اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207067504010569
در دسترس نیست

چگونه فالوور یوتیوب انجام دهیم ؟

چرا باید از دیجی فالوور برای کانال یوتیوب خود فالوور خریداری کنیم ?

کد: 140207067504010569

، آسارا , (اخبار رسمی): برای رسید به موفقیت در حرفه یوتیوبر بایستی کانال یوتیوب مربوطه ارتقاء یابد به عبارتی یک کانال یوتیوب دیده شده یک یوتیوبر موفق را تعریف می‏کند. برای نیل به این مقصود بایستی یوتیوبر تعداد فالوورها  و به تبع ان تعداد سابسکرایب‏های خود را نیز بالا ببرد.

چرا باید از دیجی فالوور برای کانال یوتیوب خود فالوور خریداری کنیم ?
چرا باید از دیجی فالوور برای کانال یوتیوب خود فالوور خریداری کنیم ?

چرا باید از دیجی فالوور برای کانال یوتیوب خود سابسکرایب خریداری کنیم

برای رسید به موفقیت در حرفه یوتیوبر بایستی کانال یوتیوب مربوطه ارتقاء یابد به عبارتی یک کانال یوتیوب دیده شده یک یوتیوبر موفق را تعریف می‏کند. برای نیل به این مقصود بایستی یوتیوبر تعداد فالوورها  و به تبع ان تعداد سابسکرایب‏های خود را نیز بالا ببرد. البته این کار مستلزم یک سری قوانین یوتیوبی است که بایستی توسط یوتیوبر کاملا رعایت شوند. اینکه به چه طرقی قادریم بازدید ویوهای خود را افزایش دهیم تا به درآمد قابل قبول برسیم را برایتان ذکر خواهیم کرد.

در یوتیب فالوور با انجام سابسکرایب تعریف میشود یعنی شخصی در یوتیوب شما را فالو کرده که شما را سابسکرایب کرده باشد.

    • شما به عنوان یک یوتیوبر یا صاحب کانال بایستی قادر باشید که طی 1 سال از انتشار ویدیوهای مد نظر خود به 4000 ساعت بازدید  برسید و این بازدید ها از سوی افراد واقعی صورت گرفته باشد.
    • شما اقلا نیازمند 1000 نفر فالوور سابسکرایب کننده در کانال خود هستید. یعنی تعداد سابسکرایب کانال شما به 1000 نفر برسد.
    • یوتیوب در مقابل تبلیغاتی که در کانال شما طی زمانبندی خاصی انتشار می‏دهد مبلغی را به صاحب کانال یا یوتیوبر پرداخت میکند.

لذا اگر این بازدیدها از سوی کاربران به حد نصاب مورد نظر یوتیوب برسد یوتیوب مبلغی با انتشار دهنده ویدئو واریز میکند. طبیعتا اگر تعداد بازدیدها بیشتر باشد درآمد یوتیوبر نیز بالاتر خواهد رفت.

حال راههای متعددی وجود دارد که بتوان این بازدید از ویدیوهای منتشر شده را بالا برد. یکی از این راهکارها خرید سابسکرایب یوتیوب است که در ازای پرداخت مبلغی بتوان تعداد دلخواه و مورد نیاز سابسکرایب را به کانال مربوطه اضافه کنیم.

لذا می توان نتیجه گرفت که صاحبان کانالهای یوتیوب یا یوتیوبرها در رقابت هستند تا ویدیو هایشان بیشتر بازدید بخورد و به درامد دلاری بیشتری برسند اینجاست که اهمیت خرید سابسکرایب بیشتر قابل درک است ک هرچه سریعتر یک یوتیوبر به 1000 سابسکرایب برسد سریعتر به درآمد خواهد رسید.

تعداد بازدیدهای سایت نیز به اندازه تعداد سابسکرایب های انجام شده از سوی فالوورها اهمیت دارد چرا اعتبار کانال را بالا می‏برد. اگر تعداد فالوورهای سابسکرایب کننده بیشتر از 1000 نفر باشند یوتیوب اجازه برگزاری جلسات لایو را می‏دهد. لذا شانس  وایرال شدن ویدیوها نیز به همین نسبت بالا می‏رود.

یوتیوبر بایستی پاسخگوی سوالات کاربران در بخش کامنت‏ها نیزباشد تا این القاء به بازدید کننده صورت گیرد که نظرش برای یوتیوبر دارای اهمیت است و با این کار یوتیوبر بتواند بازدید کننده‏ها را برای خود حفظ کند.

نحوه خرید سابسکرایب:
 یوتیوبرهای عزیز روش خرید سابسکرایب بسیار ساده است که با انجام آن  به افزایش درامد دلاری دست خواهید یافت. برای این منظور به سایت دیجی فالوور مراجعه فرموده و بسته های متنوع را متناسب با نیاز خود مقایسه و بررسی کنید. معمولا برای بسته های خریداری شده شما ضمانتی نیز از سوی دیجی فالوور برای رضایتمندی شما ارائه می‏گردد. بدین شکل است که حداکثر طی 12 ساعت آینده بعد از ثبت سفارش، بسته مورد نظر روی کانال شما اعمال می‏شود.  بهتر است کانال شما عمومی باشد تا اعضاء به راحتی به کانال شما اضافه گردند .
توجه کنید که از سایت های معتبری چون دیجی فالوور خرید کنید چرا که خرید اعضای فیک مغایر یا قوانین یوتیوب بوده و کانال یوتیوب شما را ارتقاء نمی‏دهد و بازدید کانال شما را به شدت کاهش خواهد داد.

بعد از خرید از دیجی فالوور اگر اعضاء به کانال شما اضافه نشد سریعا با پشتیبانی سایت دیجی فالوور ارتباط برقرار کرده تا مشکل حل گردد. که البته این مورد بیشتر به دلیل پرداخت‏های ناموفق بانکی از سوی کاربران اتفاق افتاده است.

دیجی فالوور در زمینه فروش سایسکرایب‌های واقعی بسته‏های متنوعی را به کاربران ارائه میدهد پس با اطمینان خاطر می‏توانید بسته مد نظر خود را سفارش دهید.

برای فرایند خرید کافی است از لینک https://www.digi-follower.com/buy-youtube-subscription/  وارد سایت دیجی فالوور قسمت خرید سابسکرایب‏های یوتیوب شوید منوی محصولات را مطالعه کرده و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. این بسته‏ها متناسب با تعداد سابسکرایب‏هایی که میخواهید به کانال یوتیوب خود اضافه کنید متفاوت هستند. بعد بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کرده تا به صفحه‏ دیگر هدایت شوید

در این صفحه کادری که به اسم لینک نام گذاری شده را مشاهده خواهید کرد. لینک کانال یوتیوب خود را در کادر مربوطه  وارد کرده و در کادر پایین تر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه تمامی موارد را با دقت پر کردید مبلغ مورد نظر را از طریق کارتهای عضو شتاب بانکی به صورت آنلاین واریز کنید تا بسته مورد نظر برای شما فعال گردد.

در صورتی که به بسته خاصی با تعداد فالوورهای بیشتری علاقه مند بودید که در لیست بسته های ارائه شده توسط دیجی فالوور نبود می‏توانید با پشتیبانی مربوطه ارتباط برقرار کرده و توضیحات لازم از ویژگی های بسته مورد نیاز خود در اختیار پشتیبان مربوطه قرار دهید.

سابسکرایب‏های خریداری شده دارای الزامات موقعیت جغرافیایی نیستند بدین معنی که برای یوتیوب فرقی ندارد که آیا سابسکرایب کننده ایرانی است یا نه و نیز بایستی توجه کرد که داشتن محتوای یونیک غیر تکراری که با کلمات کلیدی صحیح تهیه شده‏اند نیز برای ارتقاء کانال و بازدید سایت به اندازه تعداد سابسکرایب‏ها مهم هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]