اطلاعات تماس
  • 021451*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012035724218056

آشنایی با خدمات تعمیر موبایل ایسوس

کد: 140012035724218056

https://bit.ly/3H7iXtj

، تهران , (اخبار رسمی): اگر باتری ایسوس شما تعمیر شد، نگران نباشید. ما تمامی مدل های باتری ایسوس مانند باتری ایسوس زنفون مکس پرو، باتری زنفون ایسوس، باتری پدفون ایسوس، باتری زنفون لایت ایسوس را ارائه می دهیم

تعویض صفحه نمایش موبایل ایسوس

اگر صفحه موبایل ایسوس شما سوسو می زند یا لکه می کند، به این معنی است که باید صفحه نمایش خود را تعویض کنید. ما قابلیت های بسیار خوبی برای تعمیر مادربرد سخت افزاری داریم که شامل رفع مشکلات پیچیده مربوط به برد می شود. ما از صفحه نمایش اصلی استفاده می کنیم تا تلفن همراه شما برای مدت طولانی بدون هیچ مشکل یا مشکلی به راحتی کار کند.

تعویض باتری موبایل ایسوس

اگر باتری ایسوس شما تعمیر شد، نگران نباشید. ما تمامی مدل های باتری ایسوس مانند باتری ایسوس زنفون مکس پرو، باتری زنفون ایسوس، باتری پدفون ایسوس، باتری زنفون لایت ایسوس را ارائه می دهیم. فقط باید حدود 30 دقیقه صبر کنید تا جایگزین شود.

تعویض برد موبایل ایسوس

ما خدمات تعمیر موبایل ایسوس سریع و مطمئن را به تمامی مدل های سرویس مادربرد موبایل ایسوس در درب منزل شما ارائه می دهیم. ما درک می کنیم که شما می خواهید گوشی خود را در کمترین زمان ممکن تعمیر کنید. ما متعهد هستیم که به مشتریان خود یک چرخش سریع ارائه دهیم، بنابراین شما می توانید دستگاه خود را با رضایت کامل پس بگیرید.

مشکلات نرم افزار موبایل ایسوس

آیا باید مشکل نرم افزار Asus Mobile خود را برطرف کنید؟ تکنسین متخصص تعمیر موبایل ایسوس ما مشکل را حل خواهد کرد. ما تمام آخرین نرم افزارها را در تلفن همراه بدون تأثیر هیچ ویروسی به روز می کنیم. مهندسان خدمات مجرب ما به خوبی می دانند که چگونه مشکلات نرم افزاری را حل کنند و می توانند مشکلات اساسی در انواع موبایل های ایسوس را برطرف کنند.

مشکلات دوربین موبایل ایسوس

اگر دوربین موبایل ایسوس شما کار نمی کند، در حالی که برخی از مشکلات دوربین ناشی از آسیب آشکار است که نیاز به تعمیر دارد، در موارد دیگر دوربین فقط از کار می افتد و مشخص نیست که مشکل چیست. اگر چنین است، ممکن است بخواهید چند تکنیک را امتحان کنید تا ببینید آیا می توانید مشکل را حل کنید یا خیر

آسیب آب موبایل ایسوس

اگر گوشی ایسوس شما روی آب افتاد، بیایید گوشی خود را بیاوریم. تکنسین های متعهد ما تمام تلاش خود را برای رد کردن موبایل یا سایر دستگاه های آسیب دیده در اثر آب انجام خواهند داد. با این حال، اگر آسیب دیگر قابل ترمیم نباشد، فناوری ما برای بازیابی تمام اطلاعات گوشی شما و انتقال آن به دستگاه جدید. ما قطعات یدکی 100٪ اصلی را با هزینه مناسب ارائه می دهیم.

تعمیر اسپیکر و میکروفن موبایل ایسوس

صدای ترق دائمی از بلندگوی گوش. اگر در سال های اخیر موبایل ایسوس داشته باشید، با هر مشکلی مواجه خواهید شد، وقتی دکمه اسپیکر را در حین مکالمه فشار دهید، موبایل به اسپیکر تغییر نمی کند، اما صدای فرد طرف مقابل را نمی شنوید. برای تعویض یا تعمیر اسپیکر موبایل خود دریغ نکنید و موبایل خود را در اختیار ما قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس توتال

ایسوس توتال ، نمایندگی ایسوس در تهران بوده و ارائه دهنده خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسوس ، تعمیر سرور ، مادربرد ف کارت گرافیک ، تبلت و ... می باشد

اطلاعات تماس
  • 021451*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار