اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010275641717540

خط تولید انسولین ایرانی راه اندازی می شود

کد: 140010275641717540

https://bit.ly/3rojrp0

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام شرکت دارویی ویتان فارمد در مراسم رونمایی از نمونه انسولین ایرانی تولید شده در داخل کشور با فناوری جهانی و تولید انبوه در آینده ای نزدیک خبرداد

گامی برای خودکفایی/ خط تولید انسولین ایرانی راه اندازی می شود
خط تولید انسولین ایرانی راه اندازی می شود

به گزارش سلامت آنلاین،هلدینگ دارویی ویتان فارمد با همکاری ویتان فارما آلمان در راستای عمل به وظیفه و مسئولیت تخصصی خود، اقدام به سرمایه گذاری 126 میلیون یورویی به جهت تولید داروی انسولین گلارژین نموده است تا برای اولین بار این محصول با انتقال دانش از آلمان در ایران تولید شود، با راه اندازی و ایجاد خطوط تولید این محصول، ایران به جمع 5 کشور تولید کننده انسولین آنالوگ خواهد پیوست و به دنبال این هدف صرفه جویی های اقتصادى و ارزی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی فراهم خواهد شد.


گفتنی است مراسم رونمایی از نمونه اولیه محصول انسولین گلارژین با برند گلاین،روز 23 دی ماه ،واقع در محل هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور اصحاب رسانه و مدعوین حاضر از جمله دبیر ستاد زیست فناوری ،مدیران ارشد سازمان غذا و دارو ، مدیران ارشد صندوق شکوفایی و نوآوری، مدیران سندیکای دارو و مدیرعامل شرکت ویتان فارما آلمان برگزار شد. حاضران در مراسم با نمونه اولیه و نحوه کارایی این محصول آشنا شدند .
با راه اندازی خط تولید انسولین ایرانی علاوه بر اینکه نیاز داخلى بر طرف می شود این امکان نیز به وجود می آید که در آینده ای نزدیک ایران به قطب صادرات انسولین در منطقه خاورمیانه و شمال قاره آفریقا شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تلویزیون آنلاین سلامت

تلویزیون آنلاین سلامت،رسانه فعال و تخصصی در حوزه سلامت،پزشکی و زیبایی که در فضای مجازی به نشر مطالب و اخبار موثق سلامت و آگاهی بخشی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان