان هستند، اما همان طور که گفته شد توجه به هماهنگی بین رنگ رانر و فضای اطراف آن جزء اولویت های خرید هر نوع رانری محسوب می شود.

جدای از رنگ و طرح و نقش رانر باید توجه ویژه ای هم به کیفیت رانر داشته باشیم. از آنجایی که رومیزی بیشتر از هر وسیله دیگری در خانه در معرض لک شدن است، لک هایی که گاهی به سختی از بین می روند، بنابراین توجه به کیفیت رانر رومیزی بسیار حائز اهمیت است. معمولاً رانرهایی که از پارچه های کتان و لینن تهیه شده اند مقاومت بالاتری نسبت به شستشو دارند.

امروز انواع رانرهای چرمی نیز به بازار آماده است که می تواند یک انتخاب منحصر به فرد به حساب بیاید. برخی از این رانرهای چرمی تزییناتی از جنس مخمل نیز دارند. تمیز کردن این رانرها بسیار ساده بوده و با یک پارچه نم دار به راحتی تمیز می شوند. با توجه به اندازه میز مورد نظرتان می توانید از این نمونه رانرها نیز برای تزیین میز عسلی یا ناهارخوری استفاده نمایید.

نحوه شستن رانر رومیزی چگونه است؟

از آنجایی که معمولاً رانرها از پارچه هایی حساس اما زیبایی ساخته می شوند، رعایت مراحل شستشو تاثیر بالایی در ماندگاری آن ها دارد.

در مرحله اول بهتر است رانرها با دست شسته شوند، اما در صورتی که به استفاده از ماشین لباسشویی تأکید دارید، بهتر است نوع شستشو را روی پارچه های حساس بگذارید و شستشو با آب سرد را انتخاب کنید.برای اتو کردن هم زمانی که هنوز کمی مرطوب هستند آن ها را با دمای متوسط اتو کشی کنید.

منابع:

ساویس

ساعد نیوز

شیک و پیک

جهت مشاهده انواع طرح های رومیزی رانر و خرید اینترنتی این رومیزی ها می توانید به فروشگاه اینترنتی سیمین ساز مراجعه کنید

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی