اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010265639618004

با آموزش خوانندگی صحیح آشنا شوید

کد: 140010265639618004

https://bit.ly/3IeuLKW

، (اخبار رسمی): آموزش خوانندگی از جمله کارهایی است که در موسسات موسیقی انجام می شود اما به هر موسسه ای نمی توان اعتماد کرد و برای ثبت نام اقدام کرد چرا که خیلی از آموزشگاه ها سودجو هستند

با آموزش خوانندگی صحیح خواننده شوید
با آموزش خوانندگی صحیح آشنا شوید

خوانندگی عبارت است از تولید صدایی موسیقایی که با استفاده از ماهیچه های صوتی انسان تولید می شود و مهارتی فراتر از گفتار است زیرا آواز دارای تناژ و ریتم است. برای خواننده شدن باید اصول خوانندگی را یاد بگیریم و خوب اجرا کنیم. برای داشتن صدای خوب باید ریه خوبی داشته باشید، یعنی خوب نفس بکشید. برای داشتن ریه مناسب برای آواز خواندن باید از کشیدن سیگار و قلیان پرهیز کرد.


اصول و قواعد خوانندگی
برای شروع آموزش خوانندگی و آواز خواندن ابتدا باید نفس بکشید. این تنفس باید از طریق شکم انجام شود و هوا وارد ریه ها شود، در این حالت شکم به سمت جلو می رود، برای بازدم شکم وارد می شود و هوا به داخل ریه ها تخلیه می شود، زمانی که هوا خارج می شود تارهای صوتی می لرزند و صدا تولید می کنند.

 

 در هنگام آواز خواندن باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر نشسته اید باید شکمتان آزاد، گردنتان صاف و فک پایینتان آزاد باشد تا بتوانید به راحتی و به درستی کار آواز را انجام دهید.

 

صدای سینه، وسط و سر
اکثر مردم فکر می کنند که فقط یک صدا دارند، اما این اشتباه است که فکر کنیم هر فردی می تواند سه نوع صدا تولید کند که عبارتند از صدای سینه، صدای میانی و صدای سر. اگر هنگام آواز خواندن از ترکیب مناسبی از این صداها استفاده کنید، بدن شما مانند یک ساز موسیقی عمل می کند و عالی می خوانید.

 

آواز خواندن اولین قدم برای آواز خواندن است.
برای شروع آواز به پیانو نیاز دارید تا از آن برای نواختن یک نت و تولید صدایی مطابق و هماهنگ با آن نت استفاده کنید. اگر پیانو در دسترس نیست، می توانید برنامه شبیه ساز آن را دانلود کرده و با گوشی خود اجرا کنید.

 

زیر نظر معلم شروع به آواز خواندن کنید.
شروع به خوانندگی کار سخت و دشواری است و برای تبدیل شدن به یک خواننده خوب بهتر است از یک معلم در این زمینه کمک بگیرید تا راه را برای خواننده شدن هموار کنید.

 

مواظب صدایت باش
وقتی تصمیم می گیرید خواننده شوید باید همیشه مراقب صدای خود باشید زیرا مهمترین ابزار کار شماست. یکی از راه های مراقبت از صدای خود این است که قبل از خواندن آن را گرم کنید.

برای گرم کردن، ابتدا باید از محدوده متوسط ​​شروع به خواندن کنید، سپس از محدوده پایین، سپس دامنه بالا، سپس به محدوده متوسط ​​برگردید و هر محدوده صدای خود را به مدت 10 دقیقه ادامه دهید.

موارد دیگری که باید از صدای خود مراقبت کنید رژیم غذایی است. خوب آب بهترین نوشیدنی برای آواز خواندن است آب آناناس می تواند به بهبود گرفتگی صدا کمک کند، اما نمی تواند جایگزین آب شود.

 

دامنه و دامنه صدای خود را پیدا کنید
برای خواننده شدن باید بیشتر روی کیفیت صدایت کار کنی و درد و وسعت صدایت را پیدا کنی. برخی از آهنگ ها به صدا آسیب نمی زند، بنابراین خواندن آنها به صدا و حنجره آسیب می زند. برای دستیابی به صدای بالا، بهتر است از ترکیبی از صدای پایین و بالا استفاده کنید.

 

اعتماد به نفس داشته باش
تنها دلیل این محبوبیت اعتماد به نفس است که منجر به عملکرد بهتر و طرفداران بیشتر می شود.

 

از خود توقعات معقولی داشته باشید
بسته به میزان تمرینی که روزانه انجام می دهید، می توانید آواز خود را بهبود ببخشید، مثلاً اگر روزی 30 دقیقه تمرین کنید، بعد از 1 ماه تغییرات و پیشرفت خود را احساس می کنید و مشکلاتی که از خواندن نت های بیرون به وجود می آید. بعد از 3 تا 4 ماه برداشته می شود.

اگر کمتر از این زمان تمرین کنید و تمرینات را روزانه انجام ندهید، در این زمان ها نمی توانید پیشرفت کنید و حتی ممکن است سال ها طول بکشد.

 

آموزش مقدماتی کلاس های آواز
• خود
• تئوری موسیقی
• اصول اولیه موسیقی را بیاموزید.
• آموزش تنفس اولیه
• تکنیک های خاص آواز
• سبک های تخصصی را انتخاب کنید
• آشنایی با سبک های مختلف موسیقی
• تکنیک های هر سبک را آموزش دهید

 

نکات مهم هنگام آواز خواندن
1- قبل از شروع تمرین باید صدای خود را گرم کنید و پس از اتمام آن را خنک کنید.•

 

2- تمرینات مناسب را برای بهبود صدای خود انجام دهید.

3- بهترین رژیم غذایی شما آب است، اگر خیلی مریض هستید، آب آناناس می تواند به خفه شدن صدای شما کمک کند، اما نباید آب پرتقال و شیرینی مصرف کنید.

4-  اعتماد به نفس داشته باشید و به صدای خود ایمان داشته باشید

5- مراقب سلامت جسمانی خود باشید زیرا ورزش به شما کمک می کند بهتر نفس بکشید و بهتر بخوانید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی