اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186911210569
در دسترس نیست

لایک و کامنت یعنی چه؟

کد: 140110186911210569

، آسارا , (اخبار رسمی): وقتی پست های شما لایک زیادی از جانب فالوورهایتان دریافت می کند، به این معنی است که آن ها پست های پیج تان را دوست دارند و پیج شما نزد آن ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل اکثر کاربران اینستاگرام وقتی از یک پیج جدید بازدید می کنند.

لایک و کامنت یعنی چه/
لایک و کامنت یعنی چه؟

قابلیت لایک کردن پست های اینستاگرام، یکی از آپشن های جذاب و کاربردی اینستاگرام است. که از این طریق شما میتوانید بازدید های خود را افزایش دهید.

قابلیت لایک کردن پست های اینستاگرام، یکی از آپشن های جذاب و کاربردی این پلتفرم است.  وقتی پست های شما لایک زیادی از جانب فالوورهایتان دریافت می کند، به این معنی است که آن ها پست های پیج تان را دوست دارند و پیج شما نزد آن ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل اکثر کاربران اینستاگرام وقتی از یک پیج جدید بازدید می کنند، پس از بررسی تعداد فالوورها به تعداد لایک  و کامنت هایی که در زیر پست ها گذاشته شده توجه می کنند.

در صورتی که لایک ها به حد نصاب و توازن با فالوور های پیج نباشید میتوانید بر اعتماد کاربران تاثیر گذاشته و موجب بی اعتمادی شود پس میتوانید با خرید لایک ارزان بر پست های خود آنها را به تعداد مورد نظر برسانید و بر کیفیت پیج خود بیفزاید.

یکی از مهم ترین دغدغه های ادمین پیج اینستاگرام جلب اعتماد فالوورهایش است؛ زیرا تنها با به دست آوردن اعتماد افراد، می توان آن ها را به خرید محصول یا استفاده از خدمات یک پیج ترغیب کرد. اگر به هر دلیلی فالوورهایتان اعتمادشان را نسبت به صفحه شما از دست بدهند، خیلی سریع پیج شما را آنفالو و آن را ترک می کنند؛ اینجاست که شما با با ریزش ناگهانی فالوور مواجه می شوید.

از طرف دیگر وقتی اینستاگرام متوجه می شود، که پست شما لایک زیادی از جانب مخاطبان تان گرفته است، آن را محبوب تشخیص داده و به صفحه اکسپلور ارسال می کند. در همین راستا تعداد زیادی از افراد پست شما را در اکسپلورر می بینند و اگر محتوای شما خوب و با کیفیت باشد، قطعاً پیج شما را فالو کرده و در نهایت مشتری شما می شوند.

عملکرد الگوریتم اینستاگرام در رابطه با قابلیت لایک چگونه می باشد؟ 

وقتی شما پستی را در فید اینستاگرام تان به اشتراک می گذارید، آن پست در همان لحظه به تمامی  فالوورهای پیج تان نمایش داده نمی شود؛ در دقایق ابتدایی انتشار پست، براساس الگوریتم اینستاگرام، محتوای شما فقط  در فید اینستاگرام ده درصد از فالوورهایتان ظاهر می شود. حال اگر این تعداد از فالوورها در چند ساعت اول ارسال پست، با  محتوا تعامل داشته باشند، در این صورت الگوریتم محتوای شما را در فید اکثر فالوورهایتان ظاهر می کند. یعنی دریافت بازخورد مثبت و ایمپرشن خوب در ساعات اولیه موجب می شود مخاطبان بیشتری پست شما را ببینند. 

توجه کنید تعامل مثبت فالوورهای شما با یک پست می تواند احتمال دیده شدن آن در اکسپلورر را افزایش دهد. به همین دلیل است که لایک کردن یا کامنت گذاری فالوورهای پیج بسیار مهم است. در واقع لایک کردن یک پست، این سیگنال را به اینستاگرام ارسال می کند، که فالوورها از دیدن آن پست خوششان آمده است. بنابراین اگر افراد بیشتری بتوانند آن پست را ببینند، احتمالاً الگوریتم پست مربوطه را وارد اکسپلورر کند؛ لایک کردن فرصت دیده شدن را برای صفحات اینستاگرام فراهم می کند.

همچنین اگر شما پست های فالوورهایتان را لایک نکنید، بعد از مدتی الگوریتم پست های آن ها را برای شما نشان نخواهد داد؛ زیرا الگوریتم بر اساس فعالیت های شما در پیج، محتواهای مورد علاقه تان را در فید اینستاگرام تان ظاهر می کند.

برای خواندن ادامه این مطلب به سایت دیجی فالوور مقاله لایک و کامنت یعنی چه مراجعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها