اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295647217442

آشنایی با لکه‌گیری فرش

کد: 140010295647217442

https://bit.ly/3GS8geN

، تهران , (اخبار رسمی): در شهر تهران کارخانه های زیادی برای شستشوی فرش وجود دارند که نمی توان به همه آنها اعتماد کرد زیرا ممکن است تخصص کافی در زمینه فرش نداشته باشند و به فرش آسیب بزنند.

لکه فرش
آشنایی با لکه‌گیری فرش

فرش یکی از وسیله های پر مصرف ما ایرانی ها محسوب می شود به همین دلیل ممکن است در صورت سهل انگاری موادی بر روی آن ریخته شود، این ماده هر چیزی می تواند باشد مثلا افرادی که کار

لکه گیری فرش چیست؟

فرش یکی از وسیله های پر مصرف ما ایرانی ها محسوب می شود به همین دلیل ممکن است در صورت سهل انگاری موادی بر روی آن ریخته شود، این ماده هر چیزی می تواند باشد مثلا افرادی که کار ساختمانی می کنند همیشه روی فرش خانه ایشان ردی از این مواد ساختمانی مانند سیمان، قیر و .. است. یا خانه هایی که بچه کوچک دارند همیشه روی فرش شان لکه های غذا و چربی و انواع خوراکی ها دیده می شود، بسیاری از این لکه ها با شستشوی فرش نیز از بین نمی رود به همین دلیل قالیشویی ها ابتدا  لکه گیری فرش را انجام می دهند و سپس فرش را مانند فرش های بدون لکه میشویند، که البته شما نیز میتوانید در خانه لکه گیری فرش انجام دهید حتی اگر قصد شستشوی فرش را ندارید.

روش های پاک کردن لاک از روی فرش چیست؟

استفاده از لاک برای زیبایی ناخن ها یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها می باشد اما اگر خود فرد بخواهد به ناخن هایش لاک بزند کمی دشوار می شود و ممکن است لاک بر روی فرش بریزد، یا حتی خیلی از مواقع شاهد این بوده ایم که کودکان لاک را بر روی فرش میریزند. و این تازه اول ماجرا است و پس از آن اعمال روش ها و ترفند های مختلف برای پاک کردن لاک از رویِ فَرش شروع می شود و هر شخصی یک نظر می دهد.

پاک کردن لکه چای روی فرش

چای و قهوه از نوشیدنی های پر طرفدار هستند که با توجه به رقیق و مایع بودنشان ممکن است با یک سهل انگاری کوچک بر روی زمین، فرش، لباس و … بریزند و چون رنگ تیره ای دارند باعث ایجاد لک بر روی شیء مذکور می شود و دیگر نمی توان آن لک را پاک کرد مگر اینکه راهکارهای پاک کردن لکه چای و قهوه را بلد باشید که ما در این مقاله قصد داریم راهکارهای پاک کردن لکه چای روی فرش را به شما آموزش دهیم، با توجه به اینکه چای و قهوه ترکیبات شبیه به هم دارند می توانید از این راهکارها برای پاک کردن لکه قهوه روی فرش نیز استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه