اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011305714717540

گزارش تصویری از نمایشگاه دندانپزشکی خلیج فارس

کد: 140011305714717540

https://bit.ly/3BDz2Wy

، تهران , (اخبار رسمی): گزارشی تصویری از نمایشگاه دندانپزشکی خلیج فارس در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران مال

به گزارش سلامت آنلاین ، نمایشگاه دندانپزشکی خلیج‌فارس برای نخستین بار در کشور و در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال از ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز آغاز شد. در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای حوزه مواد و تجهیزات دندانپزشکی ایران از سوی شرکت‌های برتر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

امیرحسین فلکه مدیر مرکز همایش‌های خلیج‌فارس و مجری برگزاری در خصوص این نمایشگاه گفت: انجمن واردکنندگان تجهیزات دندانپزشکی با مجوز سازمان غذا و دارو و همراهی جامعه دندان‌پزشکی ایران اقدام به برگزاری نمایشگاه دندان‌پزشکی خلیج‌فارس کردند. بیش از ۷۰ شرکت دندان‌پزشکی در این نمایشگاه حضور یافتند و با استقبال تمامی شرکت‌های برتر و باسابقه این حوزه مواجه شد. این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ ادامه داشت.

مجری برگزاری در خصوص سایر برنامه‌ها توضیح داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، ایستگاه همایش اکسیدا ۲۰۲۲ با حضور سخنرانان ایرانی و خارجی در سالن E1 مرکز نمایشگاهی برگزار شد. همچنین کارگاه‌های آموزشی نیز از سوی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه در بخش B2B Hall این مجموعه برپا شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.

وی افزود: به دلیل شرایط ویژه کرونایی و کنترل بیماری بازدید از نمایشگاه منوط به ثبت‌نام در سامانه مربوطه و ثبت اطلاعات واکسیناسیون بازدیدکنندگان بود و به منظور حفظ سلامت بازدیدکنندگان تمامی پروتکل‌ها کاملا رعایت می‌شد. خوشبختانه فضای مرکز نمایشگاهی ایران‌مال هم به‌گونه‌ای است که با تهویه مناسب خطرات انتشار بیماری را به حداقل می‌رساند.

لینک تماشا: 

https://salamatonline.tv/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تلویزیون آنلاین سلامت

تلویزیون آنلاین سلامت،رسانه فعال و تخصصی در حوزه سلامت،پزشکی و زیبایی که در فضای مجازی به نشر مطالب و اخبار موثق سلامت و آگاهی بخشی می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان