اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011065660818077

اقامت در گرجستان

کد: 140011065660818077

https://bit.ly/3tZKMkd

، (اخبار رسمی): اقامت آسان در گرجستان را با گروه مهاجرتی کارن تجربه کنید

اقامت در گرجستان اخیرا مورد توجه و استقبال کشورها قرار گرفته است. اقتصاد گرجستان بزرگ و سازنده است. همچنین در مقایسه با سایر نقاط، هزینه زندگی در گرجستان بسیار مناسب است. این از عواملیست که می تواند انگیزه اقامت و سرمایه گذاری در گرجستان را برای هر کسی به وجود آورد. از طرفی شهرهای پر رونق و شهرهای جذاب، حومه شهر زیبا که مناظر کوهستانی را با سواحل شنی سفید به هم متصل می کند، به علاوه ی آب و هوای معتدل که هر چهار فصل را ارائه می دهد، گرجستان را به یکی از بهترین مکان ها برای زندگی تبدیل کرده است. در سراسر این ایالت، سرگرمی‌هایی در سطح جهانی، ورزش‌های حرفه‌ای و تفریحی، و رستوران‌هایی را خواهید دید که غذاهایی را از سراسر جهان ارائه می‌کنند. بیایید تجربه کنید و از زندگی و اقامت در گرجستان لذت ببرید.

گرجستان به عنوان کشوری مدرن و به سرعت در حال رشد با تاریخ و سنت های غنی، طبیعت زیبا، غذاهای عالی، مالیات کم، نرخ جرم و جنایت پایین و هزینه کم زندگی است. مجوز اقامت در گرجستان، ویزا، و وضعیت اقامت مالیاتی را به سرمایه گذاران، صاحبان املاک، کارآفرینان، مترجمان آزاد، کارگران و اعضای خانواده آنها با مسیری برای شهروندی ارائه می دهد.

چند شگفتی طبیعی در گرجستان

یکی از بهترین مزایای اقامت در گرجستان این است که مناظر زیبایی در آنجا وجود دارد. از کوه ها یا سواحل گرفته تا آبشارها و دریاچه ها، همه و همه در را در خود نهفته است. از جزیره تایبی گرفته تا سواحل متعدد کنار دریاچه،زیبایی بی نظیری در اینجا وجود دارد، که حتی نمی‌توانیم همه آنها را نام ببریم. مجموعه این عوامل در کنار هم اقامت در گرجستان را برای همگان جذاب کرده است.

عواملی که سبب انگیزه افراد برای اقامت در گرجستان می شود

یکی بهترین مکان ها برای زندگی اقامت در گرجستان است، همانطور که ۱۰۰۰۰۰ ساکن جدید که هر ساله به قصد اقامت به گرجستان نقل مکان می کنند، گواه این امر است. شهرهای بزرگ در سایر ایالت ها بیش از حد ارزش گذاری شده و بیش از حد قیمت گذاری شده اند! مردم فرهنگ آرام، غذای خوب و هوای پاک ما را دوست دارند. می توانید در یک پارک قدم بزنید یا یک شهر تاریخی جورجیا را تجربه کنید. این مکان عالی برای دانشجویان جوان برای ساختن زندگی، زوج‌های جوان برای تجربه سفرهای عاشقانه و خانواده‌ها برای بزرگ کردن فرزندانشان است.

بر اساس گزارش های به عمل آمده، در امن ترین شهرهای گرجستان، امنیت زیادی برقرار است. اگر می خواهید خانواده خود را در حومه امن بزرگ کنید، اقامت در گرجستان ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. رویای مالکیت خانه برای بسیاری از مردم شهرهای بزرگ مانند لس آنجلس و نیویورک امکان پذیر نیست. یکی از بهترین چیزها در مورد گرجستان این است که پس انداز کردن برای خانه در اینجا بسیار واقعی تر است. ما مسکن مقرون به صرفه داریم و شما نسبت به بسیاری از مناطق کشور پول بیشتری دریافت می کنید

از آنجا که گرجستان طبیعت و زمین های کشاورزی بسیار زیادی دارد، ما همه جا محصولات تازه داریم. شما با اقامت در گرجستان می توانید صدها بازار کشاورز را در سراسر گرجستان پیدا کنید که مواد غذایی ارزان و ارگانیک ارائه می کنند. ما عاشق خوردن هلو و بادام زمینی آب پز خود در تابستان هستیم، این یکی از بهترین چیزهای اقامت در گرجستان است.

۱-  نرخ پایین بیکاری در گرجستان

پایین بودن نرخ بیکاری از دیگر مزایای اقامت در گرجستان است. کارگران نگران یافتن شغل خوب نیستند. چون بیکاری کم است. و شغل فراوان است. نکته قابل توجه این است که نرخ بیکاری در این ایالت پایین است. خیلی پایین تر از میانگین کشوری. و گرجستان نیز فرصت های زیادی برای کار پاره وقت دارد. به خصوص با توجه به اینکه گردشگری بخش بزرگی از اقتصاد این ایالت است.

۲- سفر و فعالیت های نامحدود با اقامت در گرجستان

مجوز اقامت در گرجستان به شما حق اقامت نامحدود در این کشور و حق شرکت در هر گونه فعالیت قانونی مانند تجارت، کار، تحصیل یا بازنشستگی بدون مجوز کار یا مدارک اضافی را می دهد. ساکنان گرجستان اجباری به خدمت سربازی ندارند.

۳- زندگی با هزینه کم با اقامت در گرجستان

هزینه زندگی و اقامت در گرجستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است.

۴- فرصت های سرمایه گذاری با اقامت در گرجستان

راه های زیادی برای سرمایه گذاری در گرجستان وجود دارد، به عنوان مثال در گردشگری، کشاورزی، تولید، املاک و مستغلات یا برون سپاری. دولت مشوق ها و کمک های مالی زیادی ارائه می دهد، مالیات های خاصی را کاهش داده یا از بین برده است، بنابراین سخاوتمندانه هزینه های انجام تجارت را کاهش داده است.

۵- مجوز شهروندی با اقامت در گرجستان

اقامت در گرجستان به شما و خانواده تان مسیری برای شهروندی می دهد. پاسپورت گرجستان در رتبه 48 جهان (از سال 2021) قرار دارد و امکان سفر بدون ویزا به 116 کشور و منطقه از جمله کشورهای اتحادیه اروپا (شنگن)، اکثر کشورهای CIS، ایران و ترکیه را می دهد.

۶- داشتن آزادی با اقامت در گرجستان

داشتن مجوز اقامت در  گرجستان به شما آزادی می دهد و می تواند به عنوان یک “بیمه نامه” ارزشمند عمل کند. گرجستان به طور کلی یک کشور فوق العاده امن با یکی از پایین ترین نرخ جرم و جنایت در جهان در نظر گرفته می شود. اگر وضعیت اقتصادی یا سیاسی در کشور شما بدتر شود، می توانید از مجوز اقامت خود برای مهاجرت به گرجستان با خانواده خود استفاده کنید. داشتن مجوز اقامت در گرجستان می تواند به شما کمک کند تا از مشکلات ناشی از سیاست خارجی و مقررات داخلی کشور خود جلوگیری کنید (به عنوان مثال، مشکلات بانکی یا افزایش بار مالیاتی).

۷- گسترش مزایای مهاجرت به اعضای خانواده

گرجستان “اجازه اقامت برای الحاق خانواده” را به اعضای خانواده، از جمله همسر، پسران و دختران، والدین، افراد زیر سن قانونی، حمایت شده یا ناتوان که تحت قیمومیت (حضانت) یا کاملاً وابسته به دارنده مجوز اقامت هستند، اعطا می کند.

۸- خدمات کنسولی و ویزا

اگر می خواهید به کشورهای اروپایی یا کشورهای دیگر سفر کنید، داشتن مجوز اقامت در گرجستان ممکن است به شما اجازه دهد تا برای ویزا در سفارت گرجستان اقدام کنید.

۹- فرآیند سریع، آسان و ارزان

روند اخذ اقامت در گرجستان معمولا کمتر از یک ماه طول می کشد. پس از تایید درخواست شما می توانید در عرض چند روز اجازه اقامت در گرجستان را دریافت کنید. نیازی به ارائه گواهی پلیس، مدرک نشانی، اظهارنامه مالیاتی و غیره نیست.

۱۰- بدون مالیات بر درآمد خارجی

مالیات گرجستان برای افراد بر اساس قلمرو است و درآمد منشأ خارجی در گرجستان مشمول مالیات نیست، حتی اگر شما مقیم مالیاتی این کشور شوید. گواهی اقامت مالیاتی ممکن است برای افرادی که بیش از ۱۸۳ روز در سال را در گرجستان سپری می کنند یا در موارد خاص برای افراد دارای ارزش خالص بالا در دسترس باشد. دریافت مجوز اقامت در گرجستان و ایجاد روابط قوی تر با گرجستان می تواند به شما کمک کند تا شرایط غیر مقیم در کشور خود یا سایر کشورها را داشته باشید و از مزایای مالیاتی موجود برای افراد غیر مقیم استفاده کنید.

۱۱- دعوت از خارجیان دیگر

هنگامی که اقامت در گرجستان را دریافت کردید و مقیم آنجا شدید، می توانید برای سایر خارجی ها دعوت نامه ارسال کنید تا از درخواست های ویزا پشتیبانی کنند.

۱۲- کمک های دولتی

ساکنان گرجستان از حقوق و آزادی های قانون اساسی، از جمله حقوق کار، مراقبت های بهداشتی، امنیت اجتماعی، آموزش، حقوق مالکیت و حریم خصوصی، آزادی بیان، وجدان، مذهب و عقیده برخوردارند. گرجستان تعدادی برنامه اجتماعی برای شهروندان خود دارد، از جمله آموزش و درمان پزشکی با بودجه دولت، مزایای رفاهی برای سالمندان، معلولان و سایر طبقات افراد آسیب پذیر اجتماعی.

مزایا و معایب اقامت در گرجستان

جورجیا که به ایالت هلو معروف است، یک ایالت جنوبی خیره کننده با ویژگی های منحصر به فرد است. دارای محله های دوستانه، غذاهای عالی، فرهنگ ورزشی مشهور، آب و هوای عالی، کوه های باشکوه و فضاهای سبز بسیاری است. مانند سایر ایالت ها، اقامت در گرجستان نیز نکات منفی مربوط خود را دارد. ترافیک وحشتناک و مراقبت های بهداشتی بی کیفیت وجود دارد.

اگر قصد اقامت به گرجستان را دارید، باید محاسن و معایب آن را بسنجید. در اینجا چند مورد از مزایا و معایب اقامت در گرجستان آورده شده است.

  • زمستان های معتدل و کوتاه

در این حالت از زمستان لذت خواهید برد. فقط باید نگران بادهای آهسته باشید. روزهای برفی نادر است، به این معنی که شما نیازی به پارو کردن برف ندارید. حتی در روزهای سردتر، ساکنان به ندرت کت زمستانی، ژاکت های سنگین و دستکش می پوشند. هر گونه بارش برف منجر به لغو مدرسه می شود. اگر زمستان‌های گرم‌تری را ترجیح می‌دهید، باید زندگی در امپراتوری جنوب را در نظر بگیرید.

  • مدارس شگفت انگیز با اقامت در گرجستان

گرجستان دارای کالج ها، دانشگاه ها و مدارس عالی است. دانشگاه‌های تحقیقاتی معتبر، مدارس هنرهای لیبرال، کالج‌ها و دانشگاه‌های تاریخی سیاه‌پوست، در میان سایر مدارس دولتی و خصوصی را خواهید دید. برخی از کالج های معروف عبارتند از: موسسه فناوری جورجیا، اموری و دانشگاه ایالتی جورجیا. بهترین مناطق مدرسه Buford و Decatur هستند. سیستم آموزشی بسیار خوب سبب افزایش انگیزه افراد برای مهاجرت و اقامت در گرجستان شده است. علاوه بر آموزش، دانش آموزان در گرجستان عاشق بازی فوتبال هستند. تیم هایی مانند جورجیا بولداگ در این ایالت طرفداران زیادی دارند.

  • تعطیلات خانوادگی

اگر اهل خانواده هستید، گرجستان را دوست خواهید داشت. مقاصد و فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید با فرزندان خود از آنها لذت ببرید. پارک‌های موضوعی و باغ‌وحش‌ها بیشتر سرگرمی را فراهم می‌کنند. می‌توانید منتظر سرسره‌های آبی، ترن هوایی، دیدار با حیوانات و سایر فعالیت‌های خانوادگی دوستانه در فضای باز باشید. افراد با اقامت در گرجستان می توانند تعطیلات خانوادگی بسیار دلپذیری را سپری کنند.

  • هزینه نسبتا پایین زندگی

اگر به دنبال ایالت ارزان تری برای زندگی هستید، اقامت در گرجستان را به شما توصیه می کنیم. GA ششمین ایالت مقرون به صرفه در ایالات متحده است. این بدان معناست که هزینه کلی مسکن، آب و برق، حمل و نقل، مواد غذایی، کالاها و خدمات کمتر از اکثر ایالت ها است. البته هزینه زندگی در برخی مناطق بالاست. اگر در آتلانتا زندگی می کنید در مقایسه با حومه یا مناطق روستایی بیشتر هزینه خواهید کرد. پیدا کردن مکان مورد نظر خود در مناظر متنوع گرجستان کار سختی نیست. گرجستان با داشتن هزینه زندگی پایین تر از میانگین ملی، زندگی و کار را آسان تر می کند.

  • اقتصاد قوی

اگر به فکر اقامت در گرجستان هستید، این را بدانید که اقتصاد در ایالت هلو قوی است. در حال حاضر گرجستان از نظر عملکرد اقتصادی رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. شهرهای بزرگتر این ایالت، آتلانتا و ساوانا، مراکز تجاری هستند. که فرصت های شغلی را برای میلیون ها نفر فراهم می کنند. کشاورزی نیز در دشت ساحلی رشد می کند. گرجستان در تولید بادام زمینی، پیاز بهاره، اسپند و زغال اخته پیشرو است.

  • جاذبه های تاریخی

اگر می خواهید تاریخ آمریکا را دوباره زنده کنید، باید به گرجستان بروید. این ایالت جنوبی شاهد وقایع تاریخی حماسی بوده است. حوادث افسانه ای مانند راش طلا، جنگ انقلابی و جنگ داخلی در GA رخ داد. امروزه، این ایالت دارای قلعه ها، بناهای تاریخی و موزه های بسیاری است که این تاریخ غنی را به نمایش می گذارد. بچه ها و علاقه مندان به تاریخ می توانند با اقامت در گرجستان چیزهای زیادی یاد بگیرند.

  • ورزش فراوان

اگر عاشق ورزش هستید، گرجستان را دوست خواهید داشت. این ایالت چیزهای زیادی برای ارائه به طرفداران سرسخت طرفدار لیگ و ورزشکاران متعصب کالج دارد.

Empire State of South میزبان غول‌های ورزشی مانند بولداگ‌ها، هاوک‌ها، بریوز، فالکون‌ها، گلادیاتورها و جلیقه‌های زرد است. اکشن فقط شامل بازی با توپ نمی شود. موتوراسپرت های زیادی وجود دارد علاقه مندان به موتور داوسونویل را مرکز نسکار می دانند. در حال حاضر بیش از ده پیست اتومبیل رانی در جورجیا وجود دارد که از آن جمله می توان به آتلانتا موتور اسپید وی اشاره کرد.

آیا اقامت در گرجستان ارزشش را دارد؟

بیایید اقامت در این کشور را تجربه کنید!!! آیا زیبایی طبیعی خیره کننده، مردم مهربان، رستوران های خوشمزه، کارهای سرگرم کننده، آب و هوای زیبا و هزینه کم زندگی را دوست دارید؟ اگر به هر یک از آنها پاسخ مثبت دادید، بله! اقامت در گرجستان کاملاً برای شما لذت بخش است. بنابراین اگر به فکر مهاجرت و اقامت به گرجستان هستید، ما تمام اطلاعات کلیدی را که باید قبل از تصمیم گیری در مورد این ایالت بدانید، جمع آوری کرده ایم.

و کلام آخر

نقل مکان به ایالت دیگر یا به طور کلی مهاجرت، تصمیم بزرگی است که باید در مرحله ای از زندگی خود بگیرید. قبل از تغییر وضعیت، مهم است که بدانید ایالت جدید شما چه چیزی ارائه می دهد. امیدواریم راهنمای بالا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا اقامت در گرجستان یک انتخاب عالی است یا خیر.

دریافت مشاوره با کارشناسان مهاجرتی آگاه می تواند به شما کمک کند تا در فرآیند مهاجرت و اقامت در گرجستان حرکت کنید، از دام ها جلوگیری کنید و شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید. کمک های حقوقی می تواند در فرآیند خرید ملک، ثبت مشاغل، بررسی، تایید و ترجمه مدارک، ارتباط با سازمان های دولتی و پیگیری پرونده شما، اخذ کارت اقامت، گواهی اقامت مالیاتی و غیره بسیار ارزشمند باشد.

هلدینگ مهاجرتی کارن سعی بر این دارد تا در این راه بهترین و به صرفه ترین راه کارهای مهاجرتی را پیش روی شما عزیزان قرار دهد.

شماره تماس

۶۵ ۱۴ ۹۹ ۵۹۹ ۹۹۵+   الموتی
۴۵ ۱۴ ۵۶ ۵۵۷ ۹۹۵+  امینیان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش