اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011025653018052

تعمیرات پرینتر های لیزری HP در محل

کد: 140011025653018052

https://bit.ly/3IwKghL

، (اخبار رسمی): با اینکه این روزها بسیاری از اسناد و عکس‌ها روی حافظه‌های الکترونیکی یا در فضاهای ابری ذخیره می‌شوند اما خیلی از سازمان‌ها، همچنان نیازمند پرینتر در دفاتر اداری خود هستند.

تعمیرات پرینتر های لیزری HP در محل
تعمیرات پرینتر های لیزری HP در محل

با اینکه این روزها بسیاری از اسناد و عکس‌ها روی حافظه‌های الکترونیکی یا در فضاهای ابری ذخیره می‌شوند اما خیلی از سازمان‌ها، همچنان نیازمند پرینتر در دفاتر اداری خود هستند.
پرینترها حتی کاربردهای خانگی نیز دارند و امروزه، داشتن یک پرینتر در هر منزلی، ضروری به نظر می‌رسد.

مدل‌های بسیار متنوعی از پرینتر وجود دارد و چندین برند مطرح مثل HP، پرینترهای بسیار خوبی تولید می‌کنند. سورنا سیستم متخصص تعمیرات انواع پرینتر های خانگی و اداری اچ پی (HP)
ما با بیش از ۲۶ سال ارائه خدمات در حوزه ماشینهای اداری، چاپگر، فکس و کارتریج تلاش می کنیم بهترین خدمات با کیفیت و استاندارد را به مشتریان در اسرع وقت ارائه نماییم.

استفاده از لوازم جانبی و قطعات اصلی جزو اصول اساسی سورنا سیستم است تا همیشه مشتریان و کارفرمایان محترم با خیالی آسوده از ماشینهای اداری، چاپگرها و فکسها در امور جاری شرکت استفاده نمایند.

پیشگام در تعمیرات انواع پرینتر اچ پی و فروش کارتریج اورجینال و طرح اورجینال در محل شما
رضایت مشتریان ما بر اساس خدمات گسترده ما در تهران و سایر استانها نشان دهنده حسن اعتماد کارفرمایان و رعایت اصول اساسی ارائه خدمات توسط سورنا سیستم است. در کمترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب خدمات، تعمیرات دستگاه ها و فروش کارتریج را به انجام می رسانیم تا کوچکترین خللی در امور جاری شرکتها و سازمانها اتفاق نیفتد.

تهران ، خیابان استاد نجات اللهی
پائین تر از سمیه کوچه سلمان پاک پلاک ۱۰ واحد ۴

http://sorenasystem.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی