اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011035654110569

چرا پیج‎ها نیاز به داشتن فالوور دارند؟

از کجا فالوور صد درصد واقعی بخریم فالوور نیک یا دیجی فالوور؟

کد: 140011035654110569

https://bit.ly/3nSoLzQ

، آسارا , (اخبار رسمی): حتی اگر بهترین محصولات یا خدمات دنیا را داشته باشید، چنانکه نتوانید آن‎‌ها را به گوش و چشم جامعه‌ی هدف خود برسانید محکوم به شکست خواهید بود. به همین خاطر است که همیشه کسب و کارها از همان اول کار به دنبال افزایش دادن تعداد دنبال کننده‌های اینستاگرامی خود هستند

از کجا فالوور صد درصد واقعی بخریم فالوور نیک یا دیجی فالوور؟
دیجی فالوور

این روزها افراد به خوبی متوجه شده اند که اینستاگرام رسالت تبلیغ محصولاتشان را بر عهده خواهد گرفت و صدایشان را به گوش مخاطب خواهد رساند. خرید فالوور هم که یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور است. اما این فالوورها را از کجا خریداری کنیم؟ فالوور نیک یا دیجی فالوور؟ گزینه‌ی بهتر کدام است؟ با ما همراه باشید تا به یک نتیجه گیری عالی برسیم.

چرا پیج‎ها نیاز به داشتن فالوور دارند؟

ممکن است با خودتان این طور فکر کنید که تولید محتوای صرف می‌تواند به مرور زمان تعداد فالوورهای شما را افزایش دهد. اما واقعیت این است که اینطور نیست. به این موضوع فکر کنید که در ابتدای راه چه افرادی به شما اعتماد خواهند کرد؟ قطعا هنگامی که پیج خود را ایجاد کرده‌اید فالوورهای زیادی نخواهید داشت و وقتی افراد جدیدی به هر طریق وارد پیج شما می‎شوند بیشتر توجهشان به تعداد فالوورهای شما که عدد کوچکی است جلب خواهد شد و در نتیجه فرایند اعتماد کردنشان به شما، حتی اگر محتوای ویژه‌ای هم در آن منتشر کرده باشید بسیار سخت خواهد بود. اما اگر تعداد فالوورهای شما، لایک‌ها و کامنت‌هایتان به اندازه‌ی کافی باشد، این اتفاق ساده‌تر رخ می‌دهد. 

بهترین راه برای افزایش تعداد فالوورها کدام است؟

حقیقتا برای انجام هر کاری راه‌های زیادی وجود دارد. برای این که تعداد فالوورهای خود را هم افزایش دهید چند راه اصلی پیش روی شماست که دو تا از مهم‌ترین آن‌ها خرید فالوور و تبلیغات از طریق اینفلوئنسر هاست. اما هر کدام چگونه اتفاق می‌افتند؟ نکات مثبت و منفی هر کدام چیست؟

مزایا و معایب افزایش فالوور با استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری

از مزایای افزایش فالوور با استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری می‎‌توان به این موضوع اشاره کرد که شباهت زیادی با جذب فالوور به صورت ارگانیک دارد. در نتیجه میزان ریزش بسیار کم خواهد بود. 

اما از معایب این روش می‎توان به هزینه‌ی بالای آن اشاره کرد. اگر می‌خواهید تبلیغی که انجام می‎دهید فایده داشته باشد و منجر به افزایش تعداد فالوورهای شما شود نیاز است که این کار را از طریق اینفلوئنسرهای پرطرفدار انجام دهید که هزینه‎ی بسیاری هم در بر خواهد داشت. 

یکی دیگر از معایب این روش هم در این است که پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب که مخاطبین آن‌ها به نوعی مشابه با جامعه هدف شما باشند هم سخت است. 

مزایا و معایب افزایش فالوور با استفاده از خرید فالوور

از مزایای افزایش فالوور با استفاده از خرید آن می‎توان به سرعت بالای اضافه شدن این فالوورها اشاره کرد. شما از همان لحظه‎ای که فالوور را خریداری می‎کنید، فرایند اضافه شدن آن‌ها به پیج آغاز شده و طی چند ساعت الی چند روز به پایان خواهد رسید. این در حالی است که اگر بخواهید با استفاده از روش‌های ارگانیک فالوور جذب کنید حداقل 6 ماه درگیر خواهید بود. 

هزینه کم هم از دیگر مزایای افزایش فالوور با استفاده از خرید است. هزینه‎‌ای که شما حتی برای خرید 10 هزار فالوور می‎پردازید بسیار کمتر از تبلیغی است که یک بار تبلیغات نیاز خواهد داشت. 

از معایب خرید فالوور می‎‌توان به این نکته اشاره کرد که پیدا کردن وبسایت‎هایی که فالوور واقعی و باکیفیت به فروش برسانند کار سختی است. به همین خاطر در ادامه‌ی این مقاله بهترین سایت برای انجام این کار را به شما معرفی خواهیم کرد. 

معرفی دو سایت معروف برای خرید فالوور صد در صد واقعی

دو سایت فالوور نیک و دیجی فالوور از بهترین‎ها در زمینه‌ی خرید فالوور صد در صد واقعی هستند. هر دوی این سایت‎ها در یک مقایسه مفصل بین سایت‎های گوناگون انتخاب شده‌اند و قطعا دارای ویژگی‎های برتر بسیاری هستند. اما از این دو کدام یک بهتر است؟

معرفی سایت فالوور نیک

فالوور نیک یکی از سایت‎های نسبتا سابقه دار در زمینه‌ی خرید و فروش محصولات اینستاگرامی است که اقدام به فروش لایک، کامنت و ویو می‎کند. همچنین در این وبسایت مشاوره اینستاگرام هم انجام می‎شود. یکی از نکات مثبت این وبسایت پشتیبانی قوی آن است و شما می‎توانید با استفاده از تماس تلفنی یا ایمیل با مشاوران مجرب این وبسایت در ارتباط باشید. تنوع محصول زیادی در این سایت دیده نمیشود اما قیمت‎ها مناسب به نظر می‎رسند. همچنین کیفیت محصولات هم در حد قابل قبولی قرار گرفته است. 

معرفی سایت دیجی فالوور

دیجی فالوور از سری سایت‎های قدیمی در زمینه بازاریابی اینستاگرام است که محصولات متنوعی از جمله فالوورهایی در انواع مختلف ارائه می‎کند از جمله: 

  • تبلیغاتی 
  •  کمپینی

فالوور ایرانی درجه یک

که هر کدام ویژگی‎های خاص خود را دارند و شما بر اساس نیازمندی‎هایتان می‎توانید انتخاب کنید. همچنین محصولات دیگری مانند ویو، کامنت، لایک، پیج کامل و ... هم در این سایت دیده میشود. کیفیت بالا یکی از ویژگی‎های مهم این سایت است که توانسته آن را نسبت به فالوور نیک در مرتبه بالاتری قرار دهد. فالوورهای صد در صد واقعی سایت دیجی فالوور می‎توانند پلی به سوی موفقیت پیج اینستاگرامی شما باشند. 

قیمت محصولات موجود در سایت هم منصفانه و مطابق با کیفیت آن‌هاست. به این معنی که نه خیلی گران و نه خیلی ارزان است بلکه میانگین است. همچنین در دیجی فالوور با پشتیبانی خوبی از سوی کارشناسان مجرب مواجه خواهید شد که مشورت پیش از خرید و حل مشکلات پیش آمده بعد از خرید را بر عهده دارند. ضمانت بازگشت وجه این سایت هم نشان می‎دهد که در صورت نارضایتی از کیفیت محصولات ( که البته خیلی بعید است) می‎توانید مبلغ پرداختی خود را به صورت کامل پس بگیرید. 

سخن پایانی

در نهایت می‎توانیم این طور نتیجه بگیریم که با وجود تمام شایستگی‎هایی که در سایت فالوور نیک وجود دارد، دیجی فالوور گزینه‌ی بهتری برای یک خرید حرفه‌ای است. در نتیجه اگر دوست دارید که پیج اینستاگرام خود را گسترش داده و فالوورهای بیشتری کسب کنید بهتر است که آن‌ها را از سایت دیجی فالوور خریداری نمایید چرا که هم کیفیت بی نظیری دارد و هم محصولات خود را با قیمت مناسبی ارائه می‎کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]