اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105669417866

نکات لازم جهت انتخاب و خرید مبلمان تختخواب شو

نکات لازم جهت خرید مبلمان تختخواب شو

کد: 140011105669417866

https://bit.ly/3gutKmg

، تهران , (اخبار رسمی): در هنگام خرید مبل تخت شو احتمالا مانند مبل های دیگر اولین چیزی که به ذهنتان می رسد نقش مبل به عنوان مکانی برای نشستن است. اما منطقی است که در انتخاب آن علاوه بر توجه به رفع نیازها و ترجیحات خودتان، راحتی و جنس تشک برای خواب و مکانیسم عملکردی آن را نیز به عنوان مبل تخت شو، مورد بررسی قرار دهید.

نکات لازم جهت خرید مبلمان تختخواب شو
مبل تختخواب شو نیم ست

گروه تولیدی مبلمان تختخواب شو تختشو؛ طراح تولید کننده و فروشنده انواع کاناپه و مبلمان تختخواب شو کمجا و راحتی ارسال به تمام نقاط کشور.

نکات لازم قبل از خرید مبل تختخواب شو

در هنگام خرید مبل تخت شو احتمالا مانند مبل های دیگر اولین چیزی که به ذهنتان می رسد نقش مبل به عنوان مکانی برای نشستن است. اما منطقی است که در انتخاب آن علاوه بر توجه به رفع نیازها و ترجیحات خودتان، راحتی و جنس تشک برای خواب و مکانیسم عملکردی آن را نیز به عنوان مبل تختشو، مورد بررسی قرار دهید.

در هنگام خرید به دنبال مبل های تخت شو ساخته شده از فلز و یا چوب های سخت باشید:

قوی ترین و بادوام ترین چوب ها برای ساخت انواع مبلمان علی الخصوص مبل های تخت شو،استفاده از فلزات رنگ کاری شده و یا  چوب سخت خشک شده در کوره و یا ترکیب آن با تخته سه لا است. از خریدن مبلمان ساخته شده با چوب های نرم مانند کاج خود داری کنید. توجه کنید که در اتصالات از چسب و پیچ هردو استفاده شده باشد. این موارد را از فروشنده حضوری یا اینترنتی   بپرسید.

کیفیت مکانیزم جمع و باز شدن مبل تخت شو بسیار مهم است:

مکانیزم های خوب جمع و باز شدن مبل تخت شو می تواند با یک حرکت صاف، بدون فشار و یا گیر کردن انجام شود. برای اطمینان از کیفیت مکانیزم، دقت کنید که مکانیزم های قفل دارمعمولا بهتر عمل می کنند. به مکانیزم در حالت باز نیزدقت کنید که قطعات طوری طراحی شده باشند که به راحتی شکسته یا هرز نشوند. برای اطمینان از این موضوع در خرید اینترنتی می توانید تصاویر بیشتر و یا ویدئوهای باز و بسته شدن مبل را ببینید.

توجه کنید لبه های مکانیزم های داخلی مبل تخت شو تیز وبرنده نباشد:

لبه های داخلی مکانیسم باید صاف وصیقلی باشند. صاف و صیقلی بودن کمک می کند که هنگام باز و بسته کردن مکانیزم، ملحفه ها به قطعات گیر نکنند و یا کشیده و پاره نشوند. البته بهترین کار این است که قبل از بستن تخت، ملحفه و پتو را از روی آن بردارید تا دچار مشکل نشوید. این نکته را در خرید اینترنتی می توانید از نظرات دیگر کاربران جویا شوید.

کیفیت تشک را بررسی کنید:

تشک با کیفیت باعث خوابی راحت می شود. این تشک ها بدن شمارا در قسمت های شانه ها، باسن و کمر پشتیبانی می کند. تشک ضخیم تر لزوما راحت تر نیست. یک تشک نازک اما خوش ساخت می تواند راحتی بیشتر داشته باشد. استفاده از بالش مناسب هنگام خواب بر روی مبل تخت شو به راحتی بیشتر آن کمک می کند.ابعاد و اندازه های تشک و همچنین فوم به کار رفته در آن به عنوان مشخصات فنی محصول باید ذکر شوند. چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی این اطلاعات باید قابل مشاهده باشند. فوم های سرد از انواع گرم آن همینطور طبی از معمولی بهتر هستند.

قبل از خرید ابعاد آن را اندازه بگیرید:

همیشه پیش از خرید مبل تخت شو، ابعاد آن را به خوبی چک کنید و ببینید اندازه آن برای خوابیدن یک الی دونفر بسته به نیاز مناسب باشد. حتی فضای مورد نظرتان را نیز به خوبی اندازه بگیرید، چرا که زمانی که مبل به تخت تبدیل می شود، به اندازه یک تخت خواب به فضا احتیاج دارد. معمولأ از اصطاحات همچون عرض خواب در فروش مبلمان تختخواب شو استفاده می شود، لذا چنانچه قصد ثبت سفارش مبلمان دسته دار دارید سایز دسته ها را که به طور استاندارد 30سانتیمر در تمامی محصولات گروه تولیدی تختشو میبا شد در نظر بگیرید  و اگرهم قصد دارید جلوی مبل تخت شو میز قرار دهید، حتما میزی سبک به سبک میزهای موجود در فروشگاه اینترنتی Takhtsho.com و یا کانال اینستاگرامی takht_show_84@ در ابعاد استاندارد 50 در 50 و 50 در 80 سانتیمت همینطور ابعاد سفارشی وجود دارد انتخاب کنید که جابجایی آن در هنگام باز کردن مبل راحت باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان تختشو

گروه تولیدی تختشو؛ طراحی، تولید و فروش انواع کاناپه و مبلمان تختخواب شو یک نفره دونفره طرح ال و سفارشی سازی شده در ابعاد ورنگ‌‌‌‌های متنوع، ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت با بهترین متریال و حداقل هزینه ۰۹۱۹۹۸۴۹۵۷۱.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل