اطلاعات تماس
  • 021451*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011065660718056

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل در تهران کجاست

کد: 140011065660718056

https://bit.ly/3KGZi6m

، تهران , (اخبار رسمی): در نمایندگی اپل پشتیبانی فنی، خدمات سخت افزاری اپل و پشتیبانی نرم افزار  توسط کارشناسان قابل اعتماد این مرکز انجام می شود که فقط از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند. 

با توجه به گستردگی و محبوب بودن محصولات اپل وجود نمایندگی اپل در کشورها و شهرهای مختلف ضروری می باشد .در صورت وجود مشکل در دستگاه خود درخواست تعمیر برای iPhone، iPad، Mac و موارد دیگر را با فرم موجود در سایت نمایندگی اپل و یا تماس با کارشناسان آن شروع کنید. در نمایندگی اپل پشتیبانی فنی، خدمات سخت افزاری اپل و پشتیبانی نرم افزار  توسط کارشناسان قابل اعتماد این مرکز انجام می شود که فقط از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند. تکنسین های تمام مراکز تعمیرات اپل آموزش اپل را دریافت می کنند و آنها خدمات را با کیفیت بالا و با قطعات اصلی اپل به شما عزیزان ارائه می دهند.

نمایندگی گوشی آیفون اپل در نزدیکی شما

شرکت Apple به خدمات تعمیر آیفون‌ در مراکز خدمات و نمایندگی رسمی اپل نزدیک شما اطمینان دارد. برای تعویض صفحه نمایش آیفون، تعویض باتری، تعویض بلندگو، تعمیر دکمه تنظیم صدا و موارد دیگر، می توانید آن را از نزدیکترین مرکز خدمات اپل خود دریافت کنید. علاوه بر خدمات، در نمایندگی اپل گارانتی خدمات نیز دریافت می کنید.

مرکز خدمات تعمیر لپ تاپ اپل در نزدیکی شما

اپل به خدمات تعمیر مک بوک در مراکز خدمات تعمیر و نمایندگی اپل در نزدیکی شما اعتماد دارد. خالی بودن صفحه نمایش، آسیب دیدن بدنه لپ تاپ، خرابی نرم افزار، خطای صفحه لمسی و داغ شدن بیش از حد از مشکلاتی است که کاربران مک بوک با آن مواجه هستند. 

شماره تماس نمایندگی اپل

در صورت نیاز به کمک در مورد آیفون یا تعمیر آل این وان اپل سایر محصولات اپل می توانید با  45102 021ما تماس بگیرید تا تکنسین های اپل کمپلکس مشاوره تعمیرات و خرید را در اختیار شما قرار دهند. مشتریانی که به دنبال بازدید از نمایندگی مجاز اپل هستند و مایل به ثبت درخواست خود به صورت حضوری هستند ، می توانند آدرس، مکان نقشه گوگل، شماره خدمات مشتری، سرویس ایمیل را در آدرس اینترنتی اپل کمپلکس جست و جو و یا با شماره 45102 021 تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس توتال

ایسوس توتال ، نمایندگی ایسوس در تهران بوده و ارائه دهنده خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسوس ، تعمیر سرور ، مادربرد ف کارت گرافیک ، تبلت و ... می باشد

اطلاعات تماس
  • 021451*****
[نمایش اطلاعات]