اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105668916198

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا

کد: 140011105668916198

https://bit.ly/3gdjDC6

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف توزیع جدیدترین و بهترین کالا ها و با قیمت عالی در بازار ایران، از سایت فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا به آدرس hatapata.com در تاریخ 22 اسفندماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا
فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا، سایت hatapata.com که یک سایت هاتاپاتا دارای کالاهای سوپرمارکتی، لوازم خانه و آشپزخانه، کودک و نوزاد، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اسباب بازی، کتاب، لوازم تحریر و … که بهترین و پرفروش ترین محصولات آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد توزیع جدیدترین و بهترین کالا ها و با قیمت عالی در بازار ایران را تسهیل کند.

احسان حسینی، مدیر عامل فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «تمام دغدغه ما رساندن انواع کالا به مشتریان با خدمات عالی است »

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « امکانات فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا شامل چت آنلاین، تخفیف، ارسال سریع، کالا های متنوع، مشاوره آنلاین رایگان می باشد. »

گفتنی است فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهتخفیف ویژهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا به آدرس hatapata.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هاتاپاتا

فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا کار خود را از سال 1396 در زمینه فروشگاه های اینترنتی آغاز نمود و بعد از موفقیت های متعدد در دسته بندی های مختلف، در سال 1399 اقدام به ارائه انواع محصولات بصورت عمده و جزئی با بهترین قیمت بازار نموده است. در اینجا شما می توانید خرید های عمده و جزئی خود در زمینه های لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل، کامپیوتر، اسباب بازی، کیف و کفش، لباس، لوازم تحریر، کتاب، کالاهای سوپر مارکتی، لوازم خانه و آشپزخانه کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]